1. leht 1-st

Transpordiarsti firma suhtumine klientidesse

PostitusPostitatud: 29 Mai 2012, 11:39
Postitas edvin0212
Lugu algas Märtsi kuu lõpus, kui ostsin pakkumised.ee’s oleva flaieri millega sai sillastendi kõigest 20 euriga. Kui flaier ostetud sai võtsin firmaga transpordiarst ühendust, et broneerida aega sillastendiks.
Kui aeg brineeritud sai, siis sai ka kohale mindud ja auto neile näidatud. Algul vaatasid töömehed, et paremal pool ehk siis kundepoolne pool on vaja remontida kuna pole lõtkuvaba. Olgu vaja, siis vaja. Kuna kohe polnud raha taskust välja võtta, siis leppisime aja kokku kuni raha saan, et saaks vajalikud osad vahetatud, et teha korralik sillastend. Kaks nädalat hiljem tulin kohale ja jätsin auto nende hoolde. Mõne aja pärast tuli kõne. Öeldi, et teil on vaja vahetada vasaku poole sarniir, rooliots ja roolivarras. Kohe pähe ei tulnudki, et juttu oli ju enne täiesti teisest poolest milletõttu ma ei saanud sillastendigi teha. Olgu sain auto kätte tehti sillastend ära ja rooli enam nii hullult ei kiskunud. See töö läks mul maksma 85 eur’i kokku.
Kuu aega hiljem juhtub selline asi, et tunnen, et ees on midagi väga paigast ära . Rool hoiab viltu. Rooli sirgeks pöörates on selge silmaga näha, et kundepoolne ratas hoiab sirgu ja juhipoolne oleks nagu välja pööratud. Kuna tol hetkel tulin just Pärnust tagasi pealinna, siis selle ajaga jõudis ka rehvi sisemise ääre täielikult siledaks söövitada nii , et mõnest kohast traate näha. Läksin otsekohe Piritale Mazdaabisse. Miks sinna ? Kuna oli kindel mehaanik kes autot pidevalt remondib ja kodule ligemal kuna autoga Transpordiarsti firmasse poleks lihtsalt jõudnud kuna rehvil paistsid juba traadid. Kuna mõtlesin, et juhipool on just vahetatud sarniir, rooliots ja roolivarras, siis ei osanud arvata, et töö Transpordi arstis võis tehtud olla nii halvasti. Autot üles tõestes oli kohe näha, et sarniir oli pesast välja lennanud ja ega ta õõtsas korralikult ei püsinudki kuna oli sinna kolme pisikese täpiga kinni keevitatud.
Teades milles viga on sai kõne tehtud kohe Transpordiarsti firmale. Rääkisin neile oma probleemist mille peale ütlesid nemad, et peab auto nende juurde tooma. Tuli minul ka küsimus kohe, et mis moodi, kui traadid juba väljas ja autoga liigelda ei anna. Vastuseks sain, et on olemas ju treilerid. Siit tekkis uus küsimus, et kes need kulud kinni katab ? Selle peale omanik ainult muigas. Ütles, et sarniir kaotab igasugu garantii. Kõne lõpus tulime otsusele, et minu tuttav võtab sarniiri koos õõtsaga maha ja annab selle minu kätte, et ma toimetaks selle ’’ ekpertiisile’’ firmasse Transpordi arst.
Viisin õõtsa ära ja näitasin kohe ka kulunud rehvi .Rehvi vaataes öeldi, et need rehvid on täielikud pastlad mille peale vaatasin suurte silmadega talle otsa, et kas tõesti. Pole ime, kui ratas nii hullult paigast on, et siis söövitabki pastlaks ära. Öeldi, et helistavad järgmine päev tagasi ja ütlevad mis saab. Hommikul tuli kõne, et te sõitsite väga suurest august läbi, et see sarniir niimodi laiali lendas, aga see pole võimalik kuna, siis oleks velg kõver, rehvil mull väljas ja arvatavasti veel amordi sodiks löönud kuna sarniir saab tavaliselt viimasena selle koormuse. Öeldi, et keevitus kohtadest näha kuidas keevitus punktid on pooleks läinud. Küsisin, et kas on olemas mingi ekspertiisi otsus ja paberil välja toodud kus ja mis sarniiri kontrolliti. Muidugi seda esitada ei olnud kuna ekspertiis nägi välja selline, et istuti garaazis räägiti töömeestega ja saigi otsustatud, et nii ta katki läks. Tulin võtsin sarniiri ära ja rääkisin parasjagu tuttavaga kes tahtis teada, mis on omaniku nimi ja mis juhtus. Rääkisin tema kuuldes mis teda väga kõvasti ärritas ja ütles kohe, et kao minema siit. Lõpetasin kohe kõne ja ütlesin, et mida sa mind siit minema ajad. Võtsin rahulikult sarniiri ja hakkasin küsima, et kas tõesti mitte midagi ei hüvitata mille peale ta lihtsalt hakkas garaazi ust minu ees kinni tõmbama. Panin jala ukse vahele, kui ukse alla laskmist ta ei lõpetanud vaid jätkas täie hooga ukse kinni panekut. Ütlesid talle sõimu sõna muidugi selle peale vastu, et mitte millegi eest vastutada ei taha. Omanik tuli uksest välja ja hakkas tõuklema ja sõimama, et mida sa siit koolipoisike tahad ja kao minema. Tulemuseks sai veel hõbe keti katki tehtud.
Need sõimu sõnad said öeldud minu arvates põhjusega kuna minul läks lõppkokkuvõttes sillastend maksma üle 150 Euro ja vastutada ei taheta ka mitte millegi eest see firma ega ülemus ise. Kõige parem on veel see, et sillastend pidi tehtud olema mõlemale sillale, kuid mis selgus. Tagumist silda ei reguleeritudki.
Võite teha omad järeldused, aga kui juba klientidele kallale tuldakse, siis asi selge, et sellest firmast tuleks suure kaarega eemale hoida.

