1. leht 2-st

Mazda3-e vaiksemaks muutmine

PostitusPostitatud: 05 Juun 2006, 20:24
Postitas madisl
Kas keegi on oma Mazda3-e pigimatte ja vilti pannud? tahaks teada, kui palju see vaiksemaks on muutnud ja kuhu seda pannud on. Ise panin alles pühapäeval pagassi põhjale ja koobaste peale 4mm pigimattid. Soov ikka terve auto vaiksemaks saada, aga tahaks teada kas ainult pigimattidest piisab, või peaks kohe ka vildi peale tõmbama?

PostitusPostitatud: 08 Juun 2006, 20:59
Postitas mondi
Kogemused veel puuduvad. Räägi vähe kuidas kõige valutumalt polstrid maha saab salongis. Ma ei leidnud esmapilgul ühtegi kohta kuhu näpud taha saaks ajada nii, et kindlalt pärast tagasi saaks panna.

PostitusPostitatud: 10 Juun 2006, 22:35
Postitas madisl
Mälu järgi peaks ukse lingi juures olema väike kate ja käepideme kummi on ka eemaldadav(ma loodan, et saad seletusest aru). Nende all on kruvid. Kui aus olla, siis ma olen ainult pagassi lahti kiskunud ja ukse polstreid pole ära kiskunud(ainult luurasin :D ). Kui need kruvid lahti siis peaks juba tüüblite najal olema. Kõige mugavam on vist näpud sinna kõlari nurka ajada, ehk siis alt nurgast tõmbama hakata. Aga soovitan ette-vaatlik olla.

PostitusPostitatud: 26 Sept 2006, 00:06
Postitas madisl
Ok. pole ammu kirjutanud. Vahepeal on tagumised koopad ja kõik uksed pigitatud... Pean mainima, et ainult pigitamisest ei aita. peaks kasutama ka vilti, sest pigi on mõeldud ikka suurte plekkpindade vibratsiooni vastu. Uksed on vaiksemad ja sulguvad märksa paremini. Kui keegi soovib sarnast tegevust sooritama hakata, soovitan korraga ka põhi lahti võtta ja see ära pigitada. Ei soovita 4mm pigimatte ustesse, kuna need võivad lahti tulla. mõtekam 2-3mm... natuke ka kergem :D

PostitusPostitatud: 26 Sept 2006, 14:20
Postitas kaRRRL
Mul on ustes 4mm matt ja siiani pole lahti tulnud. Aitab kuumapuhur.

PostitusPostitatud: 26 Sept 2006, 17:26
Postitas Lennu
lasin enda omale teha korrosioonitõrje.kisti lahti kõik logarid jms mis rattakoobastesse jääb ja kaeti auto pind mingi asjaga mille paksust tuli umbes 2-3 mm.seda tehti siis põhjast ja rattakoobastest.igatahes : 2600.- EEK eest on auto vaiksem.eks uksed jms seestpoolt tehtav tuleb endal ise teha.

PostitusPostitatud: 30 Sept 2006, 12:10
Postitas madisl
Ma olen täiesti teadlik, et tuleb korralikult kuumutada, aga kas on mõtekas panna 4mm matt, kui 2-3mm teeb sama tööd. Nagunii tuleb "läbi" klaasi väga palju müra. 4mm on siis kasulik, kui sul on korralikud kõlarid ustes, ja sa ei taha, et kere kaasa mängiks.

PostitusPostitatud: 01 Okt 2006, 17:08
Postitas Haramount
madisl kirjutas:kas on mõtekas panna 4mm matt, kui 2-3mm teeb sama tööd


Ei tee ta midagi sama...

BRM

PostitusPostitatud: 02 Okt 2006, 22:04
Postitas madisl
Minuarust on erinevus 3 ja 4 mm vahel nii väike, et kõrvaga on seda raske tabada.

PostitusPostitatud: 04 Okt 2006, 10:24
Postitas Haramount
No eks sa siis pane omale aga ära palun propageeri. Näiteks minu auto uksepleki resonatssagedus 4mm matiga on kenasti sobivalt madalal, 3mm on nii palju kergem, et jääb just lollil sagedusel kaasa kõmisema.
Või siis on vahe kõrvades...

PostitusPostitatud: 10 Okt 2006, 21:36
Postitas Anonymous
ära mingit viltti kyll pane,pigimatt ja vedel bituumen.Nendega ajab asja ära.Vöistlustel käivates hi-fi autodes pole ka vilti kuskil

PostitusPostitatud: 10 Okt 2006, 21:38
Postitas Anonymous
mul uksed seest pihustatud 8 korda stingeri noice killeriga ja see on hää

PostitusPostitatud: 11 Okt 2006, 10:45
Postitas Anonymous
parimad myrasummutajad on need kus on alumiiniumi kiht yhel poolel

PostitusPostitatud: 12 Okt 2006, 13:24
Postitas Haramount
kristo3 kirjutas:parimad myrasummutajad on need kus on alumiiniumi kiht yhel poolel


Millest selline arvamus? Füüsikat paluks...

PostitusPostitatud: 12 Okt 2006, 18:29
Postitas Anonymous
Kuna alumiinium on väga heade antiakustiliste omadustega,see ei lase välismyra sisse ja samuti hoiab seesmised hääled seespool

PostitusPostitatud: 12 Okt 2006, 22:08
Postitas Haramount
kristo3 kirjutas:Kuna alumiinium on väga heade antiakustiliste omadustega,see ei lase välismyra sisse ja samuti hoiab seesmised hääled seespool


Ahzoo... võta alumiiniumist pott, koputa vastu põhja ja mõtle veelkord...

