1. leht 1-st

Armatuuri märguandetuled

PostitusPostitatud: 12 Okt 2013, 20:55
Postitas Janx
Tere! Küsimus et kas peale süüte sisse keeramist peaksid mingi aja möödudes märguandetuled ära kustuma või kõik põlema ja alles peale mootori käivitamist kustuma?

Re: Armatuuri märguandetuled

PostitusPostitatud: 12 Okt 2013, 21:05
Postitas leviathan
Ja auto on saladus? Osad tuled kustuvad ise (roolivõim ,dsc,airbag,kurvituled jne) osad mitte - genekas ja õli

Re: Armatuuri märguandetuled

PostitusPostitatud: 12 Okt 2013, 21:09
Postitas Janx
Mazda 6 2.0 89kw diisel autoks

Re: Armatuuri märguandetuled

PostitusPostitatud: 12 Okt 2013, 21:27
Postitas Janx
Mul jäävad kõik tuled põlema ja peale käivitamist kustuvad, kas siis midagi valesti `?

Re: Armatuuri märguandetuled

PostitusPostitatud: 12 Okt 2013, 21:35
Postitas leviathan
Airbag, abs peavad ise sõltumatult kustuma, mis tuli sind sii häirib

Re: Armatuuri märguandetuled

PostitusPostitatud: 12 Okt 2013, 21:44
Postitas Janx
Tegelikult tahaksi teada et kui midagi valesti siis lööb tule ju põlema siis kui mootor käib? Osad räägivad et peale süüte sisse keeramist peaksid mõne aja möödudes tuled ära kustuma

Re: Armatuuri märguandetuled

PostitusPostitatud: 12 Okt 2013, 21:52
Postitas leviathan
Janx kirjutas:Tegelikult tahaksi teada et kui midagi valesti siis lööb tule ju põlema siis kui mootor käib? Osad räägivad et peale süüte sisse keeramist peaksid mõne aja möödudes tuled ära kustuma

oleneb millest käib jutt, mototuli hakkab jah põlema, aga eelnimetatud tuled peavad umbes 6 seki jooksul ise ära kustuma( ka ilma käivitamata)

Re: Armatuuri märguandetuled

PostitusPostitatud: 12 Okt 2013, 21:57
Postitas tomkulibin
Räägiks lahti märgutulede põhimõtte, ehk välistab see ligseid küsimusi.
Süüte sisselülitades peaksid kõik märgutuled süttima, näitamaks, et lambid ja neid juhtivad moodulid on terved. Kui süsteem on mooduli poolt kontrollitud ja viga pole tuvastadud, siis peaks kontrolllamp kustuma. vastavalt ohtlikuse tasemele on kollased vähem ohtlikud puudused ja punased nn kriitilised. Rohelisedja sinine aga vaid teavitava olemusega, et antud süsteem/ahel on töös.

Re: Armatuuri märguandetuled

PostitusPostitatud: 12 Okt 2013, 22:37
Postitas leviathan
tomkulibin kirjutas:Räägiks lahti märgutulede põhimõtte, ehk välistab see ligseid küsimusi.
Süüte sisselülitades peaksid kõik märgutuled süttima, näitamaks, et lambid ja neid juhtivad moodulid on terved. Kui süsteem on mooduli poolt kontrollitud ja viga pole tuvastadud, siis peaks kontrolllamp kustuma.

mototuli ei kustu ennem kui on auto käivitunud ja ammugi mitte ei kustu õli ja genekatuli kui süüde lihtsalt sees on

Re: Armatuuri märguandetuled

PostitusPostitatud: 12 Okt 2013, 22:53
Postitas tomkulibin
leviathan kirjutas:
tomkulibin kirjutas:...Kui süsteem on mooduli poolt kontrollitud ja viga pole tuvastadud, siis peaks kontrolllamp kustuma.

mototuli ei kustu ennem kui on auto käivitunud ja ammugi mitte ei kustu õli ja genekatuli kui süüde lihtsalt sees on

Ehk, et kui mootor töötab ja vajalik õlisurve on olemas, ehk olukord on ok, siis kustubki lambike. sama ka dünamo laadimise puhul :wave:

Re: Armatuuri märguandetuled

PostitusPostitatud: 12 Okt 2013, 23:03
Postitas leviathan
tomkulibin kirjutas:
leviathan kirjutas:
tomkulibin kirjutas:...Kui süsteem on mooduli poolt kontrollitud ja viga pole tuvastadud, siis peaks kontrolllamp kustuma.

mototuli ei kustu ennem kui on auto käivitunud ja ammugi mitte ei kustu õli ja genekatuli kui süüde lihtsalt sees on

Ehk, et kui mootor töötab ja vajalik õlisurve on olemas, ehk olukord on ok, siis kustubki lambike. sama ka dünamo laadimise puhul :wave:

seda jah a su algses postis on jutt vaid süüte sissekeeramisest :wave: