1. leht 1-st

kütuselisand

PostitusPostitatud: 18 Apr 2010, 22:12
Postitas MaSu
Sai täna veidi internetis kaevatud ja juhuslikult jõudsin sellise teemani.
Lühidalt kokkuvõttes väidab härra, et lisades igal tankimisel bensiinile veidi 2taktilise õli (~15ml õli 10l bensiinile) väheneb ajapikku kütusekulu (~2%-5%), mootor käib ühtlasemalt ja heitgaasid ning mootor muutuvad puhtamaks. Kasutatav õli peaks vastama NMMA TC-W3 nõutele. Konkreetselt oli kasutusel Pennzoil Marine® Full Synthetic 2-Cycle Oil.

Teema on seal üleval püsinud 1,5 aastat ja saanud reeglina positiivset tagasiside (ei jõudnud küll kogu ajalugu läbi lugeda).

Kuidas siinsetele spetsialistidele tundub, kas selles on mingi iva või on see suur mull või on kasu vaevu märgatav ega tasu püüdmist. :oops:

Re: kütuselisand

PostitusPostitatud: 18 Apr 2010, 22:52
Postitas tomkulibin
Pane vastakuti lisatava õli hind ja saadav kokkuhoid. kas on kasulik? Kas valmistaja tehas seda soovitab? Kui ei siis ei tea miks?

Re: kütuselisand

PostitusPostitatud: 18 Apr 2010, 23:41
Postitas MaSu
liiter õli maksab umbes 100 krooni, ehk laias laastus tuleb paagi pealt kuluks ~6 krooni. väidetav sääst ~5% annaks bensiini pealt umbes 35 krooni säästu ehk siis laias laastus 29 krooni säästu paagi pealt aga see pole peamine :wink:
miks valmistaja midagi teeb või tee jääb mulle paraku püüdmatuks - äkki näiteks soovib, et ma kiiremini autosid vahetaks või et ma tihedamini hoolduses käiksin ja suuremaid arveid maksaks (kui nüüd vandenõuteoriatel vohada last). miks üldse uuemad asjad vähem vastu peavad kui veidi vanemad - tehnoloogia on ju edasi arenenud aga see väljendub kõrgemas hinnas ja lühemas kasutamise ajas :wink:
tegelikult köitis esmalt minu tähelepanu väide mootorit puhastava toime kohta ja "veidi parem" käivitumine.
Aga nagu ma aru saan siis on see ikka pigem mullitamine ... :oops:

Re: kütuselisand

PostitusPostitatud: 19 Apr 2010, 08:39
Postitas Mario
kui on diiselmootor, siis on see õli lisamine õigustatud - 60L kohta 200ml 2-taktilise õli, eriti magusasti mõjub see pumbale, mille tõttu seda õli üldse lisatakse. See on juba vana rekkameeste nipp, et talvel kütusepump ära ei külmuks..
Sõber on juba poolteist aastat suutnud kõrgsurvepumbavahetust edasi lükata sedasi, kuid see on pigem viivitamine. Lisaks põleb lisatav õli diiselmootoris ära.

Bensiinimootorisse on õli lisamine pigem EI, kui jaa. Õli ei põle ära, tekitab silindriseintele koksi-laadse komponendi, mis hakkab pikemas perspektiivis rõngaste peale..Pumba määrimiseks võib tilga lisada.. Samuti ei mõju see bensu pihkuritele eriti soodsalt..

Pigem kasutada paar korda 98 Nitro 3000 kütust. :thumbup:

Re: kütuselisand

PostitusPostitatud: 19 Apr 2010, 09:05
Postitas aviar
Kunagi, 15 aastat tagasi, sai tööandja TD Transitil tööandja korraldusel kasutatud BP 2-taktilist õli kütuselisandina. Väidetavalt pidi meie väävlirikast kütust kasutades pumbale hea olema ja jne. Aru küll eriti ei saanud, et midagi silmnähtavalt või kõrvukuuldavalt muutunud oleks, pigem oli tegemist psühholoogilise effektiga - et no nüüd peab küll hea olema. :)
Minu jaoks võrduvad need kõikvõimalikud lisandi jutud Actimel'i reklaamiga. Ainult, et ma ei saa aru, et kui kõik niigi korras on , siis miks peab veel midagi üle "korrastama"? Jood Actimeli ja sured tervena? :wtf: