1. leht 1-st

Karla Auto diislilisand Stanadyne

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2024, 12:15
Postitas mazdaonu8
Tere

Palun arvamusi selle kohta kas tasub lisada sellist diislilisandit nagu soovitati ühest remonditöökojast.Lisasin paagi kohta soovitatud koguse aga nüüd tundub,et auto suitseb nagu rohkem.
Autoks on Mazda 6 gh 2011 2.2 120kw

Re: Karla Auto diislilisand Stanadyne

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2024, 18:21
Postitas Mario
Esimene paagitäis tossabki tõenäoliselt.
See ei ole mitte kütuselisand niisama, vaid seal on suur osa komponente, mis on mõeldud kütuse omadusi mitte pärssima ja toetama põlemisprotsessi.
Ise kokku segades saaksid sa sellise asja - ATF, 2T õli ning mõningad dispersandid ja detergendid.
Ise olen kasutanud tavalist automaatkasti õli, teeb täpselt sama töö. 60L kohta u 200ml. Kuna ATF põlemine on samamoodi plahvatus, siis see aitab puhtaks lüüa kogunenud saasta.
Pihustitele see kindlasti midagi halba ei tee ja Karla lisandis olev 2taktilise õli aitab hoida määrimist, mida praegu diiselkütusest küll kahjuks ei saa. Enamik uusi diiselmootoreid muutuvad u kolmandal aastal juba kergelt metallipumpadeks, sest see keelatud metallikvärv on mõnes kütusefiltris ikka päris jõhker.

Vaata, jälgi.

Re: Karla Auto diislilisand Stanadyne

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2024, 21:07
Postitas Mel
Mario kirjutas:Esimene paagitäis tossabki tõenäoliselt.

Vaata, jälgi.


Et,niikui ennatlik hirm,viis paagi täit läbi ss räägime uuesti.Ma küsiks sm.Mario,et mis see talvine diisli kütus endast kujutab...kas on suvisele lisatud mingit ainet dispersandid,detergendid vm.?

Re: Karla Auto diislilisand Stanadyne

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2024, 23:01
Postitas Mario
Mel kirjutas:
Mario kirjutas:Esimene paagitäis tossabki tõenäoliselt.

Vaata, jälgi.


Et,niikui ennatlik hirm,viis paagi täit läbi ss räägime uuesti.Ma küsiks sm.Mario,et mis see talvine diisli kütus endast kujutab...kas on suvisele lisatud mingit ainet dispersandid,detergendid vm.?

Tsau Mel. :)

On suvine, on talvine, on arktiline.
Arktilist ei ole ma veel meie tanklates näinud, nii palju kui ma selle 22 aasta jooksul rooli olen keeranud. Olen saanud ise küll, see on peaaegu, et tumelilla vedelik ja väidetavalt kuni -50*C peaks veel voolavas olekus olema.
Talvine diisel ei ole midagi muud, kui on lisatud lihtsalt külmavastane agent ja vahuvastased ained, mis on enivei sees. Parafiin on suvises rohkema sisaldusega.
Ega siin muud ei olegi, kui auto oled käima saanud, siis vala oma suvine jääk paaki ja sõida ruttu ära, kui masin seisma jääb miinuskraadiga, on paak hangunud.

Tanklates on jube hea Polar kirjaga ja sinise vedelikuga pudel, mis mul näiteks võttis 70 liitrise paagi umbes poole tunniga vedelaks. Õigemini, oli võimalik käivitada juba ja sõita. See soe kütus, mis tagasivoolust juba tagasi tuleb, sulatab paagis oleva nagunii üles. Aga kui kütusefiltri korpus on nii palju tuline, et enam katsuda ei kannata, on kahjuks halbu uudiseid - siis on tagasivoolud juba pihustitel suured ja peab asjaga tegelema. Esimesena kannatab filtri korpuses olev soojenduselement. Kui selle plastikkest on mõrane, on juba märgid kulunud pihustitest. Pisiasi, aga teinekord aitab kiiremini hädale jälile jõuda. Mina suudan isiklikult veel 55 kraadi katsuda, sealt edasi on kriitiline.

Karla lisand aitab esiti puhastada pihustiotsasid, kogunenud tahma, natuke aitab kaasa ka kübemefiltri puhastusele. Aga panen südamele, et mitte kasutada seitset lisandit korraga. Siis tekib juba kokteil, mis pigem teeb väga halba, kui väga head. Tean inimest, kes on nõus kallama kõik poeletil olevad pudelid paaki, et siis on külma eest kaitstud, niiskus on korjatud, süsteem on määritud.. Paraku on niiskusekorjaja etanooli sisaldusega ja hävitab ära selle kasuliku. Paagi põhja tekib mõnus vedel ollus, mis õhuga kokku puutudes muutub natuke tahkemaks.

Pisiasi, aga ebameeldiv.

Kõrvalpõikena, siin alles hiljuti oli Tartus ühe Eestimaise tanklaketiga probleem, kus mahutite puhastamine (õigemini selle tegemata jätmine) tõi kurvad tagajärjed bensiini- ja diiselauto omanikele. Aga õnneks saadi kõigi osapooltega kokkuleppele ja tanklakett maksis kõik remondid ilusti kinni. Summa ei olnud siiski väike ja laboris selgus, et oli püütud kokteilidega päästa, mis päästa annab.
Pilt

Euro 6d mootorile ei meeldi, kui on kütuses ka vett ja muid lisasid, mida seal ei peaks olema.

Et pikk s*tt jutt kokku võtta, siis lisandid ei ole tingimata halvad aga mitte kõik korraga. Pohmelus tuleb valus. :)