2. leht 2-st

PostitusPostitatud: 31 Dets 2008, 14:38
Postitas Mario
ma suvel uputasin andureid WD40ga, siis toimis mõneks päevaks vaid. :(

PostitusPostitatud: 31 Dets 2008, 14:42
Postitas Kaarel
Mario kirjutas:ma suvel uputasin andureid WD40ga, siis toimis mõneks päevaks vaid. :(

kui see oli mu rauapuru jutule vastuseks, siis oleks koos wd40-ga ka suruõhku vaja.

PostitusPostitatud: 31 Dets 2008, 14:46
Postitas Mario
oli küll jh sinu jutu jätkuks :)

hmm.. mis see suruõhk annab?

PostitusPostitatud: 31 Dets 2008, 14:53
Postitas Kaarel
ainult wd40 peseb kõik muu PEALE rauapuru minema.
edit.rauapuru magnetiseerub kinni.

PostitusPostitatud: 31 Dets 2008, 14:53
Postitas Mario
IRW... hea et ma nüüd teada sain :D

ABS

PostitusPostitatud: 28 Jaan 2009, 01:17
Postitas turbotigu
Kas sa arvad et oled teistest inimestest targem ja võtad ABS - järelt ära.
ütleme et üle poolte Eestis olevatest autodest on ABS peal ja inimesed saavad väga hästi sõidetud. Endalgi olnd vahepeal juhuseid et ei saa viimasel hetkel pidama kui vaja , aga see tähendab seda et tuleb järelikult aeglasemalt sõita . ja ABS hakkab tööle alates 7 km/h sõidukatel osadel isegi üle 10 km/h. aga mitte ühelgi ei ole alla 7km/h.

ABS ON PAREM KASUKS KUI KAHJUKS

Re: ABS

PostitusPostitatud: 28 Jaan 2009, 11:43
Postitas cabernet1
turbotigu kirjutas:ABS hakkab tööle alates 7 km/h sõidukatel osadel isegi üle 10 km/h. aga mitte ühelgi ei ole alla 7km/h.

Ei ma ei arva, et olen KÕIGIST teistest targem, kuid mõnest isikust ilmas kindlasti :D

Kui on kahtlusi, et ABS ei rakendu alla 7 km/h, siis teen ettepaneku saada kokku, mul omal hea plats olemas, kus pisut kallakut allapoole, jää peal ning jää peale paneme vett. Mootori käivitan vaid pidurivõimu järgilükkamiseks. Võid tulla ja isiklikult lükata autot, et kiirus oleks sinu arust väike, kuid auto liiguks ning saad ise oma silmaga veenduda, kuidas ABS lõksima hakkab :wink:
Esindusest öeldi, et seda reguleerida ei saa, ju siis olen sunnitud esimeses järgus vaatama üle rehvide olukorra (vajadusel need veel paremate vastu välja vahetama) ning ka rehvide suuruse, sest antud isendil lubatud kasutada ka 16 " velgi, millega peaks ABS rakenduma hiljem. Sellisel juhul tuleb ainult spidomeeter lasta üle kontrollida esinduses, et ei valetaks.

PostitusPostitatud: 01 Veebr 2009, 19:34
Postitas Elroy
mina oma mazdal saan abs-i nii "välja lülitada", et tõmban libeda peal kannaka või paar käsipiduriga ja abs-i tuli hakkab põlema ning ongi tavalised pidurid. Peale mootori väljasuretamist ja taaskäivitamist on abs jälle tagasi :)

Ma muidugi ei tea, kas see on normaalne või on mu auto abs-il mingi kala sees, kuid abs töötab muidu küll korralikult.

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2009, 13:25
Postitas andres86
Testisime eile Männiku karjääris autode pidamist. Üheks näiteks tooks subaru impreza `96 - Pidurdusmaa ABS-iga 37m ja ilma 28m ning ilma ABS-ita piduriga tippides 33m. Antud pidurdusmaa siis kiiruselt 50km/h-0km/. Siiamaani olen talvel parema meelega ilma ABS-ita sõitnud ja sõidan ka edaspidi ning võin julgelt kinnitada, et ei lenda kellegile küljepealt sisse rattad ristis ja pidurid plokkis :P

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2009, 21:24
Postitas HrHunt
Nojah ässad sõidavad kuda ise tahavad aga mis juhtub mitteässadega ABSi puudumise tõttu võib vaadata siit:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=21365577
See R8 läheb ilmselt mahakandmisele, ja ilmselt tema hind ületab LK limiidi. Kutile võib see lugu üsna kalliks minna kätte. Oleks olnud ABSiga masin ehk oleks mööda vingerdanud. Hetkel aga tüüpiline rool risti pidur põhjas otse puusse keiss.

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2009, 23:02
Postitas hardstyler
HrHunt kirjutas:Nojah ässad sõidavad kuda ise tahavad aga mis juhtub mitteässadega ABSi puudumise tõttu võib vaadata siit:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=21365577
See R8 läheb ilmselt mahakandmisele, ja ilmselt tema hind ületab LK limiidi. Kutile võib see lugu üsna kalliks minna kätte. Oleks olnud ABSiga masin ehk oleks mööda vingerdanud. Hetkel aga tüüpiline rool risti pidur põhjas otse puusse keiss.


