1. leht 2-st

Esma Auto, Tallinn

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2006, 22:06
Postitas IvarR
Nii kuna nüüd pole esimene kord mil nende tehtud töö on alla igasugust arvestust siis kirjutan ka siia lõpuks oma kogemustest.

Autoks 1998a MX-3

Sai siis kunagi mindud esmasse enne talve et laseks rehvid ära vahetada ja muud pisihooldused.
Nii kaks päeva hiljem tuli vasak tagumine rehv velje pealt maha (velg millega mina olen suvi läbi sõitnud ning rehv mis on enne selle velje peal olnud ning seega pole sellist asja et rehv ja velg kokku ei sobi)
Sai kohale mindud, tunnistati et jah neil uus liim või mis iganes ning juhtub. Okei kuna asi juhtus 1km esmast eemal ja nad ise järgi tulid ma ei teinud sellest kära.

Siis läks mööda nädal aega. Maha tuli parempoolne tagumine rehv.
Sama viga ning uuesti tehti korda.

Kolmas kord oli siis täna ning seekord läks maanteel sirge tee peal vasak esimene rehv velje pealt maha. Tulemuseks auto kaldumine vastassuunda (jumal tänatud et keegi sel hetkel vastu ei tulnud), piruett ning tagurpidi kraavi samal ajal liiklusmärki riivates ning terve kõrvalistuja poolne külg on mõlkis ning peegel maas.

Homme üritan saada auto esmasse ja vaatab mis nemad sellest arvavad.

Üks asi on kindel mina omavastutust ei maksa, kuna auto jäi pidama põhja all kivi siis võis veel midagi katki minna ning kõik remondikulud maksab esmaauto. Kõik mida kindlustus ei korva.

Kuna eelnevate tööde kohta on ka paberid kõik olemas siis ei tohiks probleeme tekkida.

Roolis oli hetkel mul ema kes hetkel liikus kiirusega ca70kmh(teeolude tõttu) ning juhiload on olnud kauem kui mina siin ilmas.

IvarR

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2006, 23:14
Postitas Anonymous
Loota tuleb, et nad vastu kobisema ei hakka... Kuigi kindel ma selles küll ei oleks... Millal enne tegija suure prohmaka puhul oma viga on tunnistanud? Ütlevad, et teeolude tõttu läks auto libisemisse ja seepärast tuli ka kumm maha...
Igal juhul hoiame Sulle pöialt! :)

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2006, 00:57
Postitas tomkulibin
kui neil seal keegi otsustajatest vähegi mõtleb, siis maksavad nad tekitatud kahju kobisemata kinni.
seniks oleks vast mõistlik teema isegi siit maha võtta, kuni asi ei ole avalikkuse ette jõudnud.
autode müüginumbritele ei mõju sugugi positiivselt teadmine, et firmaesinduse teenindajate "lahke abiga" võid end lausa surnuks sõita.
vaevalt nad sedasorti tähelepanust huvitatud on.

ema on õnnesärgis sündnud, edu talle!

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2006, 02:58
Postitas Shark
Ma ei sa hästi aru , kuidas saab rehv "lambist" velje pealt maha tulla ja mis liimimisest sa räägid,Ivar ? :shock:

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2006, 12:16
Postitas choise
Shark kirjutas:Ma ei sa hästi aru , kuidas saab rehv "lambist" velje pealt maha tulla ja mis liimimisest sa räägid,Ivar ? :shock:

Liimix nim seda musta blöga mis nad tavaliselt paigaldusel vahele panevad aga osad kohtades kasut sellist seebi moodi asja mida lahjendataxe enne kasut veega ja vahest läeb neil ju ka suhe sassi!

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2006, 14:39
Postitas käpa
jama jutt.Olen kummi ribadeks sõitnud aga kunagi velje pealt maha.Sõber lasi terve jooksu +tagavara ratta räbalateks.Õhk ja traadid väljas oli siis alles tuli 1 veljelt maha.

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2006, 23:07
Postitas IvarR
käpa kirjutas:jama jutt.


