1. leht 2-st

ehk loll küsimus aga mis see lipkit on

PostitusPostitatud: 19 Juun 2008, 21:13
Postitas Matuest
ehk siis uuesti küsida.
mida see lipkit endast kujutab et seda kõik taga ajavad?

PostitusPostitatud: 19 Juun 2008, 22:54
Postitas rvs
Tehasepoolne "madaldusriba". See mida siin otsitakse käib esi- ja tagastange külge (laiendite koha pealt ei mäleta). Tehtud mustast plastikust.



EDIT:
Pilt

PostitusPostitatud: 19 Juun 2008, 23:47
Postitas Mario
keegi on mu pildi pätsand :lol:

et siis jah, lipkit'i pakuti vaid V6 mootoriga autodele, kui kuskilt leiad, kasvõi tükkidena, osta kindlasti ära. Lappida on iisi aga leida on raske. USAs poisid juba nutavad verd, et kuradi eurokatel on veel mõned lohakil..
olenevalt seisukorrast on hinnad suht soodsad.

samas alternatiiv on Automoderna kit, mis ei ole päris sama, aga suht sarnane ja teeb stiilsemaks isegi. Kahjuks hind on krõbe.

ja lipkit sobib siis ainult 1992-1997.a 626 sedaan ja luukpära keredele. Universaal jäi ilma..

PostitusPostitatud: 19 Juun 2008, 23:54
Postitas tomkulibin
Mario kirjutas:...lipkit sobib siis ainult 1992-1997.a 626 sedaan ja luukpära keredele. Universaal jäi ilma..

:?:

PostitusPostitatud: 20 Juun 2008, 00:02
Postitas Mario
kulibin kirjutas:
Mario kirjutas:...lipkit sobib siis ainult 1992-1997.a 626 sedaan ja luukpära keredele. Universaal jäi ilma..

:?:

ei saa hästi pihta :D

PostitusPostitatud: 20 Juun 2008, 00:22
Postitas IvarR
Et nagu universaali ei tehtudki seda kere :D

PostitusPostitatud: 20 Juun 2008, 00:29
Postitas Mario
ma oma arust nagu häste seletasin, et sedaan ja luukpära kerele aind saab paigaldada.. :roll:

PostitusPostitatud: 20 Juun 2008, 01:12
Postitas leviathan
nagu IvaR seletas et universaali ei tehtudki sellel ajal Mazda poolt, kui muidu arusaamatux jäi

PostitusPostitatud: 20 Juun 2008, 02:10
Postitas Mario
huvitav, mis elukas siis GV on :? ei olegi universaal ehk :?
ja seda ehk ei toodetudki samal ajal GEga.. ja kod. Kulibin ei sõidagi 96.a universaaliga.. pähh..

kisub ära OT, mõttetu teemaarendus teie poolt..

PostitusPostitatud: 20 Juun 2008, 07:04
Postitas Anonymous
GV põgineb nii GD mudelipõlvkonnal kui ka tehnikal :idea: :!:

Ja muideks lip kit tuli tehasest peale ainult V6 mootoriga HB isenditele, ühe sedaani põhjaalust pean varsti uurima hakkama et kas sel kah kohad kinnitamiseks olemas :? kuna stanged on samad siis nendega probleeme ei tohiks tekkida, kui just B-osal pole aukude puurimisega kulusid kokku hoitud :roll:

PostitusPostitatud: 20 Juun 2008, 07:12
Postitas tomkulibin
Ka universaalile ( GV 1988- 1997a. ) tehti nn lipkiti, kuid mitte tehase poolt, vaid miskilt x firmalt tellitu paigaldati juba müügiesindustes(nagu ka nn tehase valuveljed :D ). Ise olen Eests vaid ühte näinud (hõbedane, sõitis /viimati nägi u pool aastat tagasi/ taksot Tlna vahel). Miski pilt on ka, ag too pole minu nähtu, too on netist leitu.
Samas on tihedamini olnud liikvel esistange alumine lisa(must plast triip, u 4cm lai, mida kasutati mitte aunult GD-l vaid ka GV-l ja seda juba tehasest ja tunduvalt tihedamini. Millise tehase komplektsusega kaasas käis, polegi selgusele saanud.

PostitusPostitatud: 20 Juun 2008, 10:59
Postitas rvs
Ei mina tea kes Mario pildi varastas :lol:

heh

PostitusPostitatud: 20 Juun 2008, 22:16
Postitas Matuest
tänud vastuse eest

rvs milliseid automoderna tükke sa mõtled mina leidsin aint mingi komplekti esi taga pampri küljelaiendid ja kaared ja kulmud ja mis iganes seal olid aga midagi taolist ei leidnud kuskilt mis meenutaks seda lipkiti mida pildil näitasid. ja need natsa ulmelised minu mazda jaoks otsin midagi tagasihoidlikumat. ootan jätkuvalt pakkumist mu stangede osas(:D)(mazda GTI :D)

PostitusPostitatud: 21 Juun 2008, 08:41
Postitas rvs
Ega neid lipkite ei leidugi niisama lihtsalt! :lol:
Kui suvel reisima satud, võid ka välismaal lammaritesse vaadata, nii igaks juhuks! :wink:

Hakka ise ehitama stangesid! Harjutamine teeb meistriks ju! :lol:

jah

PostitusPostitatud: 21 Juun 2008, 13:19
Postitas Matuest
ma sebin parasjagu omale klaasriiet ja vaiku. plaanis siis tagatuled teha prooviks ja siis otsin ka pleksklaasi ma tahaks midagi 6 mm kanti ja vormin sellest mütsiriiuli taha(originaali asemele)ja ilmselt toonin tumedamaks.

kus on näpunäiteid ise stange tegemisest? jumala lampi ikka tegema ei hakka.:D tulede tegemisega mul juba natuke kogemusi on ehk siis naabripoisi golfile sai kunagi aidatud teha hella moodilitega :D

PostitusPostitatud: 21 Juun 2008, 14:36
Postitas rvs
Äkki on naabripoisi golfist mõni pilt? :P
Noh, näpunäiteid võtad ja vaatad ise, tegemise käigus! :lol: Tõmbad stage kuhugi puki peale ja hakkad muudkui vormima. Makrot ja teipi ning pahtlit võib kõvasti kuluda:D

PostitusPostitatud: 21 Juun 2008, 17:41
Postitas tomkulibin
Kuna nüüd "proff" stangede ja muu alal :D , siis jagaks värdskeid kogemusi.
rvs kirjutas:... Tõmbad stage kuhugi puki peale ja hakkad muudkui vormima.

Pukk pole kere kujuga ja sellel vormitu ei ole pärast enam väga kokkuklappiv kerega.

rvs kirjutas:Makrot ja teipi ning pahtlit võib kõvasti kuluda:D

Makro on saatanast selle tegevuse juures.
1. tahenemise aeg vähemalt 24 h(näiliselt ok, seest toores)
2. vahu struktuur ebaühtlane(suured/väiksed mullid, kohati lausa tühimikud)
3. vaht jääb vetruvaks ka peale tahenemist.
4. töödeldud vaht on vett imava omadusega.
Kindlasti veel neid miinuseid, hetkel ei tule meelde.
Spets kahekomponentne vaht taheneb õige segu ja temperatuuri korral alla tunni, on stabiilse struktuuriga, kalgistub teiseks ööpäevaks(peale tahenemist väga kerge musta töötlust läbi viia), ei ima ka töödeldud tasapindadel.
Hind on (min kogus 1+1,3kg/1l+1,15l) 230.-(ühele stangele enam kui küll).
peale vahu soovitud vormi töötlemist katad 2-4 kihi klaaskiud matiga(oleneb mati paksusest), suuremad konarused lihvid jämeda liivataberiga maha ja katad pahtliga.
Vahu valamiseks stanget eemaldama ei pea, tuleb vaid puhastada ja karestada, ehitada teibist ja papist sobiva kujuga nn tellingud/vorm, mis peaks suht tihe olema(vaht toorel kujul nagu siirup, kipub jalga laskma).
Eeliseks veel seegi, et kere küljes oleva stange vormimine näitab ka tulemust, et kas ikka on see, mida soovisid näha/saada. Vormimise viimane etapp on tema tegeliku suuruse vähendamine, et riide/matiga kaetuna õige tulemuse saad.
PS mida piinlikuma täpsusega eelmise etapi läbi viid, seda vähem jamamist järgmisel etapil.

jah

PostitusPostitatud: 21 Juun 2008, 18:36
Postitas Matuest
aitähh õpetussõnade eest

kas see sinu pakutud vaht kuivades ka paisub.
kui ta on vedelik siis kuidas ma selle vormi valan kui stange on auto küljes?.
ja mis kõige tähtsam kui auto pole tasapinnas ja stange küljes kuda ma saan mõõdud paika pärast ükspool madalamal teine kõrgemal

naabripisi golf sai talvel otsa kahjuks, täispeaga ei sõideta:( ilus masin oli

äkki loetled ka komponendid üles mis selle vahu tegemiseks vajalikud on .klaasriide ja vaiguga saan vb ise hakkama gt studios on töökaaslase sugulane tööl(või oli :D)

ja mida tähendavad kojameestel lühendid DL ja PL ilmselt seda et üks parem teine vasak aga kumb on kumb :D

Re: jah

PostitusPostitatud: 21 Juun 2008, 19:48
Postitas tomkulibin
Matuest kirjutas:...kas see sinu pakutud vaht kuivades ka paisub.

ikka paisub. Algselt on kaks siirupit, mida segades näed, et muudab värvi ja mõne minuti pärast hakkab paisuma. U poole tunniga on paisumine lõppenud ja jätkub tahenemine.

Matuest kirjutas:kui ta on vedelik siis kuidas ma selle vormi valan kui stange on auto küljes?.

Vormi teed renni sarnase, kinnitub stange alt seest poolt, läheb alla(nii palju kui vaja), tuleb ette ja siis üles(nii palju kui vaja). Ülemine serv jääb lahtiseks, sealt kallad siirupi sisse.


