1. leht 1-st

PostitusPostitatud: 03 Juul 2009, 18:52
Postitas bmw
see peaks käiku sees hoidma ja mitte üles ega alla vahetama

PostitusPostitatud: 25 Aug 2009, 00:31
Postitas t2nnu
Omasin 929 3.0 automaat ja hold nup oli selleks et kui sõitsin D-ga ja soovisin mööda söita siis vajutasin hold ja käik vahetus alla! Ühesõnaga tõstis pöördeid ja kiirendas parmini mööda! Hea asi kui korras! :D

PostitusPostitatud: 25 Aug 2009, 08:01
Postitas Mario
HOLD nupp jah vahetab käigu alla, kuid mõeldud siiski juhtudeks, kui sa sõidad koormaga mäest üles või kui sa ei taha, et kast väga tihti käiku vahetaks. Samuti aitab HOLD mootoriga pidurdada, kui on juhtunud piduririke vms. Teadupärast automaadi puhul väga mootoriga pidurdada ei saa, võtab tunduvalt kauem aega.
Et siis kui sa sõidad D viimasel käigul, vahetab HOLD 3nda käigu peale. Kui sõidad sportreziimis, vahetab 2. käigu peale. Seda ei soovitata, kui liikled kiiremini kui 90km/h.
Kahju see ei tee, aga kütust võtab juurde. :D

PostitusPostitatud: 25 Aug 2009, 23:38
Postitas reino
HOLD süsteem ei vaheta tervet käiku alla, tekib umbes poole käigu efekt. Kohalt vöttes, ja ka hoolt kiirendades, libistab ülekannet. Homme kui meeles voin ka pöörded mingil kindlal kiirusel ära vaadata. Jutt käib siis 91 3,0 929st.

PostitusPostitatud: 25 Aug 2009, 23:43
Postitas reino
Inglise keelest tolgituna peaks tähendama kinni hoidma, viivitama, ohjeldama.

PostitusPostitatud: 27 Aug 2009, 01:18
Postitas viper85
Minu kogemus 626 2.2L käik D peale, HOLD sisse ja libedaga talvel gaas põhja. Kiirendas sujuvalt ilma rattaid kordagi tühja kerides. Aga milleks see täpsemalt on, pole detailselt uurinud, kuna enda autol seda pole.

PostitusPostitatud: 29 Aug 2009, 09:39
Postitas reino
ja nii ongi. Eelnevatel autodel pole mul HOLDi lisa olnud,nii et täpselt võrrelda ei tea, aga 929-l toimetavad kõik süsteemid väga hästi.

PostitusPostitatud: 29 Aug 2009, 09:48
Postitas reino
Vaatasin veel eelnevaid postitusi. S ei ole sport reziim, nn. sport reziimi saad kui vajutad nuppu POWER. Kui seda pole surud gaasipedaali põrandasse, normaalne kast vahetab käigu alla. Ka mäkke tõusul ei ole vaja HOLDi kasutada. Iga autot liigutav automaatkast saab ise hakkama.