No esma ise tunnistas et nende viga oli se eelmistel kordadel seega jah seekord on neil natukene suuremad probleemid.
Selgus et põllule lendamisest on veljed kõverad ja sillad kõverad. Loodab et kere on vähemalt sirge.
IvarR

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2006, 18:58
Postitas maaks
Sellest "rehv tuli velje pealt maha" küll aru ei saa.
Ega rehv pole siis liimitud, see mögin pannakse sinna sellepärast et aparaat kummil paremini libiseks, see ei ole liim.

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2006, 20:15
Postitas tomkulibin
Rahvas nimetab seda kohati ka liimiks.

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2006, 20:16
Postitas choise
kulibin kirjutas:Rahvas nimetab seda kohati ka liimiks.

See tihendab vahet velje ja rehvi vahe ja ka seob neid omavahel!

PostitusPostitatud: 02 Mär 2006, 18:20
Postitas 323IFF
ühes rehvi vahetus firmas nägin kuidas töötaja valas sellele kummi rasv või vaseliin (kuidas ta tegelik nimi ongi) anumasse tosooli hulka.sest lahtisena nõud hoides kipub kuivama paksuks ja on raskesti määritav.AGA
tosool või midagi hullemat teeb selle savi veel vähem kleepuvaks,vaata et see esimene 4 ATM kontrollrõhk ei suru rehvi veljele kinnigi.Jääbki võibolla lahti,kuigi on õhutihe.
või ei tehta tänapäeval enam rehvi paigaldus koolitust.Sünnitakse oskajana.Good.year ja michelin nõudsid 95 aastal et kotrollrõhk (see mis kohe esimes hooga sisse lased) peab vähemalt minimaalselt 3,5 olema.Siis hakkad vajaliku numbrini mõõtu laskma.

PostitusPostitatud: 02 Mär 2006, 18:30
Postitas koer1
Ei ole viisakas nimesid nimetada, aga ühes tuntud autoremonditöökojas vahetati 4 rehvi peaaegu 2 tundi ja järgmisel päeval olid ikka kõik tühjad. õnneks see inimene seal enam ei tööta :twisted:

PostitusPostitatud: 24 Apr 2007, 11:12
Postitas art
Ega kellelgi ESMAS või Vilojetis tuttavaid ei ole?

PostitusPostitatud: 24 Apr 2007, 15:48
Postitas Anonymous
Hea teada.

PostitusPostitatud: 24 Apr 2007, 18:51
Postitas Anonymous
Eelnev ei olnud seotus antud teemaga ja kustus.
"koristaja"

Täna õnnestus esimest korda külastada Paldiski mnt. Esma Auto teenindust. Kuna tegemist on garantiiajaga siis loodan, et mingeid tagasilööke ei ole. Täpsemalt läheb aku vahetusse.
Siinkohal tekib küsimus, et millistel põhjustel jäävad tööd korralikult tegemata ja meistri poolt ülevaatamata enne kliendile üleandmist? Kas omavahel ei suhelda firmasiseselt või mis asjad seal lonkavad?
Keegi sellises kolhoosis töötav või varem töödanud kodanik võiks vastata. Mis toimub? :wink:

PostitusPostitatud: 14 Jaan 2008, 13:18
Postitas djk
Äripäevast või kuskilt üleeile lugesin et Esma valiti kõige paremaks klienditeenindusega ettevõtteks :)

PostitusPostitatud: 14 Jaan 2008, 17:26
Postitas HrHunt
djk kirjutas:Äripäevast või kuskilt üleeile lugesin et Esma valiti kõige paremaks klienditeenindusega ettevõtteks :)


Selles osas on tõesti nagu läänes kui mitte parem.

Küll aga võib natuke viriseda selles osas et töökoja pool ei viitsi alati istet kiletada või sõrgu pesta. Hakkava või rooli ja käigukangi pakkekilega üle tõmbama.

PostitusPostitatud: 31 Mai 2008, 23:09
Postitas HrHunt
Esmas tehti hale tüng mulle: Otsustasin et kuna suvel annan kohati korralikult lappi siis teen 2 hoolduse vahel lisa õlivahetuse. Ja kuna Mazda valab vaikimisi poolsünti sisse siis nõudsin täissünti. Tehti töö ära, vaatan paberit, liitrihind kuidagi odav. Küsisin üle KAS ON TÄISSÜNT. Tüüb teatab ikka ikka jaa jaa. Nüüd panin pabereid sahtlisse sattus see näpu vahele toksisin netti sisse õli margi. Loomulikult harilik poolsünt... URRRRRR
Hea et esmaspäev on kaugel preagu läheks küll teeks korraliku lamendi seal.

Kas keskile veel sellist nalja tehtud?

Teine küss kuidas viimasel ajal keretöödega olnud? Teevad korralikult või plätserdavad ntx salongi ära lisavarustusena?

PostitusPostitatud: 02 Juun 2008, 14:47
Postitas nikolaik
Mind ka nüüd huvitab, kumb esinduses on parem teenindus, kas Paldiski mntl või Akadeemia teel? Täna just käisin esisilla reguleerima ning paberite järgi oli küll midagi tehtud, aga selline tunne, et midagi pole muutunud. Probleem on nimelt selles, et täiestu tutikas MAZDA6 kisub vasakule.

PostitusPostitatud: 02 Juun 2008, 18:08
Postitas bearbeer
HrHunt kirjutas:Teine küss kuidas viimasel ajal keretöödega olnud? Teevad korralikult või plätserdavad ntx salongi ära lisavarustusena?


Mul jäeti tagumise ukse polstrid lahti, pidin ise pärast kinni panema, lisaks märkasin et esimese ukse nurgas olev lamp ei põle, ostsin uued pirnid ja suur oli üllatus kui katet maha võttes lampi seal sees ei olnudki (enne kindlalt põles) hiljem leidsin puuduva pirni istme vahelt üles. Juhipoolne nahkiste oli ka ära kriimustatud. Tõestada ma seda muidugi ei saa ja oma närve kulutama ei viitsinud hakata.

PostitusPostitatud: 02 Juun 2008, 18:44
Postitas revo5
mul kogemusi akadeemia keremeestega :D süüdimatud vennad, keerasid tooni tuksi, "unustati" pooled asjad vahetamata. Lõpuks käis masin 3 korda ümber tegemises.....

PostitusPostitatud: 02 Juun 2008, 19:50
Postitas HrHunt
Njaa, huvitav kas see aitaks kui enne suuremat tööd nõuda kere/salongi kiirinspektsiooni ja allkirja et masin on vastu võetud ideaalses korras. Ma nimelt talun jube halvasti kui auto on p keeratud :D

PostitusPostitatud: 03 Juun 2008, 12:57
Postitas undu
See aitab kindlasti, iseasi kas keegi sellist akti on sealt poolt valmis koostama. Hiljem võib selline allkiri just selle allkirja andjale korralikult pahandust kraesse tuua.

PostitusPostitatud: 03 Juun 2008, 19:52
Postitas ets
djk kirjutas:Äripäevast või kuskilt üleeile lugesin et Esma valiti kõige paremaks klienditeenindusega ettevõtteks :)

kuna teise autoga(töö auto)käin vehos siis oleks nende mazda hoolduste kohta nii mõndagi öelda,alustades meeldetuletusega hooldus ajast ja selle valmimisega sms näol. mida esmas ega vilojettis pole kohanud!

PostitusPostitatud: 05 Juun 2008, 11:28
Postitas ivark
Ei kannata kriitikat kumbki asutus. Kui kahest sitast valida, siis saia saab võibolla Paldiski mnt. omast, seal anti komm kaasa ja mingi lapsekäekirjaga kaardike järgmise hoolduse ajaga. Vilojett leidis aga vigu, mida pole olemaski. Edaspidi teate, et Vilojeti kõver valuvelg=pealejäänud piduriga, mis tehti Mazdaabis väikse rahaga ära.