1. leht 1-st

Strutbar'i DIY

PostitusPostitatud: 19 Juun 2005, 13:32
Postitas Anonymous
Küsiks siis asjaga kokku puutunud tegelastelt:
* Kas parem on ümmargune või kandiline toru?
* Mis läbimõõduga toru?
* Kas strutbar tuleb keevitada, või installeerida poltidega?
* Mis materjale kasutada (raud, teras, roostevaba)?
* Kas kellegil äkki mingit abistavat joonist, või seletavat materjali?

PostitusPostitatud: 19 Juun 2005, 20:13
Postitas Anonymous
Ma muidugi ei tea,mis kasuteguri vahe on torul või karpraual,kuid eks see ole ka maitseasi.Ise on tehtud 2 struti,üks rauast,teine roostevabast.Kui sa tahad oma autole,siis arvatavasti ka punaseks värvida?Sel juhul pole sul mõtet ju roostevabast teha :roll:
Kui ma sõbra bemari üles leian,siis saadan mõlemast versioonist ka pildid.

PostitusPostitatud: 20 Juun 2005, 00:44
Postitas choise
materjali kohta oskan sulle niipalju öelda et karpraud on kindlasti tugevam aga samas ohtlikum sellepärast kasutataxe ümartoru ja vahe on veel ka seinapaxuses!ja roostevaba toru oń praktiliselt alati kergem!
poltidega soovitax mina kinnitada kahel põhjusel keevitusel on selline omadus et ta hakkab mängima ja keevituse kõrvalt on materjal alati nõrgem!

PostitusPostitatud: 20 Juun 2005, 08:58
Postitas Anonymous
karpraud siis ohtlik, kuna on tugev, seetõttu võib kokkupõrke korral salongi jõuda? loodan et sain õieti aru! igaljuhul tänud kõigile, ja proovib siis midagi aretada!

PostitusPostitatud: 17 Aug 2005, 11:25
Postitas Anonymous
Küsiks ühe lolli küsimuse. Mis eesmärk sellel strutbaril on üldse? Ehk mis kasu temast on?

Sry, et loll küsimus, aga tahaks targemaks saada.

PostitusPostitatud: 17 Aug 2005, 11:31
Postitas Anonymous
kere on jäigem, teatud autodel ei pruugi lansekasid punni lüüa, kui suuremast august läbi sõita, mõjub mingil määral ka juhitavusele, ning kui on ilus strut, siis oled ikka ülbe mees ka kui kapoti lahti teed :P