1. leht 1-st

Klõbin külma mootoriga?

PostitusPostitatud: 21 Nov 2005, 13:33
Postitas Lennu
Mure järgmine - mootorisse on tekkinud mingi imelik klõbin.
Kas võib tegu olla hydrotõukuritega?
kuskilt siin foorumis lugesin, et need võivad lihtsalt sitased olla.
On see v6imalik?
Äkki keegi oskab aidata.Kui vaja võin tallinna piires kuulata tuua.
Külma mootoriga on see klõbin päris häiriv, mootori soojenedes see vaibub.

PostitusPostitatud: 21 Nov 2005, 18:11
Postitas alliance
siis vist jah hydrotõukurid,otsi siin oli veel yx teema selle kohta.
samas erilist rohtu selle vastu vist ei ole.
sellised on minu kogemused.

PostitusPostitatud: 21 Nov 2005, 22:14
Postitas Anonymous
Ma arvan, et suhtkoht kindlasti hüdrotõukrite viga. Kas sa need ka samamoodi tööle saad nagu mina, see sõltub nende kulumisastmest. MIna tegin nii.
Klapikambrikaan maha, nukkvõll lahti. Võtsin tõukri välja, vajutasin peal olevale kuulklapile, et surve maha saada. Siis näpitsatega rahulikult tõmbasin täis mahuni välja ning puhastasin nii, et tõukur hakkaks korralikult ja vabalt tööle.

Minul on kestnud nii kaks talve ja klõksugi pole teinud. Ise tead, kas võtad töö ette, sest eks ikka ise vastutad.

PostitusPostitatud: 21 Nov 2005, 23:50
Postitas choise
soovitax kõigepealt õli ää vahetada!

PostitusPostitatud: 22 Nov 2005, 12:59
Postitas 323IFF
Vahetan oma saanil 7,500-8000 km vahemiku õli ja nagu seadus: 7500km täis,tuleb hydrode klõbin sisse-- tuletab meelde vaheta õli.Aga aeg-ajalt +4 kraadi ja allapoole ikkagi hommikuti "lagistas".Vahetasin 2TK ära(250-EEK tk),nüüd üli harva klõbistab,oleks pidanud terva rea vahetama ,aga hetkel polnud rohkem tõukureid käepärast.Tõsised kulumise jäljed olid enamustel peal..
Õli valamise korgi august lambi abil SOCH mootoritel näeb ära on tõukurid või paistab klapi regulleer.mutter.

PostitusPostitatud: 22 Nov 2005, 15:56
Postitas alliance
nii et see 7000km väide on õige,mis esma ytles...

PostitusPostitatud: 24 Nov 2005, 14:29
Postitas Lennu
Nonii.
Kuulasin siis asja iga nurga pealt.
ERITI tugev klõbin tuleb parema esiratta tagant...seega siis altpoolt.
Reedel olen terve päeva Tallinnas, nii et kellel sportlik huvi saab kuulata :D

PostitusPostitatud: 24 Nov 2005, 15:58
Postitas alliance
hydrotõukurid klõbisevad ikka ylevaltpoolt.vähemalt minul on see nii.

PostitusPostitatud: 24 Nov 2005, 21:18
Postitas kentaur
Tal oli just rihmavahetus, kui sellega rikuti rihmapingutus siis tasuks auto kanalile ajada ja mitte ringi rallida.

Antud mootorit ei tunne aga 2.5l'esel V6'el on seal pingutussilindrike, mis surub kangikese ühte õlga, mille teises otsas on rihmapingutusrull.

Kui rihm libisema hakkab... siis osadel mootoritel klapid ja kolvid tervitavad teineteist ... see mitte odav lõbu olema :/

Loodan parimat.

PostitusPostitatud: 24 Nov 2005, 22:20
Postitas Anonymous
Kummaline, et klõbin mootri soojenemisel vaibub?!

Sellel mootoril peaks olema muidu hammasrihma pingutusrull vedruga pingutatav, seega kui klõbiseb siis pingutusrull ise, kuid väga kahtlane. Pigem peaks ta hakkama kraksuma prõksuma, midagi sellist.

Ma arvan, et teeninduse laks vist, muidu äkki kahjud suuremad kui asi väärt. Muidugi kuula veel tähelepanelikult ja äkki saad ikka piirkonna teada.

PostitusPostitatud: 24 Nov 2005, 22:22
Postitas alliance
Kui rihm libisema hakkab... siis osadel mootoritel klapid ja kolvid tervitavad teineteist ... see mitte odav lõbu olema :/

see on enamikel mootoritel nii.
see oleks kyll karm laks,nii et kähku kuhugi kontrollima kui ise ei tea asja :!:

PostitusPostitatud: 25 Nov 2005, 11:10
Postitas Anonymous
Raske on hammasrihmal libisema hakata aga kui pingutsrullik hakkab õhtale minema siis on tõsi taga küll, sõltub tervitajate heast läbisaamisest, kuid sellel ei maksa lootma jääda :wink: