4. leht 5-st

PostitusPostitatud: 02 Sept 2008, 21:45
Postitas leviathan
mondi kirjutas: bi-xenone(M3, M5, M6 mitte 2,5l mudelid),


Mazda3 ja Mazda5 ja bi-xenonid? :shock:

PostitusPostitatud: 05 Sept 2008, 11:05
Postitas mondi
Et siis illegaalsed?

PostitusPostitatud: 05 Sept 2008, 19:03
Postitas risto_626
illegaalne on ta siis kui puuduvad pesurid ja autom, kõrgusregulaator. kui need olemas, siis on ju asi täiesti seaduslik :roll:

PostitusPostitatud: 05 Sept 2008, 22:38
Postitas leviathan
risto_626 kirjutas:illegaalne on ta siis kui puuduvad pesurid ja autom, kõrgusregulaator. kui need olemas, siis on ju asi täiesti seaduslik :roll:

nujah aga automaatne regull on ainult originaalidel ja 3 ja 5 pole kunagi bixenon, vaid osadel on lähituli ainult. kaugtuli on ikka halogeen

PostitusPostitatud: 06 Sept 2008, 09:57
Postitas ets
leviathan kirjutas:
risto_626 kirjutas:illegaalne on ta siis kui puuduvad pesurid ja autom, kõrgusregulaator. kui need olemas, siis on ju asi täiesti seaduslik :roll:

nujah aga automaatne regull on ainult originaalidel ja 3 ja 5 pole kunagi bixenon, vaid osadel on lähituli ainult. kaugtuli on ikka halogeen

kas mazda 6 siis kaugtuli ka xenon? :roll:

PostitusPostitatud: 06 Sept 2008, 18:52
Postitas leviathan
uuel on , vanal mitte :wink:

PostitusPostitatud: 06 Sept 2008, 20:26
Postitas mondi
Uuel M6-l on ainult 2,5L variandis tehase bi-xenoonid. Nagu ma siinsest jutust aru saan siis kui mõnele muule uue M6-e variandile pakutakse esinduses bi-xenoone siis on need illegaalsed.

PostitusPostitatud: 06 Sept 2008, 23:28
Postitas leviathan
põhimõtteliselt küll , kui ei vahetata ära tulesid ja juhtsüsteemi :roll:

PostitusPostitatud: 09 Sept 2008, 16:27
Postitas mondi
Kas 13k eest saavad vahetatud tuled ja juhtsüsteem?

PostitusPostitatud: 25 Sept 2008, 22:07
Postitas vvs
Väike lõik isepaigaldatud xenonidest:

http://www.postimees.ee/?id=36152

PostitusPostitatud: 26 Sept 2008, 08:50
Postitas Evert
mondi kirjutas:Kas 13k eest saavad vahetatud tuled ja juhtsüsteem?

Võimalik, et selle raha eest vahetatakse halogeentuledega mudelile ksenoonidega mudeli tuled koos vastavate süsteemidega ette. Kui tule klaasil või korpusel on ksenooni tähis peal ja paigaldataval bi-ksenoon komplektil on E tähis, siis on kõik legaalne. See, kas kõnealune bi-ksenoon komplekt on Mazda OEM tavaar või mitte, ei oma tähtsust.

PostitusPostitatud: 26 Sept 2008, 08:53
Postitas Siim
Lõpuks ometi hakatakse neid made in china tulesi kontrollima,krt selline sita ilmaga maanteel vastu tuleb,üks tuli näitab metsa ja teine silma,ei jäägi muud üle kui tee ääres peatuda :D

PostitusPostitatud: 26 Sept 2008, 11:21
Postitas valek9
_siim_ kirjutas:Lõpuks ometi hakatakse neid made in china tulesi kontrollima,krt selline sita ilmaga maanteel vastu tuleb,üks tuli näitab metsa ja teine silma,ei jäägi muud üle kui tee ääres peatuda :D


Samamoodi on ka uutel autodel reguleerimata tulesid, mis pimestavad , pimestavad ka reguleerimata halogeen lambid !
Minul on Made in China xenon ees, kuna H1 halogeen ei suuda teed korralikult ära valgustada ja arvan, et valgustamatus on kordi ohtlikum, kui õigesti reguleeritud aftermarket xenon. Pole kordagi poole aasta jooksul olnud juhust, et keegi vilgutaks mulle täistulesid, kuna olen pimestanud kedagi ! Kulibin ütles kuskil teemas õigesti, ära passi vastu tuleva auto tulesid, vaid jälgi teed !

