1. leht 1-st

K:Supportid kinni????

PostitusPostitatud: 17 Apr 2009, 22:46
Postitas zuper
Kuda saada tagumised supportid liugtapide seest kätte, ilma et midagi ära peaks lõhkuma?

PostitusPostitatud: 17 Apr 2009, 23:20
Postitas diidzhei
Njaah, kuulsad mazda tagapidurid :)
Mina pidin endal suppordi punaseks kuumutama, alles siis sain kätte.
Muidu võid proovida ka kõvasti haamrit anda, support ise ei tohiks kergelt katki minna, mul pole veel ükski läinud vähemalt.

PostitusPostitatud: 18 Apr 2009, 08:28
Postitas zuper
selge proovin siis esialgu haamrit, tähendab kuvaldat :D

PostitusPostitatud: 20 Apr 2009, 23:41
Postitas ivoK
Minu Probe-l oli ostes vasak tagumine peaaegu kinni jäänud, võtsin maha tõmbasin laiali ja see aluminre liugur, seda leotasin päris igasugu multi pray ja muude taoliste rooste eemaldajatega, kuni hakkas liikuma (see liugur hakkas seal suporti sees pöörlema - aga välja ei tulnud) siis klohmisin teda veits, kuna kuumutada ei tahtnud sest see hetk polnud kohe rem komplekte võtta.

Aga jah leotada ja haamriga veits aidata. :roll:

PostitusPostitatud: 21 Apr 2009, 00:14
Postitas leviathan
diidzhei kirjutas:Njaah, kuulsad mazda tagapidurid :)


nujah tavaliselt tuleb see sellest et neid ei hooldata-määrita. osadele inimestele hooldus=õlivahetus ja see on kõik

PostitusPostitatud: 21 Apr 2009, 07:39
Postitas diidzhei
Kusjuures seda sama pidurit mis nüüd jälle kinni oli, sai just talve hakul puhastada ja määrida.
Kuid nüüd oli täpselt samamoodi kinni, kuskile jäi võibolla roosteuss veel pesitsema.
Ratta veeretakistus jäi samaks, seega kui poleks hakanud pidureid hooldama, polekski teadnud, et liugur kinni.

Kui sõjaväes olin jäi auto aastaks vanemate kasutusse ja peale seda oli üks tagumine suport niivõrd kinni roostetanud, et ühe detaili pidin välja puurima(reguleerimise ''hammasratas'', mida saab kuuskandiga keerata). Õnneks oli teine suport, kust sain vajaliku detaili jälle võtta.

Nii et jah, tasub pidureid ikka hooldada korralikult.

PostitusPostitatud: 21 Apr 2009, 14:40
Postitas undu
Lisaks hooldamisele on tungivalt soovitatav ka pidureid teravamalt kasutada - ökonoomse ja nn autot säästva sõiduga paraku tagapidurid prakiliselt tööd ei saagi teha. Seega kui tavaliikluses ei teki olukordi, mil oleks vaja ägedamalt pidurdada, siis open track üritustel on selleks võimalust ja lausa vajadust küllaga. Lühendab klotside samas pikendab sadula eluiga. Boonusena meeldib ka mootorile aegajalt "kuuma " saada.

Teine rohi tagapidurite elus hoidmiseks on käsipiduri kasutamine mitte ainult prakimise ajal.

Auto selle kohapealt inimese moodi - mõõdukalt tuleb sporti teha, et vormis püsida, muidu ei suuda varsti enam midagi teha :P

PostitusPostitatud: 21 Apr 2009, 14:47
Postitas undu
diidzhei kirjutas:Kui sõjaväes olin jäi auto aastaks vanemate kasutusse ja peale seda oli üks tagumine suport niivõrd kinni roostetanud, et ühe detaili pidin välja puurima
Nii et jah, tasub pidureid ikka hooldada korralikult.

Mida oligi tõestada tarvis - vanemad tahtsid olla autole head peremehed ega seda mitte lõhkuda.

PostitusPostitatud: 22 Apr 2009, 09:36
Postitas zuper
Niih sain siis pidurid korda.Mul murdusid lausa need tapid supporti raami kyljest lahti, vindi alguse juurest.Puurisin augud sisse needipuuriga, lasin isekeerava kruvi järgi, gaasukeevitusega asi kuumaks ja keerasin siis lihtsalt välja( nii sai raamil tehtud).
Supportil puurisin 6-ga augu sisse otsa, gaasiga kuumaks(need ained ei aidanud ükski) ja siis kruvikeerajaga õrnalt kokksasin ja kohe väljas.Pärast keevitusega punn ette ja korras.
Vot nii tegin mina!
Aga tänud ka teistele kes siis jagasid tarka nõu.
Võib vast teema lukku panna!

PostitusPostitatud: 07 Mai 2009, 23:29
Postitas mcboby
Tere.

Täna puhastasin/määrisin tagumised suportid ära, panin ilusti külge tagasi.
Pidurid tulid ilusti maha aga ainult üks jama on --> Käsipidur ei tööta üldse.
Milles võib viga olla?
Mille jaoks on see kuuskandiga keeratav kruvi seal supordi taga poldi all ?

PostitusPostitatud: 08 Mai 2009, 00:01
Postitas Siim
käsipiduri reguleerimiseks :lol:

PostitusPostitatud: 08 Mai 2009, 07:18
Postitas mcboby
Kuidas see reguleerimine peaks välja nägema ?

Praegu käib see käsipiduri hoob igatahes tühja, silindrit ta küll ei liiguta.

PostitusPostitatud: 08 Mai 2009, 07:27
Postitas tomkulibin
mcboby kirjutas:Kuidas see reguleerimine peaks välja nägema?

1. kuuskandist keerad klotsid nii ligi, et hakkavad õrnalt vastu käima, siis lased veidi tagasi.
2. trossi suka kinnituse suporti poolsest otsast sead nii pingule, et klotsid hakkavad vastu käima, siis lased veidi tagasi.
3. salongist käsipiduri kangi kõrvalt katte alt kuuskandist(10 mm) pingutad trossi kuni klotsid hakkavad vastu käima ja siis lased veidi järgi.

PostitusPostitatud: 09 Mai 2009, 16:29
Postitas mcboby
Suur tänu Tomkulibin.

Sinu juhiste järgi laabus reguleerimine sujuvalt.