1. leht 1-st

Katkine bensiini toru...

PostitusPostitatud: 09 Dets 2006, 11:15
Postitas Marr2000
Autoks on 626 gd 88.a.Küsimus selline,kui bensiini õhutustoru katki on ,kas see mõjub mootorile ka kuidagi?Näiteks 1-2 käigu juures hakkab jõnksutama.Panin tähele,et jõnksutamine hakkas pihta pärast bensupaagi vahetamist ja selle käigus väänati bensutoru ja õhutustoru.

PostitusPostitatud: 09 Dets 2006, 22:24
Postitas tomkulibin
"Bensiini õhutustoru"? Ehk pensupaagi õhutustoru, see, mis jookseb täitetoruga kõrvuti, u 12mm läbimõõdus? Või mõtled seda toru, mis mootorist tagasi tuleb paaki- see on tagasivoolu toru(u 8mm läbimõõt). Või hoopis see järgmine u 8mm toru, mis paagist läbi miskite imelike klappide kuhugi täitetoru kõrval olevasse "paistetusse" suubub?
Ah jutt segane, vaata pilti ja ütle mis numbri all olevad torud katki: http://213.234.216.242/mazda/details.as ... d=07900225
Aga igal juhul, kui toru ristlõige on painamise tagajärjel väiksemaks muutunud, on see takistuseks mootori kütusega varustamisel, mis toob kaasa tõrkeid mootori nomaalses töös..

PostitusPostitatud: 10 Dets 2006, 00:15
Postitas Marr2000
Igal juhul on see toru,12mm,mis jookseb koos täite toruga kõrvuti.Selle nn paisepaagi ma lasin kõrvaldada.Samas täna lasin torud ära vahetada aga ikkagi jõnksutab.Küünlad,küünlajuhtmed ja jagaja on tutikad!

PostitusPostitatud: 10 Dets 2006, 10:02
Postitas tomkulibin
See paagi õhutustoru on selleks, et kui lased trukiga pensu paaki, siis kuskilt peab õhk paagist välja saama, seega tõöötab vaid tankimise ajal.
Jõnksutamise põhjus on mujal,võimalik, et ummistus torustikus, filtris või karbussis, pihustites. Ei tohi unustada ka paagisisese filtri ummistumise võimalikkusest ja ka pumba väsimisest.