ValdurKivirand kirjutas:...kandiline must kopsik, kuhu külge oli just karterituulutus toru ühendatud, viskasin selle kopsiku vahelt välja, sest filter ei mahtund ära.. aga sinna karteritoru otsa sai pandud "filter" igaks juhuks.
Seal su viga ongi.
Õhk mis siseneb õhulugejasse, loetakse üle. Enamus läheb otse mootorisse, osa aga läbi karteri sisselaske kollektorisse ja sealt mootorisse.
Nüüd kus sa lased mootorisse loetuna vaid otse jämedas torus liikuvat õhku, see õhk loetakse üle. Aga see õhk, mis sellest nn lisafiltrist läbi mootori karteri tuulutuse sammuti sisselaske kollektorisse lastakse, see jääb lugemata. Aju saab valet infi õhu reaalse koguse kohta ja seega tühikäigul soojenduse ajal jääb mootor ja tema aju omavahel konfliktsesse olukorda, mis väljendub vale põlemissegu läbi väljasuremisega.
Ehk olukorra parandamiseks pead karteri tuulutuse otsa ikkagi peale õhulugejat minevasse torusse juhtima.
See, et neid pisi õhufiltreid müüakse, on tore. Aga milleks neid kasutada- astusid ise ämbrisse. Andsid raha ära, said nikerdada külge pookimisega, ajasid mootori aju sassi. See ongi nende filtrite müügi põhieesmärk