Püüdku nad parem roolijoodikuid ja muid liiklushuligaane !

PostitusPostitatud: 26 Sept 2008, 15:31
Postitas risto_626
pange omale normaalset värvi xenonid ja laske korralikult ära reguleerida, siis ei torgi teid keegi.
iga kell sõidan ringi made in chinaga, kui halogeenidega, mis ei näita rohkem kui taskulamp. seda enam, et pime aeg on tulemas ja enamus pimedas maanteel tuiavatest tüüpidest pole sellisest vidinast nagu helkur mitte muhvigi kuulnud. tänu ksenoonidele rohkem kui ühte sellist pässi õigeaegselt märgatud.

PostitusPostitatud: 27 Sept 2008, 17:03
Postitas leviathan
risto_626 kirjutas:pange omale normaalset värvi xenonid ja laske korralikult ära reguleerida, siis ei torgi teid keegi.
iga kell sõidan ringi made in chinaga, kui halogeenidega, mis ei näita rohkem kui taskulamp. seda enam, et pime aeg on tulemas ja enamus pimedas maanteel tuiavatest tüüpidest pole sellisest vidinast nagu helkur mitte muhvigi kuulnud. tänu ksenoonidele rohkem kui ühte sellist pässi õigeaegselt märgatud.

kui sul tagaistmel on 3 tüüpi, kas regullid tuled allapoole kah? või pimestad oma hiinakatega teisi liiklejaid.

PostitusPostitatud: 27 Sept 2008, 19:14
Postitas risto_626
leviathan kirjutas:kui sul tagaistmel on 3 tüüpi, kas regullid tuled allapoole kah? või pimestad oma hiinakatega teisi liiklejaid.


allapoole ikka, kuidas siis muidu :wink:

XENON

PostitusPostitatud: 09 Nov 2008, 23:27
Postitas eedu57
Olen selle tee juba läbikäinud! Eelmine M6 (2002 a.) oli tavaliste H1 pirnidega luuptuledega, sai siis sinna vist 5000K xenonid paigaldatud - nagu öö ja päev! Hoidsin kõrgust kusagil 40 m auto ette ja väga hea oli endal sõita - ainult vastutulijatele see eriti ei meeldinud, kruttisin siis allapoole ja kõik oli OK, st. et kui pingis sätiti tule kõrgus õigeks (regulaator pos. 0) siis teepeal pidin ka üksi sõites TEGELIKULT vähendama kõrgust (pos. 1 peale!). Nii et jutt sellest, et õigesti reg. kit-xenonid ei pimesta - see on jama! Aga hea valge oli sõita küll!
Nüüd, uuel M6-l on tehase-xenonid ning ausalt öeldes olen pettunud - lähituledel on teepervedele ning auto ette küll palju valgust jagunud aga ülemine piir on väga järsult lõigatud - nagu udukal! Vägisi tahaks valgustust juurde kasvõi 5 m pikemalt, parem oleks isegi 10 aga kahes esinduses on kontrollitud ning tulemus on olnud sama - kõik on korras ja nii peabki olema - see on automaatne reguleering!

PostitusPostitatud: 10 Nov 2008, 08:08
Postitas hardstyler
kõik tahavad ainult paremat valgust...
kui silmad halvad, sõida päeval või ära sõida üldse.
millega see lõppeb, kui ainult paremat lampi ette tahame?
6x lisatuled igaühes xenonid + tavalistes tuledes xenonid + udukas xenonid.
Kui halogeenid ees, siis sõitke nendega. Osta xenoniga auto, kui vajad paremat nähtavust. Mind pimestab iga xenon (olgu tehasest või mitte) rohkem kui halogeen (olgu tehasest või mitte). Teed näen küll alati selle lambiga, mis ees on originaalis. Panin endale ka H¤ 100w ette, mõtlesin et näen rohkem. Tegelikult olid vanad pirnid lihtsalt tuhmunud ja aitas ka õigetest lampidest, mis nüüd ka tuledes.

