5. leht 5-st

PostitusPostitatud: 10 Juun 2009, 10:40
Postitas ance
Nüüd lasin auto ühel tuttaval üle vaadata ja tema hakkas mind ka veenma, et tegu võibki olla käigukasti murega. Sest asi ilmneb suurematel kiirustel ja pööretel.


Äkki ei ole Sa ennast neile piisavalt selgesti väljendanud, mis probleem, kuidas ilmneb jne.
Signa paigaldamise hinnapakkumise võid ju ka kusagilt sellega spetsiaalselt tegelevas firmas võtta.

Mina helistaks uuesti Pirita MazdaAbisse ja räägiks teema uuesti ära, et keeran ja teeb häält jne. Mine kasvõi sinna, ja palu kellelgi Su autoga sõita.
Ma arvan, et lahendus leitakse!

No vaatan... vb lähengi :)

PostitusPostitatud: 10 Juun 2009, 13:13
Postitas ivark
Igast keerukamad tööd, nagu elekter ja signa soovitan pöörduda carsec poole, mina sain sealt täiesti tasuta nõu, hinnapakkumise saad ka parema, päris kindlasti ei näidata sulle riiulis mingit tohletanud karpi, eriti veel majanduslanguse tingimustes. Muidugi kõige parem kui ostad oma autole jupid ise, eelnevalt pead saama kuskilt manuaali ja veidike tutkima, abimehest autoasjatundja pole paha, sest enamasti tõmmatakse remondis ikka neid, kellel on ebamäärane mure.

PostitusPostitatud: 10 Juun 2009, 19:21
Postitas ance
Sai täna siis peale tööpäeva käidud Mazda-abis Pirita-Kosel. Lasin sealsel mehaanikul siis klobinat kuulata ja tal endal proovida ja tema oli täiesti veendunud, et ma reageerin üle ja et tegu ei ole millegi hullemaga, kui lihtsalt stabika varda puksiga, mis on läbi ja kolksub. Tal oli auto meeles ja ütles, et ta kontrollinud viimane kord (nädal tagasi) kõik ära.

Teenindus ja suhtumine olid väga head, selle kohapealt võtan igasugused negatiivsed emotsioonid tagasi. Aga eks siis näis. Soovitas edasi sõita ja kui raha üle peaks jääma, siis laskma ära vahetada... puksi enda hind pidi paarsada krooni olema, aga vahetus pidi võtma 6 tundi.

Eks siis annan märku, kui midagi muutub :)
Aga praeguseks lükkaks asja vahefinišisse ja loodaks, et kestab :)
Aitähh, kaasa mõtlejatele.

PostitusPostitatud: 10 Juun 2009, 19:59
Postitas diidzhei
6 tundi stabika puksi vahetamiseks on küll nagu liiast ju, olenemata sellest kas tegu niiöelda ''kondiga'' või stabika kerepuksiga. kerepuksi vahetamine on küll paras nikerdamine, aga 6 tundi küll ei kulu :)

PostitusPostitatud: 25 Juun 2009, 19:56
Postitas Raivo456
Autoasi näiteks vahetas 1.5 tunniga mõlema poole omad ära:D koos osadega läks hind mingi 670 eek maksma.

Uskumatu koht

PostitusPostitatud: 30 Juul 2009, 20:34
Postitas Don
Juhtus mul kunagi avarii, tehti auto korda ja kuid hiljem sain turbo korda. Siis mingi hetk hakkas turbo niiskusega jamama, natuke aega hiljem läks sidur, pöördusin siis Pirita mazdaabi tegelaste poole. Kurtsin muret, et sidur vaja vahetada ja mainisin, et turbo jamab. sidur tehti korda kuid kui auto kätte sain märkasin, et turbo on eriti nõrk. Soovitati käija õhufiltrit vahetamas. Tegin ära mis see ikka. Auto paremaks ei läinud, läksin tagasi oma murega, et turbo jamab. Öeldi et asi on hoopis pihustites või pumbas, et jäta auto siia uurime järgi, TEEME KORDA. Aga kuna siduri remont läks ca36K ei saanud kohe jätta kuna raha oli vähe, ei vaevand pead, auto sõidab ka ilma turbota. Nüüd vähe raha rohkem pöördusin sõbra poole kes tegeleb diislite turbodega, terve päev puhastas turbo torusid kontrollis andureid ja vaata imet. Mootorist tuleva turbo kollektorivahahele oli sattund plekitükk, millel oli poolenisti augu koht läbi põlenud mille ees ta oli. Sai plekk eemaldatud imestasin ise ka kui lihtne on autoga sõita, ei pea gaasi vajutamagi põhja, auto liigub nagu loom jälle. Meil kõigil on rasked ajad, aga niimoodi endale raha teha ka ei maksaks. On veel paar apsakat seal juhtund aga see ajas mind küll täna kurjaks, et niimoodi endale tööd tehkse.