PostitusPostitatud: 13 Okt 2006, 10:41
Postitas Anonymous
noh,eks igalyhel ole öigus omale arvamusele,kui tahad millegi muuga mängida siis palun väga,siinmail on see siiski heaks tödetud ja seda kasutatakse oluliselt enam kui mingit tavalist bituumi plaate,topi seda mönusad kilomäärad uste sisse ja kuhu iganes,ma teen nii nagu asjatundjad soovitavad ja kasutan alumiiniumiga bituumimatte mis on oluliselt öhemad tehes sama töö kui 4mm paksud plaadid ja samuti pihustatavat myrasummutit:)

PostitusPostitatud: 13 Okt 2006, 13:26
Postitas Haramount
kristo3 kirjutas:siinmail on see siiski heaks tödetud ja seda kasutatakse oluliselt enam kui mingit tavalist bituumi plaate


Kusmail on siinmail?
Venemaal on näiteks heaks tõdetud õhu asemel lämmastiku pumpamine autokummidesse :D
OK, ma küsisin, mis füüsika seal taga on. Mind absoluutselt ei huvita, mida keegi heaks arvab ja samas on mul ka täiesti savi, mida keegi oma autoga teeb - ma ei pea nende autodes muusikat kuulama.

PostitusPostitatud: 13 Okt 2006, 18:58
Postitas Anonymous
siinmail on soome,kus on ala harrastatud palju enam kui eestis ja seega ka kogemused palju paremad ja asjalikumad.Tahtsid fyysikat,said seda!Alumiinium on antiakustiline materjal,see ei lase häält läbi ja igal pool ymber maailma heaks kiidetud,kui eestist leidub keegi kes pole sellega sama meelt siis see vast ei möjuta yldlevinud arusaami asjast hi-fi-stide piirkonnas.

PostitusPostitatud: 13 Okt 2006, 19:05
Postitas pokenaut
kristo3 kirjutas:siinmail on soome,kus on ala harrastatud palju enam kui eestis ja seega ka kogemused palju paremad ja asjalikumad.Tahtsid fyysikat,said seda!Alumiinium on antiakustiline materjal,see ei lase häält läbi ja igal pool ymber maailma heaks kiidetud,kui eestist leidub keegi kes pole sellega sama meelt siis see vast ei möjuta yldlevinud arusaami asjast hi-fi-stide piirkonnas.

Kuule kui alumiinium ei lase heli/häält läbi siis peaksid osad autod juu vabsee vaiksed olema :roll:

PostitusPostitatud: 13 Okt 2006, 21:16
Postitas Anonymous
ok,ok asi hakkab naljaks kiskuma,käi kuskil kellegilt kysimas,kes asjaga tösiselt tegeleb,et millist myrasummutit soovitab asjatundja,et saavutada parim tulemus,olen ysna kindel,et pakutakse just sellist matti millest rääkisin,seal pole alumiini kiht mingi sendi paksune,pigem selline öhuke fooliumilaadne,ja kindlasti ei soovitatata mingi vildi kasutamist,see mönusalt imeb niiskust,hoia siis auto nii kuivana kui tahes. http://www.stinger.de/customer/web/indexinstall.htm sel lehel seal allpool on neid myramatte,kysimus oli mis on parim.Seal on esimene tavaline bituumimatt ja allpool siis spetsiaalselt auto hi-fi kasutusse,resonansi ja myra summutamiseks.Pange tähele hindadevahe.Jah,eks tavaline matt ajab asja ära aga kui parimat tahad siis see on millest jutt on käinud.Alumiiniumiga on pinnatud ka need myratökked mida kasutatakse näiteks salvestusstuudiote vaikseks saamiseks.

PostitusPostitatud: 14 Okt 2006, 12:24
Postitas Laika
kristo3 kirjutas:Alumiiniumiga on pinnatud ka need myratökked mida kasutatakse näiteks salvestusstuudiote vaikseks saamiseks.

Pole küll kuskil helistuudios alumiiniumit seinal näinud :roll: tavaliselt pannakse seal ikka perforeeritud vineer, millele paksud vildikihid peale tõmmatud (seal nimelt niiskust pole vaja karta).
Põhiline koht, kus alumiiniumit (täpsemalt küll fooliumit) seinal võib kohata on leiliruum saunas. Võib kihla vedada, et seal pole tema otstarve mürasummutus.

PostitusPostitatud: 15 Okt 2006, 15:21
Postitas madisl
kristo3 kirjutas:ära mingit viltti kyll pane,pigimatt ja vedel bituumen.Nendega ajab asja ära.Vöistlustel käivates hi-fi autodes pole ka vilti kuskil

Vilti pole sellepärast, et neil pole vaja tee müra salongist eemale hoida. Neil on tähtis, et plekk ei mängiks kaasa.

PostitusPostitatud: 16 Okt 2006, 16:25
Postitas Haramount
kristo3 kirjutas:ok,ok asi hakkab naljaks kiskuma


Ega pole mõtet vaielda jah. See Sinuga vaidlemine siin on tõesti nagu paraolümpia...

PostitusPostitatud: 16 Okt 2006, 20:40
Postitas kentaur
Hm, võttes asja valge inimese mõistusega on mürasummutusmattidel alumiiniumi kiht kolmel põhjusel :
* esiteks ta teeb mati jäigemaks ja see parandab vibratsiooni vastaseid omadusi
* mati otsa saab järgmise kihi nänni panna ilma, et oleks karta et see sealt eriti suure küpsetamise puhul punuma paneb või mati mingid jäägid sinna sisse sulaks... a la võid lakke ka panna.
* AL kiht on radiaatoriks ;)