bmw kirjutas:aga kui asi on korralikut ära ühendatud ja lahtiseid otsi ei vedele siis ei tohiks midagi juhtuda ju
Juhtub küll ja kuidas veel! Näiteks minul juhtus see nädal selline lugu, et kinnituisanud teest läbi sõites pressis lumi kapoti alla ja lükkas jahutusventika oma kohalt minema. Hiljem kapotialust puhastades leidsin eest paljakspõlenud juhtmete otsas rippuva läbipõlenud ventikamootori ning läbipõlenud kaitsme. Hoolimata sellest, et juhtmed olid alguses korralikult ühendatud ja isoleeritud, ei taha ma mõelda selle peale, mis oleks võinud juhtuda, kui kaitset poleks olnud, sest ventikajuhtmed olid kokkukeerdunud.
Maki puhul on väga levinud juhus, kus makki pessa lükates jääb mõni juhe maki (maki korpus on alati auto kerega ühenduses) ja raami vahele ning raam lõikab nagu nuga juhtmel isolaatori maha. Või läheb migagi maki sees lühisesse. Taolisi ettenähtavaid ja ettenähtamatuid äpardusi võib juhtuda iga juhtmega ning otse akult veetud juhtmel peab igal juhul kaitse vahel olema.