Selline nägi õõts ja sarniir välja, kui seda esimest korda nägin. Selle peale öelda ka, et see on super keevitus.

Pilt

Re: Transpordiarsti firma suhtumine klientidesse

PostitusPostitatud: 29 Mai 2012, 12:01
Postitas tinder
Transpordi arstil on mingi üli tark neiu tööl. Proovis mind ükskord sinna juhendada, kui neil teetööd olid, väitis et tulge nüüd mustamäelt tammsaare teelt ja sõitke üle silla raudteepoole ja saate ilusti (ta isegi ei küsind kust kohast ma sõidan sinna ja kus ma olen, tulin tegelikult kesklinnast). Ta tegelikult mõtles tammsaare tee/järvevana ülessõitu mis järve poole keerab ja sealt tuli kohe ära keerata paremale, kus olid kaaa teetööd. Sai siis vaevu vaevu sealt mindud läbi, põhja lõin ka veel ära auto. Kohale jõudes omanik ütles, ah see ei kuula jah. Rehvivahetus sai tehtud ja veermiku kontroll ka. Veermiku kontrollis said nad teada, et üks vedru on katki. Aga selle kangutamisega ta lõhkus selle veel hullemini ära kui ta enne oli. Omanik ütles vaid seda, et ah nad jah ei saa aru mis teevad, aga kõik ju okei, sa pead ju niikuinii vahetama selle ära. Sellega see suhtlus lõppes ja ma ei hakanud isegi nende pakkumist läbi vaatama, suhtumine oli nii häiriv.

Olen tähelepannud, et kui osta pakkumised.ee 's voucher autole, siis alati tehakse vilets töö või lohakalt. :evil:

Re: Transpordiarsti firma suhtumine klientidesse

PostitusPostitatud: 29 Mai 2012, 12:58
Postitas Evert
Masendav. Teema liigutatud "Firmade" alla.

Re: Transpordiarsti firma suhtumine klientidesse

PostitusPostitatud: 29 Mai 2012, 13:11
Postitas martin
Sellise probleemiga võiks vist tarbjakaitseameti poole pöörduda.

Re: Transpordiarsti firma suhtumine klientidesse

PostitusPostitatud: 29 Mai 2012, 14:50
Postitas Zachary
edvin0212 kirjutas:Lugu algas Märtsi kuu lõpus, ....Selline nägi õõts ja sarniir välja, kui seda esimest korda nägin. Selle peale öelda ka, et see on super keevitus.

Pilt


Kui ma esimest korda keevituse kätte võtsin oli tulemus samasugune. Sarniiri ei tohi keevitada see ju seestpoolt plastmassist.

Re: Transpordiarsti firma suhtumine klientidesse

PostitusPostitatud: 29 Mai 2012, 15:46
Postitas R-go
Edvin,ära sa seda asja nüüd nii küll jäta.Mine tarbijakaitsesse.Või helista VõsaPetsile.Mida rohkem nad sitta reklaami saavad seda kiiremini see putka oma tegevuse ehk lõpetab.
Need keevituseplönnid on superkeevitus w? My ass!Mina oma olematu keevitusoskusega oleks teinud kah parema.
Aga noh, firma nimi ütleb juba nii mõndagi.

Re: Transpordiarsti firma suhtumine klientidesse

PostitusPostitatud: 19 Aug 2012, 22:28
Postitas IvarR
Zachary kirjutas:Sarniiri ei tohi keevitada see ju seestpoolt plastmassist.


Jah juhul kui kasutad a-varuosa millel on splint stopperiks igaksjuhuks. B-osale panen ka ise punktid peale alati. See sisemine plastik on nö pom-plastik mis on ülitugev ja suure vooluga kiire punkt ei tee talle viga.

IvarR

Re: Transpordiarsti firma suhtumine klientidesse

PostitusPostitatud: 18 Sept 2012, 12:50
Postitas freerider
Keevitatud koht tuleks kindlasti ka puhastada ja vähemalt kruntvärviga üle pintseldada. Meie kliimas sööb talvel teedele maha laotatav sool keevise ära ja tulemuseks on sarniiri lahti murdumine ja sellega kaasnev väga suur avariioht. Olen selle ise läbi elanud alles hiljaaegu, kui keevitatud sarniir lahti tuli keevitusest, sest sõidan iga päev väga auklikku teed pidi. Õnneks juhtus see kiirusel 20km/h ja midagi hullemat ei juhtunud. Aga mõtlema pani ikkagi. Kas ma usaldan enam oma auto remonti teiste inimeste hoolde?
Lugesin esimese postituse läbi ja malakat vaja sellelaadsete firmade omanikele, kes esiteks teevad lobitööd(sellega seoses seavad ohtu meie kõigi elud, kes me liikleme teedel) ja hiljem eitavad tehtud viga.
Sellist keevist ei tee lasteaialaps ka mitte, metall ja metall pole kokku sulanud, külmkeevis. Kohutav ikka mis mõnedes autoremondiettevõtetes toimub, ja ega see pole esimene ja viimane kord. Loodame, et asi paraneb ja suhtumine muutub.:)

Õõtsa tugevdus - korralikust raudplekist uus kaar, selle peal terasarmatuur väänatud ja kõik korralikult voolava keevitusega kinni lastud. Ava tegin sutsu kitsama. Pressisin hüdropressi all sarniiri sisse ja lukustusrõngas peale. Originaalis pole sellel õõtsal seda välimist kaart ollagi(mehaanilise tugevuse mõttes). Ja kui veel roostes ka on, siis oioi.
Pilt