PostitusPostitatud: 03 Aug 2009, 10:32
Postitas Kert
miks see siduri vahetus nii palju maksis

PostitusPostitatud: 03 Aug 2009, 16:31
Postitas kaifo
Seda tahaks ka mina teada... Siduri remondikomplekt peaks maksma ikka kõvasti alla 5k. Vahetamine on paras nikeradamine, aga sellegi poolest 36k on veidi ulme.

PostitusPostitatud: 10 Aug 2009, 19:08
Postitas aviar
Tundub, et see MazdaAbi ei olegi, kes teab, mis suurem asi abi :roll:
Kuidas oleks alternatiiviks selline koht: http://aabe.ee/ :?:

PostitusPostitatud: 10 Aug 2009, 23:46
Postitas IvarR
aviar kirjutas:Tundub, et see MazdaAbi ei olegi, kes teab, mis suurem asi abi :roll:
Kuidas oleks alternatiiviks selline koht: http://aabe.ee/ :?:


aabega siiani head kogemused. aabe kohta ka samas alafoorumis teema olemas.

IvarR

PostitusPostitatud: 30 Nov 2009, 04:09
Postitas Urmas568
Sai siis esimest korda "säästmise" eesmärgil esinduse asemel odavamat alternatiivi otsitud. Imelik jutt hakkas pihta kohe telefonis. Ütlesin, et tahaks diagnostikasse, et mootori tuli põleb. Kohe hõisati telefoni" Aga kui ma ütlen, et sa tangid NESTES, mis siis saab, ah? No siis ma ütlesin imestunult, et statoili kasutan hoopis. Siis öeldi veel paar naljakat lauset ja leppisime aja kokku. Kohale jõudes andsin auto üle ja jäin tulemust ootama. Ootamise ajal jõudis 1 klienditeenindaja üle salongi röökida, et V**TU , ma ei tea kas peaks selle uue töö vastu võtma või siia edasi jääma. Noh see selleks.... Tunni aja möödudes oli siis auto diagnoositud. Veaks oli liiga kõrge detonatsiooni aste. Põhjuseks pidi olema vale kütuse valik. Nimelt ei tohtivat nii uue (2004 a.) auto puhul enam mitte mingil juhul 95 bensiini kasutada. Ainult 98 jätab mootorid korda. Ometigi ei ole minul 5 aastat ühtegi probleemi 95 sõites olnud. Soovitati paak 98 täis panna ja see pidavat aitama. Teise võimalusena võib andur läbi olla. Sai siis 2 paaki 98 läbi sõidetud ja tuluke ikka põleb. Nüüd tagasi 95 peal. Võibolla viga siis anduris või noh vaatab, mis esindusel öelda on. Aga diagnostikast rääkisime tegelikult ainult mõne minuti. Põhi probleem minu autol pidi siis olema järgmine :
Minu autos elavad HIIRED!
Nemad selles kindlad, kuna autos on hiirte lõhn ja kapoti alt pidavat miskit näksitud olema (järele vaadates ei ole midagi)
Siis ennustati, et mu auto seisab kuskil vanas garaažis või maal. Kui ütlesin et kortermaja ees, kehitati õlgu. Ma lihtsalt ei uskunud oma kõrvu.
Küsisin, et mis siis teha tuleks- vastati, et mine koju, võta oma autol kõik istmed ja muu sisemus välja hakka hiiri püüdma :D Anti veel mõni soovitus hiirte püügiks. Maksin u 500 kr. diagnostika eest ära ja tulin kiiresti kiiresti tulema. Siiamaani kõlab see jutt nii naljakalt ja uskumatult, kuid ometi on see tõde. Soovitan absoluutselt kõigil inimestel Pirita-Kose Mazdaabi vältida niipalju, kui vähegi võimalik.

Mustamäel hoolduses käies tundus kõik siiski suhteliselt normaalne olevat.