Hõõgpirnide moodi minekule lootes, Hardstyler. :wink:

Re: XENON

PostitusPostitatud: 10 Nov 2008, 10:57
Postitas leviathan
eedu57 kirjutas: aga ülemine piir on väga järsult lõigatud - nagu udukal!


see lõikamine tekib sellest et halogeenil ja xenonil on erinevad ehitused hajutil.kui paned halogeenikorpusesse enoni siis hajub kõikjale, originaal lõikab ülemise otsa ära kaasliiklejate huvides :?

xenon

PostitusPostitatud: 10 Nov 2008, 11:15
Postitas eedu57
Sedan´d küll, et kaasliiklejate huvides - 100% selle poolt, ent vaadates neid ilusaid võrdlusgraafikuid kus paberil HID valgus ulatub pea kolmandiku võrra kaugemale kui H4 valgus siis oma auto puhul poeb küll kahtlus hinge:
"...The increased light output from a 35 watt XENON HID lamp is approximately 200% more light then a 55 watt halogen bulb." :roll:
Valgustugevus on küll võrratult parem aga valgustatuse kaugus jätab soovida!

PostitusPostitatud: 24 Nov 2008, 23:04
Postitas ets
minul 2 autot,ühel on xenonid ja teisel mitte,ei tahaks väita et nendel mingit ulme erinevust oleks.pigem soovitaks silmaarsti juurest läbi astuda,sest varem või hiljem käseb AS Eestipolitsei teil need nagu nii ära võtta ja kuuldavasti pidid päris usinalt kontrollima hakkama neid siniseid pedemajakaid.

PostitusPostitatud: 28 Nov 2008, 00:59
Postitas Slava
Kui tulel on tähed H ja C, siis on tegemist halogeenpirniga lähitulega. Kui on D ja C, siis ksenoonpirniga...



Mul on 2006. aasta 6! Laternatel on E tähis, tuleklaasil samuti! Pesurid töökorras! Ostsin eBayst hiina päritoluga HID komplekti koos 8000k H1 pirnidega, millel on lisaks CE märgistusele olemas ka E tähis (E4 mingisugune). Küsimus siis selline, kas saab legaalselt monteerida ja kasutada? Ja muide, kas saab ka seda automaatset regulaatorit paigaldada? Idee on nagu selles, et tahaks korraliku ja legaalse ksenooni panna, millega ei tekiks probleeme ei politsei ega vastutulevate autodega!

PostitusPostitatud: 28 Nov 2008, 12:09
Postitas pokenaut
Saab legaalseks, kui leiad tuleklaasid, millel on ksenooni kasutamist lubav tähis, ksenooni hajutid ja kõrguse regulaator. Viimast saab paigaldada, odavama variandi saad siis, kui lähed tood mõne matsu pannud 6-e pealt vajaliku süsteemi, kallimalt kui hangid poest vajalikud juhtmed, andurid ja muu stuffi(võib ka odavamalt saada, kui õigest kohast otsida).

Terv,
Pokenaut

PostitusPostitatud: 28 Nov 2008, 12:32
Postitas Slava
pokenaut kirjutas:Saab legaalseks, kui leiad tuleklaasid, millel on ksenooni kasutamist lubav tähis, ksenooni hajutid ja kõrguse regulaator.


krt, ma vist ajasin segamini tule ja tuuleklaasi!! :lol: viimasel on ju kah märgistus!! :D
Aga kus täpsemalt see märgistus asuma võib ja milline näeb see xenooni lubav märk välja? Kas ongi lihtsalt mingi D ja C?
Ja kas hajuti all mõistetakse seda läätsi, mille sees peidub pirn?

PostitusPostitatud: 28 Nov 2008, 13:12
Postitas Evert
Ntx. GE 626 ja mx6 tule korpuse peal (mitte ainult klaasil) on märgistus "HCR", mis tähendab, et nii lähitules kui kaugtules on halogeenpirnid. Ksenooni lubav märgistus peaks siis olema midagi sellist nagu "DCHR", e. lähituli ksenoon, kaugtuli halogeen. Või ntx. "DCR" bi-ksenooni puhul.