Matuest kirjutas: kui auto pole tasapinnas ja stange küljes kuda ma saan mõõdud paika pärast ükspool madalamal teine kõrgemal

Vorm tuleb nagunii soovitus kuju suurusest suurem teha(jääb voolimise ruumi). Mõõdud paned paika kasvõi stange ülemisest servast alla mõõtes. Hea oleks muidugi vormimise/voolimise ajaks auto rõhtsale tasapinnale saada, muidu võivad igasugused visuaalsed silmapetted tekkida.


Matuest kirjutas: klaasriide ja vaiguga saan vb ise hakkama gt studios on töökaaslase sugulane tööl

http://www.composite.ee/ Seal inimees lahke jagama teadmisi soovitusi. Tel teelgi saad kõvasti abi.

Matuest kirjutas: mida tähendavad kojameestel lühendid DL ja PL ilmselt seda et üks parem teine vasak aga kumb on kumb :D

Küll kisub teemast mööda, aga arvad õieti(vasak, parem), aga kumb on kumb, sellele vastust ei anna peast, peab autu pealt vaatama :)

naah

PostitusPostitatud: 21 Juun 2008, 22:04
Postitas Matuest
jällle tallinna pood krt

põltsust nats sitt minna sinna . kas tartust ei tea saada kuskilt?

tahaks mingi asja peal ära proovida selle värgi..ehk tuleb välja . prooviks alustuseks traktorile uued poritiivad teha siis. kui hakkama saan siis läeb autole stangede meisterdamiseks:D

ja samas kui ma nad kokku segan siis kui palju mul on aega segamise alustamisest selle möksi vormivalamisenmi ja kas ta vormi puru ei paisuta?

Re: naah

PostitusPostitatud: 21 Juun 2008, 23:44
Postitas tomkulibin
Matuest kirjutas: kas tartust ei tea saada kuskilt?

Ei tea, aga helista küsi "composite"-st

Matuest kirjutas: kui ma nad kokku segan siis kui palju mul on aega segamise alustamisest selle möksi vormivalamisenmi ja kas ta vormi puru ei paisuta?

Kokkusegamsest valamiseni kuni5 min aega, aga mida edasi seda paksemaks ja vahulisemaks muutub. Paisumine tal suht suur(u sama kui pen/makro-del) aga sellist trikki nagu ehituslikud teevad, et pressibuksed kokku jne, ei tee. Ta pigem kasvab vabas suunas, ehk üritab vormi põhja täitnuna otsida väljapääsu ja liigne lasebki üle serva. Sissejuhatuseks teed miski u 50+ 57ml koguse, vaatad kuis toimib. sellest teed järelduse, kui palju veel vaja.
Segamiseks kaalu järgi tuleb köögist täpne digi kaal ära nihverdada, või mõne tõpratohtrilt paar 50-100ml süstalt pihta panna. Mulle meeldis mahu järgi segamine, kaaluga paras jama(kaal määritud, naene tige... :D )
http://www.composite.ee/?lang=est&m1=to ... =23&prod=1
Pilt

aga nii ehk

PostitusPostitatud: 22 Juun 2008, 12:35
Postitas Matuest
sinna on juba meil saadetud :D tänud selle infi eest.

kas on võimalik kuidagi hoopis vorm voolida siis eemaldada ja seda vahtu täis valada ja siis vormiga tasapinda lõigata. ja kui kõvaks see vaht muutub et ntx kui teha udutuleaugud kas see vaht tuld kinni ka jaksab hoida? või on selle jaoks eraldi raami vaja?

on kellelgi aimu kui mürgine antud töö olla võib ja milliseid kaitsevahendeid peab kasutama silmad kopsud jnE

ma veel tüütan teid selle teemaga kõigepealt üritan sealt poest nüüd asjad kätte saada. peale jaani ilmselt. ja siis vaatame mis asjast saama hakkab :D seniks hakkan aga mõtlema kuidas ja millest kõige paremini vormi saaks

PostitusPostitatud: 22 Juun 2008, 23:19
Postitas tomkulibin
Ilmselt on sul mõistlik ikka telefonitsi suhelda kodanikega, saad kõigile küsimustele vastused.
Vaht on tugevam kui makrofleks, tuld jõuab hoida küll, aga ei taha eksplutateerimist ilma vaigu ja riidega töötlemata.
Vaik haiseb vähe, pigem on probleemiks vaik, mis haiseb ja klaasriie/matt, mis torgib. eks igasugune hais on tervisele kahjulik, aga ruumi tuulutus on teretulnud ja ega sa kogu tahenemise aja pea nuusutama. Pärast tahenemist enam ei haise.

PostitusPostitatud: 23 Juun 2008, 09:50
Postitas dilidon
http://forum.honda-club.ee/viewtopic.php?t=16801
Veel teemakohast lugemist Honda Foorumist.

PostitusPostitatud: 23 Juun 2008, 15:51
Postitas Matuest
eksplutateerimist<---mida see sõna tähendab :D