Kurb lugu..aga ma olen alati ilma ABSita sõitnud (pole lihtsalt olnud sellise vidinaga masinat) ja olen suutnud selliseid olukordi ennetada. Kindlasti on raske ABSiga harjunul ilma hakkama saada. Mina seda taga ei nuta. Loodan, et saan edaspidi ka probleemivabalt hakkama. R8-t segi sõita ei tahaks.... Arvan ka, et ässlusega ei ole siin midagi pistmist. Kolme aastase sõidukogemuse juures olen läbinud alles u. 150k kilomeetrit ja äss kindlasti ei ole. Isegi mitte ässad saavad ilma hakkama :wink:.

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2009, 00:47
Postitas HrHunt
No mul endal ka ühel autol ABSi pole, saan kah hakkama. Ma selle pärast siin natuke jurisen et mõned rohelised ei arvaks et ilma ABSita on "pro" sõita (st ise kakuvad välja) ja pärast oleks siis näiteks niiviisi nagu selle laua-kutiga...
See asi lihtsalt illustreeris minu pointi et pidurdusmaa ju võib lühem olla aga kui takistuseni on nii ehk naa oluliselt vähem kui pidurdusmaa lõpuni siis on jube kasulik omada võimalust keerata :)

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2009, 01:10
Postitas Siim
samas oma endise kiire mx-3mega maal lumiseid ning jääs kruusateid mõõtes tuli välja ka see absi kahjulikkus,üldse seisma ei saanud kuskil,ilma poole kiiremini nii silma/kõrva järgi.
samas naise ciibikul seda vidinat pole kuigi uus auto ning mitu korda on pidurdades suu kõrvuni vedanud,kui tagumised enne rakenduvad või vasakud või paremad :D
mazdal aitas ka absi killimiseks see kui tõmbasid kässari peale ning lasid hooga edasi ning pidurdasid paar korda,viskas tule põlema ja oligi non abs,vea lööb sellest et kässariga blokid rattad aga abs püüab neid iga hinna eest vabastada ja vaatabki et jokk,ei toimi enam süsteem...ERROR :D

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2009, 03:05
Postitas hardstyler
HrHunt kirjutas:No mul endal ka ühel autol ABSi pole, saan kah hakkama. Ma selle pärast siin natuke jurisen et mõned rohelised ei arvaks et ilma ABSita on "pro" sõita (st ise kakuvad välja) ja pärast oleks siis näiteks niiviisi nagu selle laua-kutiga...
See asi lihtsalt illustreeris minu pointi et pidurdusmaa ju võib lühem olla aga kui takistuseni on nii ehk naa oluliselt vähem kui pidurdusmaa lõpuni siis on jube kasulik omada võimalust keerata :)


Saan sinu ideest täiesti aru. "Käest minnes" teeb ABSi mees üht ja mina teist. See peabki tulema iseenesest, mitte kalkuleerides vahemaad, hõõrdejõudu jne. Seepärast ei soovitagi ABSist loobuda neil, kes sellega harjunud. Võib kurvalt kätte maksta. Enne "kaitsme nurka viskamist" tasuks sobivas paigas proovida, mis toimub pöörates 100km/h kiiruse pealt pidurdades ilma ABSita.

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2009, 12:48
Postitas Andres323
HrHunt kirjutas:Nojah ässad sõidavad kuda ise tahavad aga mis juhtub mitteässadega ABSi puudumise tõttu võib vaadata siit:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=21365577
See R8 läheb ilmselt mahakandmisele, ja ilmselt tema hind ületab LK limiidi. Kutile võib see lugu üsna kalliks minna kätte. Oleks olnud ABSiga masin ehk oleks mööda vingerdanud. Hetkel aga tüüpiline rool risti pidur põhjas otse puusse keiss.

Kui ma ei eksi, siis liikluskahjude limiit on miljon eurot, kasutatud R8 pigem ca kaheksandik sellest.
ABSi kohta, mu praegusel autol on ABS, kuid kõige paremini toimib ikkagi nn tippimine nagu ilma ABSita autol, ABSi lihtsalt peal hoides on pidurdusmaa märgatavalt pikem.

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2009, 13:24
Postitas HrHunt
Andres323 kirjutas:Kui ma ei eksi, siis liikluskahjude limiit on miljon eurot, kasutatud R8 pigem ca kaheksandik sellest.


On jah, tüübil vedas :) Üleüldse on natuke üllatav et ta seal rõõmsalt seletas ja ei olnud veel kotletiks tehtud. Taoliste autode omanikud sageli tallavad kümneid tuhandeid ka igast vahadesse ja muudesse asjadesse mida kindlustus kohe kindlasti ei korva... rääkimata sellest et kindlustus võib hakata puiklema ning ei nõustu "uusväärtust" kinni maksma.
Kui keegi mu MPSi sodiks sõidaks oleks sama jama. Auto välimus ja tarbimisväärtus ~ uue auto oma ja kui visataks aint mingi <300K letti oleks ikka jube jama lugu.

ABS

PostitusPostitatud: 24 Juun 2009, 13:36
Postitas argoll
Ma pean tunnistama, et ABS on 2x mind ja minu autot päästnud.Esimene kord oli Uus-Meremaal, kui jalgrattur otsustas minu ees sõites ootamatult tagasipööret teha.Lõpptulemuseks lahtutas meid 10cm :).Teine kogemus oli
esmaspäeval, kui põdravasikas minu autole otsustas ette kõndida pimedal ajal.
Ma arvan, et ilma ABS'ita oleks mul terve auto esiots sees.Praegu läheb vahetusse tiib ja esituli.Ma isegi ei taha mõelda, mis oleks võinud juhtuda :)
Õnnetus juhtus siis Viljandist 5km Tallinna poole sõites.

PS: Ma ikkagi ei saanud aru, miks mõni mees tahab ABS maha kruttida :lol: