1. leht 1-st

Mazda mootorite tähistused seoses kolvirõngaste sobivusega

PostitusPostitatud: 30 Mär 2010, 21:09
Postitas skyline
Vaatasin netist oma Mazda 626-le neid kurikuulsaid suitsemist põhjustavaid kolvirõngaid.
Välismaisel müüjal kirjas, et kolvirõngad siis 93-03 Mazda Protege 626 MX6 2.0L FS 16V Piston Ring Set
ja sobivad:

1999-2000 MAZDA PROTEGE 1.8L FP DOHC 16V
1993-1997 MAZDA MX6 2.0L FS DOHC 16V
1993-2003 MAZDA 626 2.0L FS DOHC 16V
1998-2003 MAZDA PROTEGE 2.0L FS DOHC 16V
1993-1997 FORD PROBE 2.0L FS DOHC 16V

Minul on Mazda 626 2001 a 85 kw doch bensiinimootoriga ja mitte ei saa aru, kas need minu autole siis läheksid või mitte :( Kui võtta, et Probe'l on peal sama 2,0 85 kw mootor, siis eeldan et peaks vast minema. Ja autoladu.ee väidab ka justkui, et mul FS mootor. Kõhklusi tekitab see, et sama 626 2,0 on olemas ka 100 kw versioonis, ma ei tea küll mis tolle tähis on :(

Oskab keegi öelda, kust leiaks mingi Mazda mootoritähiste andmebaasi või varuosade kataloogi, kust saaksin kontrollida, kas need rõngad on need, mida vajan.
Mõõtudeks annab müüja:
Ring size 1.2x1.5x3.0mm, Bore diameter 83.00mm
(Piston Ring Set is available in Standard Size and Oversize 0.50mm = 0.020" , for other oversizes please contact us for special order

Teine müüja annab samad, aga veidi täpsemad andmed:

Pistons with Complete NPR Ring Set (made in Japan)
+ Pistons (We have Standard and oversizes: .50mm = .020")
+ Complete Ring Set (We have Standard and oversizes: .50mm = .020")
+ Pins

Compression Ratio: 9:1
Standard Diameter: 83.00 mm
1st Group: 1.20 mm
2nd Group: 1.50 mm
Oil Ring: 3.00 mm

Tänud vastuste eest ette.

Re: Mazda mootorite tähistused seoses kolvirõngaste sobivuse

PostitusPostitatud: 30 Mär 2010, 21:26
Postitas Mario
FS mootor on FS mootor, olenemata kW või aastaarvust.
100kw on FS2C, kui kedagi huvitab.

need rõngad sobivad jah nii GE, kui GF'i mootoritele (2.0)
Siia peaks lisama ka Premacy 2.0.

Re: Mazda mootorite tähistused seoses kolvirõngaste sobivuse

PostitusPostitatud: 30 Mär 2010, 22:28
Postitas Siim
...rõngad sobivad nagu eespool mainitud 1.8 ning 2.0

100kw on teise ajuga muud midagi minuarust.

Re: Mazda mootorite tähistused seoses kolvirõngaste sobivuse

PostitusPostitatud: 31 Mär 2010, 10:52
Postitas skyline
Njaa, tellin need rõngad vist küll valmis ära, aga remondiga veel ootan kuna õlikadu pole veel märkimisväärne.

Re: Mazda mootorite tähistused seoses kolvirõngaste sobivuse

PostitusPostitatud: 31 Mär 2010, 19:32
Postitas Siim
õigus sul fs/fp suhtes.

Aga teemaalgatajale infoks niipalju,et vana blokikaane tihendit sul kasutada ei õnnestu,proovida võid,aga riskid õli/tosooli ning topelttööga.
Silikooniga käivadki mõlemad karterid,peale kaanetihendi polegi muid mis nii väga vahetust vajaks.

Re: Mazda mootorite tähistused seoses kolvirõngaste sobivuse

PostitusPostitatud: 31 Mär 2010, 21:42
Postitas skyline
Tundub, et eelarvet saab jah koomale tõmmata, täna õnnestus Tartus ära tellida kolvirõngad esmapilgul ulmeliselt odava 400.- eek komplekt eest. Sai veel müüjalt 2 korda üle küsitus, et kas ikka on nii :)
Eks nädala pärast kui kätte saan ole näha, kas see osutus ka tõeks.

Aga plaan ongi praegu piirduda vaid rõngaste valmis ostmisega ja remont võtta käsile siis kui paras aeg käes. Suitsu külmalt ikka viskab ca 5 sekundit, aga peale õlivahetust 6000 km jooksul olen peale valanud ehk 200 grammi mootoriõli...nii et kulu pole veel üldsegi hull, pigem on see suits optiline häire, mis riivab silma ja pälvib asjatut tähelepanu ka kaaskodanike hulgas :)

Re: Mazda mootorite tähistused seoses kolvirõngaste sobivuse

PostitusPostitatud: 04 Apr 2010, 12:32
Postitas tomkulibin
Standard Diameter: 83.00 mm
1st Group: 1.20 mm
2nd Group: 1.50 mm
Oil Ring: 3.00 mm

Need on mõõdud, mis sobivad sinu mootorisse.

Re: Mazda mootorite tähistused seoses kolvirõngaste sobivuse

PostitusPostitatud: 04 Apr 2010, 23:42
Postitas tomkulibin
kolvirõngaste sobivise probleem on lahendatud. seega vastavalt pealkirjale on teema ammendatud ja lukus.