PostitusPostitatud: 30 Nov 2009, 08:43
Postitas Kolmik
Urmas568 kirjutas:Sai siis esimest korda "säästmise" eesmärgil esinduse asemel odavamat alternatiivi otsitud. Imelik jutt hakkas pihta kohe telefonis. Ütlesin, et tahaks diagnostikasse, et mootori tuli põleb. Kohe hõisati telefoni" Aga kui ma ütlen, et sa tangid NESTES, mis siis saab, ah? No siis ma ütlesin imestunult, et statoili kasutan hoopis. Siis öeldi veel paar naljakat lauset ja leppisime aja kokku. Kohale jõudes andsin auto üle ja jäin tulemust ootama. Ootamise ajal jõudis 1 klienditeenindaja üle salongi röökida, et V**TU , ma ei tea kas peaks selle uue töö vastu võtma või siia edasi jääma. Noh see selleks.... Tunni aja möödudes oli siis auto diagnoositud. Veaks oli liiga kõrge detonatsiooni aste. Põhjuseks pidi olema vale kütuse valik. Nimelt ei tohtivat nii uue (2004 a.) auto puhul enam mitte mingil juhul 95 bensiini kasutada. Ainult 98 jätab mootorid korda. Ometigi ei ole minul 5 aastat ühtegi probleemi 95 sõites olnud. Soovitati paak 98 täis panna ja see pidavat aitama. Teise võimalusena võib andur läbi olla. Sai siis 2 paaki 98 läbi sõidetud ja tuluke ikka põleb. Nüüd tagasi 95 peal. Võibolla viga siis anduris või noh vaatab, mis esindusel öelda on. Aga diagnostikast rääkisime tegelikult ainult mõne minuti. Põhi probleem minu autol pidi siis olema järgmine :
Minu autos elavad HIIRED!
Nemad selles kindlad, kuna autos on hiirte lõhn ja kapoti alt pidavat miskit näksitud olema (järele vaadates ei ole midagi)
Siis ennustati, et mu auto seisab kuskil vanas garaažis või maal. Kui ütlesin et kortermaja ees, kehitati õlgu. Ma lihtsalt ei uskunud oma kõrvu.
Küsisin, et mis siis teha tuleks- vastati, et mine koju, võta oma autol kõik istmed ja muu sisemus välja hakka hiiri püüdma :D Anti veel mõni soovitus hiirte püügiks. Maksin u 500 kr. diagnostika eest ära ja tulin kiiresti kiiresti tulema. Siiamaani kõlab see jutt nii naljakalt ja uskumatult, kuid ometi on see tõde. Soovitan absoluutselt kõigil inimestel Pirita-Kose Mazdaabi vältida niipalju, kui vähegi võimalik.

Mustamäel hoolduses käies tundus kõik siiski suhteliselt normaalne olevat.



oled sa kindel et sa Pirita -Kose Mazdaabis käisid??? ei usu kohe mitte su juttu.....

PostitusPostitatud: 30 Nov 2009, 09:16
Postitas tomkulibin
Ehk mõni sealne esindaja kinnitab või lükkab ümber eelmaainitud väite.
Samas ei välista, et tõesti on räägitud närilistest auto kallal. Võin ka pakkuda sellist musta karbikest, mis valmistaja sõnul peletab närilisi ja saadud on seejublakas just Kose mazdaabisse toodud rondilt.
Ka olen ise näinud näriliste kahjustusi juhtmetel, ka auto juhtmetel ja ka hiire kakki olen autodest leidnud. Ja kamüstilisi tagajärgi, mis nende loomakeste poolt tekitatud.
See et inimene seda ei usu, on tema isiklik asi, aga et juhtmetes olev elekter meelitab närilisi isolatsiooni närima, see vastab tõele ja on suht laialt levinud(teatud ametite juures). Miks mudu neid karbikesi toodetakse(iseasi, kui efektiivsed need on). Samas sügisene aeg on maal(ja miks ka mitte linnas) tavaline, et närilised hakkavad otsima uusi pesapaiku.
Pealegi kasutaja(üksiku isendi omanik) ei suuda adekvaatset infi jagada erinevalt igapäevaselt tegeleva inimesega, seega ka hakati pakkuma vastavalt kogunenud kogemustele võimalikke variante.
PS olen ise 9. korrusel eluruumides kinni püüdnud hiiri(kuni polnud kassi majapidamises).

