1. leht 1-st

K: Meeletu jahutusvedeliku (tosooli) kadu - läks ise korda

PostitusPostitatud: 23 Dets 2008, 14:00
Postitas maxzu
probleem selline et sai valatud 1L.juurde ca 200 km sõidetud ja paak hommikkuks uuesti tühi ja nii igakord kui pikkem maa sõidetud
Ülevaadatud radikas-TEREVE.
paisupaak TERVE
voolikud-torud TERVED.
salongi sisse ei loo st matid ja ,muud kuivad
karterisse ei loo. p.kaan- tihend terved..
seega kust veel kadu otsida ??
tänan
lauri
ah jah 88a.2.0 66kw gd .

PostitusPostitatud: 23 Dets 2008, 14:45
Postitas choise
Vaata peegliga veepumba alla seal on spetsiaalne ava,kui pump kulund hakkab sealt avast tosooli välja tilkuma!

PostitusPostitatud: 23 Dets 2008, 17:19
Postitas tomkulibin
Eeldan, et muidu suht madalatel pööretel mootorit kasutad, vaid maanteel lähevad pöörded suuremaks. Kõrgematel pööretel on suurem surve jahutussüsteemis, siis toimub ka leke. Ilmselt lekib kohas, kus temperatuur suht kõrge, seega kuivab ära seks ajaks, kui viga otsima sattud.
Peale eelmainitu pumba probleemi võib olla ka eel hoiatus plokikaane tihendi vahetuseks. Sellega võib kaasneda ka kaane kõverdumine/praod, seega hoia silmad lahti. Kui jahutuse temperatuur töötamise käigus suht kiiresti muutuma hakkab(emb-kumb, kas üles või alla), sureta mootor välja, peale jahtumist lisa vedelikku juurde.

PostitusPostitatud: 23 Dets 2008, 19:10
Postitas cabernet1
Kahtlustaks, et üks kahest väitest: Radikas terve või siis lõdvikud terved, on vale.
Kas ülemine lõdvik või radika mõni ülemistest ribidest on oma töölepingu üles öelnud.
Kui sa selle probleemiga piisavalt kiiresti ei tegele, siis järgmine lend saab olema plokikaan.
Aus soovitus - pane tosooli silmini, masin tööle ja lase tal kohapeal käia, et ta ventilaatori, mis radikat jahutaks käima tõmbaks. Võib minna oma 20 minutit enne, kui ta seda teeb. Suure tõenäosusega avaldab ta sulle ka lekkepaiga saladuse.
Korralik valgustus kaasa ja näpud õliseks :D
Ah jaa... suurim tõenäosus minu arvates oleks radikas ja täpsemalt otsi radika servadest - kõige kehvemini nähtavatest kohtadest, sest sinna koguneb ka s*tt, mis radika auklikuks sööb :wink:
Kõige lihtsam, kui suurt ringi avades ei leia leket, on radikas maha võtta ja uurida, samal ajal liivapaberi ja nõelaga auke otsides :D

PostitusPostitatud: 23 Dets 2008, 19:21
Postitas rvs
Endal juhtus, et lõdvikut radika otsa küljes hoidev klamber ol väsinud ja välja veninud ja vedelik kadus ära lõdviku serva vahelt, kuigi lõdvik ise terve oli. :wink:

tosool

PostitusPostitatud: 24 Dets 2008, 10:13
Postitas maxzu
choise kirjutas:Vaata peegliga veepumba alla seal on spetsiaalne ava,kui pump kulund hakkab sealt avast tosooli välja tilkuma!

see on tehtud ja lekket ei näinud

Aus soovitus - pane tosooli silmini, masin tööle ja lase tal kohapeal käia, et ta ventilaatori, mis radikat jahutaks käima tõmbaks. Võib minna oma 20 minutit enne, kui ta seda teeb
tehtud ja sel hetkel ei ole kadu ega lekkeid


Eeldan, et muidu suht madalatel pööretel mootorit kasutad, vaid maanteel lähevad pöörded suuremaks. Kõrgematel pööretel on suurem surve jahutussüsteemis, siis toimub ka leke

sai ca 20 min sõidetud ja siis tõstukile ja gaasipedaali vajutades ei olnud lekkeid sel hetkel näha aga tihendil hakkan silma peal hoidma

äitahh soovituste eest

PostitusPostitatud: 24 Dets 2008, 15:55
Postitas Architect
oled sa kindel, et ploki kaane tihend terve on?
Kohe täiesti?
vb on kaanes endas mõra vms sees :)

PostitusPostitatud: 24 Dets 2008, 17:19
Postitas hardstyler
karterisse ei loo. p.kaan- tihend terved..


Lööb äkki silindrisse, ja väljub auruna mootorist. Mul teeb nii igatahes.

tosool

PostitusPostitatud: 05 Veebr 2009, 14:37
Postitas maxzu
Enam ei kao ja pole ka midagi teinud ka seega hetkel teema lukku