2. leht 3-st

PostitusPostitatud: 12 Sept 2006, 21:38
Postitas tomkulibin
Ma pidasin silmas summutust ennast(põhimõtet, inseneride mõttelendu, ideed ennast), mitte ehituskonstruktsiooni.

PostitusPostitatud: 13 Sept 2006, 10:36
Postitas margus
munarestidest ei ole küll mingit abi :D

heli summutab ikka mingisugune mass mis ei võngu kaasa helivõngetega

munarest hajutab heli oma kujuga (mõtelme füüsika tundidele)

PostitusPostitatud: 13 Sept 2006, 10:40
Postitas margus
helistuudio heliisolatsiooni ei ole mõtet teha autosse sest see koosneb väga suurtest massidest (rasketest materjalidest) nagu betoon, paks riie.
autos ikka pigimatid ja vilt, muud ei saa eriti kasutada, muud materjalid ei pea lihtsalt seal vastu

PostitusPostitatud: 24 Dets 2007, 23:07
Postitas Prema
Stuudios teatavasti salvestatakse ja seinad ei tohi heli peegeldada -- seal pole massi vaja vaid heli "neelavat" materjali -- munarestid ja poruloon on selleks parimad. Autos on aga eesmärk siiski pisut teine -- isolatsioon.

PostitusPostitatud: 25 Dets 2007, 11:12
Postitas risto002
aga oskab ka keegi öelda palju tall se auto vaiksemaks tegemine
maksma läks ja palju materjali kulus

PostitusPostitatud: 25 Dets 2007, 18:12
Postitas Anonymous
Võin neljapäeval väikse kalkulatsiooni teha IvarR-iga, et palju materjalid maksma lähevad kui huvi on :wink:

PostitusPostitatud: 30 Dets 2007, 23:25
Postitas Prema
Igasugu info müra summutamise kohta teretulnud -- Premacy-l pole tehase poolt küll seda üldse pandud. Talverehviga sõida nagu trolliga. Kas teistel sama lugu või on minule sattunud selline isend? Uksed teevad kah sulgemisel sellist häält, et tihendit nagu polekski :? Kas pigimatt võiks siin abiks olla? :roll:

PostitusPostitatud: 13 Jaan 2008, 16:07
Postitas kussa
Lasin firmas R&P paigaldada müraisolatsiooni Mazda6 GT-le, materjalideks kasutasin Dunamat Xtreme pigimatti ja sellele peale Dynamat Dynaliner isolatsiooni, väidetavalt pidi selline kahekihiline kooslus olema kõige efektiivsem lahendus. Lasin paigaldada üle uksed ja rattakoopad koos lävepakkudega, maanteemüra vähenes tõesti tuntavalt, pisut paranes ka Bose originaalaudio kõla. Maksma läks see kõik ca 10000 Eeku, aega võttis paigaldus 1tööpäev.

PostitusPostitatud: 13 Jaan 2008, 16:11
Postitas IvarR
Dynamat on kallis lahendus ja testid on näidanud et pole mitte parim lahendus. Sama auto tegemine STP pigimatiga (tinaplaadiga pigimatt) keskmiselt 6500-7500eeku auto.
IvarR

PostitusPostitatud: 17 Jaan 2008, 05:15
Postitas Lennu
IvarR kirjutas:Dynamat on kallis lahendus ja testid on näidanud et pole mitte parim lahendus. Sama auto tegemine STP pigimatiga (tinaplaadiga pigimatt) keskmiselt 6500-7500eeku auto.
IvarR


Kui suur on see pind , mis sellise hinna eest mattidega kaetakse?
Sõber lasi oma Ford'i matitada tervenisti , k.a. katus - hinda ma ei küsinud.

PostitusPostitatud: 18 Jaan 2008, 00:45
Postitas Nuclear M.A.N
Praega lugesin tartus raituningu salongi ukselt et auto müraisolatsioon on ~6000.- ei tea kyll mida ja kui palju ja kui kaua, aga selline pakkumine tundus igal juhul huvitav.....

heliisolatsioon?

PostitusPostitatud: 11 Veebr 2008, 21:07
Postitas -krot-
Yle elie tegin uksed vaiksemaks , Ostsin audi poest materjali , nimi vist oli nikesound txpselt ei mxleta .Aega lxks kyll palju ja vaeva , tegin paar ukse plast kinnitust katki .Aga nuh tulemus on kah >
muusika heli hakkas tunduvalt parem,usk kinni pandes ei ole nyyd nagumingi plekkkonservi hxxl enam . , ja ka natuke vaiksemaks kah auto lxks . Taga kah sai isoleeritud aga paremaks tulemuseks tuleb ikka koopa xxred kuidagi isoleerida xra .

PostitusPostitatud: 06 Mär 2009, 16:55
Postitas Nospel
Hey.
kas keegi on 92-97a 626 luukpäral(öelge keegi ,mis see tähis on? GE? ) uksi ja pagasniku osaliselt matitand?
ise arvan,et kui esi uksed ära teha+ tagakoopad, peaks juba tulemus oluliselt paranema. teab keegi, kui palju sinna matilist kulub?

isolatsioon

PostitusPostitatud: 31 Aug 2009, 08:55
Postitas siim828
Kuidas üldse ja kuhu seda isolastsiooni panna tuleks? Kas töö iseeenesest on väga porrr ja kui palju vilti ja matti ühe keskmise auto peale üldse läheb?