PostitusPostitatud: 30 Nov 2009, 13:18
Postitas Ch
No aga Urmasele õeldi juba telefoni teel ära milles asi on :D Oleks pidand kohe mujale minema ja 500 säästma. Srry aga kui juba tel teel on selline suhtumine klienti, siis ma ei näe küll põhjust sinna minna...Isegi olen sinna raha ja aega jätnud mitte millegi eest...

PostitusPostitatud: 30 Nov 2009, 20:46
Postitas Urmas568
Olen täiesti kindel, et käisin vabaõhukooli teel Mazda abis ja jutt vastab ka 99% tõele. 1% võib olla mõne nädalaga kaduma läinud.
Niipalju, kui mina uurinud olen on see hiirte lugu ikka pigem suur erand.
Auto on igapäevases kasutuses ja minu autol seda viga küll küljes ei ole!
Panin siia lihtsalt oma kogemuse kirja ja eks igaüks teeb omad järeldused. Minu suhtumine ja jutt nendega oli viisakas ning lugupidav.

Terv,
Urmas

PostitusPostitatud: 01 Dets 2009, 10:52
Postitas aviar
Aga nimi on uhke - MazdaAbi :lol:

PostitusPostitatud: 01 Dets 2009, 12:20
Postitas 323IFF
Tere!
"parasiit-sidesõna" on jah ohtlik, seda enam et tuttav läheb teise tuttava
juurde "vestlema" ise mitte tähele pannes ümbritsevaid võõraid.Meilgi käib kõrvalt majast treial end soojendamas ja kohvil, eks tema käest kuulen ka nii üht kui teist,.Hea kui keegi kõrvaline kuidagi märku annab.
Aga ,et hiirtest hoiatati pole midagi halba, parem õigel ajal teada saada,kui hilja. Kurb kogemus inimeselt kellel autos hiired elanud ilmselt kuu ja kui itme alt leitud roheline paberi sodi võis meenutada sinna kukkunud auto dokumentide jäänuseid.
Diagnostika poole pealt on seal ilmselt tester pakkunud mingi NÖ.
genereeritud veakoodi näit. P1000,(või midagi sellist) mida kuskil tabelites pole, Testri menüüst saad ca 9 remondi soovitust: kõik võimalikud toitesüst.osad ära vahetada :?: Ise oleme meelega soome keelt testris kasutanud, siis on lahtiseletamisi paremaid, kuid 9 asemel juba 13. Aga mida remontida ? konkreetset rikkis detaili pole. MINGI KÜTUSE PÕLEMISE PROTSESSI VIGA
kes on nõus täringuid viskama ja valib testri poolt pakutavast 9-13 -st
õige... (tundub abi saab ainult selgeltnägijate tuleproovist).
aastaid tagasi BELESTA dignostika paberid olid mitu meetrit pikad ja
rahvale see meeldis, aga see tekst oli seal jube mõtetu.Ilmselt selle pärast sellised testrid ja töökojad välja surid.Aga ehk tulevikus tekib mingi ime ristapuu ,mis ainult 102%-lisi tõesed vastuseid toodab.
aga edu kõigile

Re: Pirita-Kose MazdaAbi KUNI -20%

PostitusPostitatud: 17 Jaan 2010, 12:31
Postitas joel13
Käisin Pirita-Kose Mazdaabis. Suhtumine oli neil täiesti viisakas ning tööhind normi piires (kehtis see -20%).
Mis aga valesti läks oli nende paigaldatud hammasrihm, mille nüüd hiljem teises kohas korda sain. Kahjuks on rihm ikkagi ülepingutatud ja seega ei pea vastu ettenähtud kilomeetreid.

Re: Tallinn - Pirita-Kose MazdaAbi vähemalt +20%

PostitusPostitatud: 06 Nov 2010, 00:56
Postitas marguss
ETTEVAATUST!!!! Kontrollige alati oma auto rattamutrid üle kui pirita kose mazdaabist oma auto kätte saate .Nad keerasid seal mu valuvelgede turvamutrid suruõhuga täiega kinni .Täielik hoolimatus.ju mehed tahtsid kiirelt koju saada. 2 meest ja 4 tundi läks aega et neid mutreid kätte saada.Ligipääs oli mutritele minimaalne kuna nad olid valuvelje mutripesas sees.Tegemist oli korralike McGardi poltidega millel olid KINNIKEERAMISEST deformatsioonijäljed peal (teadmiseks need on kõvasulamist).Mina nüüdsest endine Mazdaabi klient ei soovita ka teistel seda asutust külastada Rõõvivad vaid raha ja teevad sigadusi...Lubati auto poole päevaga valmis saada ,tegelt läks 2 päeva ja siis kõige tipuks veel turvamutrite jama.

Kahju et mutrijama alles nüüd välja tuli auto käis augustis remondis aga praegu ju vaja talverehvid alla panna

NB.Kokkuvõttes tuleb seda mazdaabi reklaami tuleb lugeda +20%

Re: Tallinn - Pirita-Kose MazdaAbi KUNI -20%

PostitusPostitatud: 24 Aug 2012, 17:48
Postitas Roll
kuidas see reaalselt välja näeb? ütled lihtsalt, et oled mazda klubist või näitad mingit klubi kaarti? mul viimati oli seal esisilla remont üle 500euri, oleksin 100alla saanud vä?

Re: Tallinn - Pirita-Kose MazdaAbi KUNI -20%

PostitusPostitatud: 03 Mär 2014, 12:24
Postitas Wilbur
Suhtlesin nendega täna ja küsisin hinnapakkumist seoses vasaku katkise piduritoruga. Väitsid, et selle väljavahetamine on ca 170 eurot. Kõlab loogiliselt. Kuhu veel peaks sellise murega üritada pöörduda? Autoks 626.

Re: Tallinn - Pirita-Kose MazdaAbi KUNI -20%

PostitusPostitatud: 03 Mär 2014, 13:06
Postitas aviar
Wilbur kirjutas:Suhtlesin nendega täna ja küsisin hinnapakkumist seoses vasaku katkise piduritoruga. Väitsid, et selle väljavahetamine on ca 170 eurot. Kõlab loogiliselt. Kuhu veel peaks sellise murega üritada pöörduda? Autoks 626.


Kliendi suhtes kõlab kui p...mütsi pähetõmbamisega :D
Odavam on uus toru osta (kasvõi vana järgi lasta uus teha) ja see ise ära vahetada. Ise sain kunagi Laki autost abi, küll ühele teisele margile.

Re: Tallinn - Pirita-Kose MazdaAbi KUNI -20%

PostitusPostitatud: 03 Mär 2014, 14:58
Postitas Denzel
Piritale Mazda Abisse ei soovita minna! Tööde vastuvõtja on väga kliendivaenulik ja ei pane üldse tähele mida räägid. Eelmisel suvel oli kiiresti tarvis üks asi üle vaadata ja suhtumine oli nii sitt ja ülbe et paras oleks olnud seal samas tüübile pasunasse sõita. Mustamäe rahvas on normaalsed ja mõtlevad kaasa ka kui murega kohale lähed.

Re: Tallinn - Pirita-Kose MazdaAbi KUNI -20%

PostitusPostitatud: 03 Mär 2014, 17:01
Postitas tomkulibin
Denzel kirjutas:Piritale Mazda Abisse ei soovita minna! Tööde vastuvõtja on väga kliendivaenulik ja ei pane üldse tähele mida räägid. Eelmisel suvel oli kiiresti tarvis üks asi üle vaadata ja suhtumine oli nii sitt ja ülbe et paras oleks olnud seal samas tüübile pasunasse sõita. Mustamäe rahvas on normaalsed ja mõtlevad kaasa ka kui murega kohale lähed.

Olen suht lähedalt läbikäiv isik mõlemas kontoris. Ehk avalikustaksid teenendaja nime, neid seal leti taga enam, kui üks.
Foorumipõhiselt on enam probleeme läbi jooksnud pigem mustamäe kontori kohta, aga mõnedel inimestel pole algusest saati omavahelist klappi, mis ei tähenda et kogu kontor jama on. Samas see koht mida tituleeritakse esinduseks, on siinses keskkonnas enim negatiivset tagasisidet saanud. Tüüpiline eestlaslik suhtumine, kisa teeme kui varbale astutakse? Samas positiivne tagasiside enamalt jaolt omateada jäetakse.
PS pealkirjas mainitud"-20% "tähendab et kuni 20 prossa odavam, mis täpsemalt lahtiseletatuna on 0-20% :wave: Ja see kehtis siis kunagi, kui foorum oli õitseeas ja masu polnud olemas...