Support nüüd korras ja auto käitub kohe palju paremini. Esisupporti nippel on siis keermega M7x1.0 ja nippli kogupikkus on 35,15mm. Kuna kolb oli natuke roostekahjustusi saanud siis ei tahtnud enam silindrisse minna ja ei saanud piduriklotse vahetada. Et kolb pärast puhastamist tagasi saada, on vaja töökorras õhutusnipplit. Nippel aga keeldus lahti tulemast ja otsustas pooleks minna:
Esmalt proovisin nende poldiekstraktoritega:
Tulemust see ei andnud, ühe keerasin kõveraks (õnneks sain ennem jaole kui sisse ära murdus) ja suuremaga proovides ka tulemust ei olnud. Võtsin käiku plaani B
Puurisin 6mm puuriga nippli läbi kuni keerme lõpuni. Võtsin M7x1.0 keermelõikuri ja puhastasin keerme ära. Keerasin supporti tagurpidi ja sisse jäänud nippliots kukkus ka välja. Uus nippel sisse ja nüüd sain pidurit pumbates kolvi kätte:
Nagu pildilt näha siis tundus kolb üsna kurvas seisus olevat. Kuid ilusti väikeste traatharjadega puhastades muutus pilt rõõmustavamaks. Pind jäi ilus sile, näpuga katsudes karedusi ei olnud ja ei tohiks tihendit sööma hakata:
Seest ka traatharjaga suurem jama välja ja törts värvi:
Samal ajal sai puhastatud ja värvitud ka supporti alus(või mis iganes selle ametlik nimetus on).
Enne:
Nagu näha siis üks juhtvarras on samuti roostega kaetud. Ometi õnnestus ka see puhtaks saada.
Pärast:
Kuna pidurivooliku kinnitused supporti küljes olid suht roostes, siis ei hakanud supportit ära kiskuma vaid tegutsesin peadpidi rattakoopas. Support sai ka puhastatud ja värvitud. Pidurisilindri tegin vääääääga hoolikalt puhtaks sest väikseimgi mustus võib seal kolbi sööma hakata. Vahetasin kõik vanad tihendid,
uute vastu:
Siis selgusid ka minu pidurisadula invaliidsuse süüdlased-kolvi ja ühe juhtvarda tihend olid pensionile jäänud:
Panin kolvi tagasi sisse, uued klotsid ja sadula kokku:
Lõpuks õhutasin piduri oma uue nipli kaudu ära
Aega võttis kogu tegevus koos mõtlemise, lõunasöögiga ja värvi kuivamisega ca 6 tundi.
Maksumus: tihendite komplekt 280.-, värv 100.- ja uus nippel 12.- ehk siis kokku kuskil 400.-