1. leht 1-st

õli tase

PostitusPostitatud: 19 Aug 2005, 12:00
Postitas Anonymous
Vahetasin õli ära, ostsin 4 liitrit ja valasin kõik selle sisse, ametlikult pidi minema isegi 4.2 liitrit. Aga mul juba selle 4 liitri juures näitas õli taset kuskil 0.5 cm üle max taseme. Kas see võib kahjulik ka olla kuidagimoodi, kui õli veits rohkem on ? Õli hakkab kuskilt välja perssima või siis mootoril raskem käia ?

Autoks on 626 88a 2.2

PostitusPostitatud: 19 Aug 2005, 15:38
Postitas 323IFF
TÕESTI MÄNGIB KA ROLLI ÕLIFILTRITE SUURUS JA KUI KAUA LASID VÄLJA VOOLATA,AGA MOOTORI TOOTJA TEHAS ON MEIE SUGUSTEGA
ARVESTANUD 1cm ÜLE NORMI KRIITILISEKS PIIRIKS PANNUD.KUNI
5mm ELAVAD NEED AUTOD VABALT ÜLE.

PostitusPostitatud: 19 Aug 2005, 16:00
Postitas Evert
323IFF kirjutas:AGA MOOTORI TOOTJA TEHAS ON MEIE SUGUSTEGA
ARVESTANUD 1cm ÜLE NORMI KRIITILISEKS PIIRIKS PANNUD.KUNI
5mm ELAVAD NEED AUTOD VABALT ÜLE.


Kinnitatud andmete järgi või?

PostitusPostitatud: 19 Aug 2005, 16:43
Postitas 323IFF
OLEN NOORENA HAKKANUD KARTERI PÕHJA MAHAVÕTMA ILMA ÕLI VÄLJALASKMATA,SAIN PISUT MUSTAKS,AGA KÕRVAL OLIJATE EHK KÕIKIDE KOHALOLIJATE UUDISHIMU TÕTTU TEGIME KONTROLLI...
....NORM ÕLI TASAPINNAST JÄI VÄNTVÕLLINI ca 2CM PUUDU,SEEGA
TÖÖTAVA MOOTORIGA ÕLITASAPIND PÖÖRLEVALEVÄNDALE ETTE EI JÄÄ.

GE-L JÄI ETTE KUI ÕLITASAP.OLI 2,5CM ÜLE MÕÕTEVARDA NORMI
proovige ära mootoris on naljakas hääl?????????????????????????

Ühed HÄRRAD NAABERRIIGIST ostsid tutika GE,millel pidi 1000 KM
hooldus tegema,mehed ostsid õli ka kaasa.õli vahetus tehti vana ilma
välja laskmata 3,7 valati peale.autuuu käis vaevaliselt ja alustati eesti
poole sõitu.kuid ... keps tuli PÄIKEST võtma.
93a. oli siis 120000EEK sulas ja pandi uus kone vahele.