PostitusPostitatud: 31 Aug 2009, 09:11
Postitas Sven
Materjaliga kaetakse kõik uste välimised plekid(kui paigaldatakse võimsamad kõlarid koos võimendiga siis soovitatavalt nii välimine plekk kui ka karkass kuhu kinnitub polster ning võib ka polstri sisemise poole, et vältida polstri kuminat/plärinat/kriginat), põhi, katus kui vaja, rattakoopad, tagumine paneel, pagasi luuk ja pagasiruumi põhi/seinad. Kulu on vastavalt auto suurusele, täpselt pole kunagi lugenud kokku aga kui võtad mõõdulindi ja mõõdad need kohad ära siis saad umbkaudse kulu, materjalide mõõdud on mõned ka meil www.db-hp.ee lehel kirjas. Ustele pole tavaliselt vaja enamat 2mm materjalist, et põhjast kostuvaid kivi kolakaid vähendada siis sinna soovitaks üldse 2mm pigimatt + Splen 5mm.

http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewto ... 1&start=25

sealt võid küsida kulu suuruse kohta.

PostitusPostitatud: 02 Sept 2009, 15:53
Postitas Melx007
IvarR kirjutas:Dynamat on kallis lahendus ja testid on näidanud et pole mitte parim lahendus. Sama auto tegemine STP pigimatiga (tinaplaadiga pigimatt) keskmiselt 6500-7500eeku auto.
IvarR


Ei taha proffidega vaielda, aga millised testid? mina tean et külmas stp puruneb aga dynamat on endiselt pehme ja paigaldatav. kui asi on kõva nagu kivi, siis pole sealt nii head tulemust oodata...

PostitusPostitatud: 03 Sept 2009, 09:32
Postitas Sven
Paigaldanud STP-d ka +5 juures ja ei täheldanud mingit probleemi :idea:

PostitusPostitatud: 15 Dets 2009, 21:20
Postitas siil
IvarR kirjutas:Dynamat on kallis lahendus ja testid on näidanud et pole mitte parim lahendus. Sama auto tegemine STP pigimatiga (tinaplaadiga pigimatt) keskmiselt 6500-7500eeku auto.
IvarR


Tahaks ka neid teste näha, milles Dynamat halba valgusse on jäänud :roll: :lol:

Re: heliisolatsioon?

PostitusPostitatud: 04 Jaan 2010, 19:46
Postitas marek043
Kõige sootsam viis autot vaiksemaks teha on pigimatiga, ja just selle pigimatiga mida kasutatakse katuste tegemiseks. Mitte ära kasuta pealismatti kus on sees kivid vms vaid selle alus pigimatti, selle sulatad fööniga ilusti igalepoole kinni kuhu just süda lustib;)

Re: heliisolatsioon?

PostitusPostitatud: 04 Jaan 2010, 23:58
Postitas vvs
marek043 kirjutas:Kõige sootsam viis autot vaiksemaks teha on pigimatiga, ja just selle pigimatiga mida kasutatakse katuste tegemiseks. Mitte ära kasuta pealismatti kus on sees kivid vms vaid selle alus pigimatti, selle sulatad fööniga ilusti igalepoole kinni kuhu just süda lustib;)

:crazy:

Re: heliisolatsioon?

PostitusPostitatud: 05 Jaan 2010, 00:29
Postitas Mario
viljar, mis pööritad ? :D
kusjuures olen isegi näinud, et on topitud seda kividega jura vaiba alla ka siis suvel kuumaga imestatakse, mis see kurat haiseb?!
küll aga see bituumenmatt on kasulikum ja pole siiani keegi nurisend, Ladaklubis pop värk.

Re: heliisolatsioon?

PostitusPostitatud: 05 Jaan 2010, 17:17
Postitas marek043
No ma räägingi sellest katuse alusmatist;) mitte see kividega. Tuttav pani selle ja tulemus oli ilusti tunda ja mingit lõhna see ei eritanud.
On plaan ka endale autosse seda toppida. Mina ei näe kohta nurisemiseks! On palju odavam ja annab ka tulemust. Kui ühest kihist jääb väheks siis võid sinna neid panna palju tahad.

Re: heliisolatsioon?

PostitusPostitatud: 26 Juul 2010, 11:12
Postitas siil
Kuidas selliste ilmadega müraisolatsioon vastu pidanud on?
Kas katusepapi meestel juba uksed sulavad? :D

Re: heliisolatsioon?

PostitusPostitatud: 26 Juul 2010, 17:22
Postitas hardstyler
siil kirjutas:Kuidas selliste ilmadega müraisolatsioon vastu pidanud on?
Kas katusepapi meestel juba uksed sulavad? :D


Ei sula ühti. :wave:

Re: heliisolatsioon?

PostitusPostitatud: 03 Aug 2010, 23:22
Postitas edvin0212
Tahaks tarkadelt soovitus. Et autosse sain pandud uued kõlarid ees ustesse ja kõlarid mängivad väga hästi ja bass korralik, aga jube on kuulata ukse plärinat. Kuidas selle plärina kõige paremini välja saaks ? :wave:

Autoks muidu mazda 626 GE