1. leht 1-st

katalüsaator vs tehniline ülevatus

PostitusPostitatud: 04 Mai 2005, 21:05
Postitas Anonymous
nii..
tehnilises passis puudub märge katalüsaatori vajalikkuse kohta, esma autost aga anti vastuseks et minu autol on tehase poolt katalüsaator ette nähtud..
väike segadus et nüüd kumba uskuda ja kumma võtab aluseks tehnoülevaatus?
küsin sellepärast et paljud on soovitanud kati maha võtta kui passis kirjas pole, ise ei taha aga kiirustada kuna ei taha miskit valesti teha.

PostitusPostitatud: 04 Mai 2005, 21:11
Postitas Anonymous
kui sa ökomees ja hoolid loodusest siis ära võta aga kui tahad masina minekut parandada siis võta ära...ise päris täpselt ka tea palju küll ta nüüd seda minekut juurde annab kuid midagi ta auto liikumisomadustele head teeb... :)

PostitusPostitatud: 04 Mai 2005, 23:29
Postitas 6kaks6
Ülevaatusel peaksid ülevaatajad lähtuma tehn.passis kirjas olevatest andmetest. Sa võid muidugugi kindluse mõttes mõnest punktist üle küsida.
Aga viska muidugi katt vahelt minema, siis saab auto lõpuks hingama ka hakata;)

PostitusPostitatud: 05 Mai 2005, 10:45
Postitas ints 626
mul oli golfiga sama jama,läxin ülevaatusele ja ei olnud gaasid päris korras ja passis samuti märge puudus aga ülevaatuse mehed ütlesid et kui ta all on siis peab ka töötama.Ootasin kuu ära viskasin kati alt minema uued püxid ja ülevaatusele pole häda enam midagi olnud.KUi küsivad ütle et pole kunagi olnudki.

PostitusPostitatud: 06 Mai 2005, 12:43
Postitas Anonymous
njaaah sttagi - mul oli 86 aasta MB, loomulikult passis pold katist haisugi... sai siis ülevaatusele mindud - nix nax vaadati kerenumbri järgi välja kati nõue ning heitgaasipiirangud:P

Tehnilises passis kirjutatu ei koti seal kedagi.

vot nii.

PostitusPostitatud: 03 Juul 2005, 23:26
Postitas käpa
Kui kat all on peab ta töötama.Öeldi mulle taeblas ülevaatusel .asjad olid parimas korras .Nii heade heitgaasidega outi pidi sinna sattuma parimal juhul kuus korra.Minul ka katti passi märgitud ei olnud. Kui jama tuleb siis maha lõigata.

PostitusPostitatud: 05 Juul 2005, 09:01
Postitas Anonymous
et küsimus, kuidas siis võetakse kati alt ära, nii et ülevaatusel jama ei tuleks? ja kas see et minekut parandab on psühholoogiline või tõsiselt tuntav effekt?

PostitusPostitatud: 05 Juul 2005, 10:45
Postitas Anonymous
Kati alt võtmisega on nüüd nii, et kui ei taha, et ülevaatuse vennikesed hakkaksid seda mujalt uurima kui vaid passist, et kas kat peab olema või mitte, siis vahelt tuleks ära vahetada terve torujupp :P
Mis puutub minekusse, siis jah! Nii ta on, et mida vabam väljalase, seda paremini mootor hingab, kuid igal heal asjal on ka omad halvad küljed, kuna vabalt on väljalase, seega küttekulu ka pisut tõuseb, kui pana otse toru kollektorist lõpuni välja, siis on plärin selline, et anna minna, aga samas minekule annab kah otsa. Kui tuntav see nüüd on sõltub sellest, et kaua oled oma autoga sõitnud ja kui hästi sa seda tunnetad.. Per***etunnetuse asi rohkem...