1. leht 4-st

Mazda 323f BG

PostitusPostitatud: 20 Okt 2006, 21:09
Postitas K_
Alles natuke aega tagasi sain sellise ilusa auto olemasolust teada nagu mazda 323F BG ja tekkis soov omale osta üks, sest neid suhteliselt odava hinnaga müügis. Küsimused siis, milline oleks parim mootor autole (1.6l ?), kas kere on väga roostealdis, kuidas peab autol veermik ja mootor?

Praegusel hetkel jäi silma selline mazda

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Hind on vägagi soodne IMHO, mõnipäev lähen seda vaatama, aga mida võiks/peaks kontrollima enne ostu?

Tänud abistajatele. :)

PostitusPostitatud: 20 Okt 2006, 22:37
Postitas tomkulibin
Selliseid ka 1.8 mootoriga, samas, kui raske jalaga oled, kas oled leplik ka lahjema mootoriga. Vaata foorumis ringi, enamalt jaolt postitused ikka muredega üleval. Eks otsuse pead ikka ise langetama ja ega keegi oma isendit laitma ei kipu. Endal 323 kogemus puudub, aga pereinimesena jääks selline mulle väikseks.

PostitusPostitatud: 20 Okt 2006, 23:59
Postitas K_
arvatavasti 1.6l mootorist selle auto jaoks on täiesti piisav, neid rohkem müügis ka :) aga mõni sõna ehk auto roostekindluse, veermiku kohta, anyone?

PostitusPostitatud: 21 Okt 2006, 01:10
Postitas arvutihdd
Kindel nagu yks riisirakett ikka. Rooste koha peal on nii, et ostad auto millel puudub rooste, siis jääb ta ka seesuguseks, aga liigub ka täielikke rappeid, millel põhja ollagi pole. Veermik on suht vastupidav, mina pole aasta jooksul juppigi vahetanud, ning eelmistel aastatelgi vana omanik ei teostanud midagi, samas kolinaid raginaid pole ja ylevaatus ei tuvastanud midagi.

Mis mootorisse puutub, siis 1.8 i oleks ikka kõige parem valik ;)

Vahe on ikka tavalise 1.8 ga võrreldes tuntav ja 1.6 st ei räägigi, samas 1.6 ka suht nobe pill ja kytet võtab ulmeliselt vähe.

PostitusPostitatud: 21 Okt 2006, 16:07
Postitas Mario
arvutihdd kirjutas:Kindel nagu yks riisirakett ikka. Rooste koha peal on nii, et ostad auto millel puudub rooste, siis jääb ta ka seesuguseks, aga liigub ka täielikke rappeid, millel põhja ollagi pole. Veermik on suht vastupidav, mina pole aasta jooksul juppigi vahetanud, ning eelmistel aastatelgi vana omanik ei teostanud midagi, samas kolinaid raginaid pole ja ylevaatus ei tuvastanud midagi.

Mis mootorisse puutub, siis 1.8 i oleks ikka kõige parem valik ;)

Vahe on ikka tavalise 1.8 ga võrreldes tuntav ja 1.6 st ei räägigi, samas 1.6 ka suht nobe pill ja kytet võtab ulmeliselt vähe.

täitsa tõsijutt.. 8)

minul on siis sellest mittetuunitud variant 1,6liitrine... veermikus olen pooleteise aasta jooksul vahetanud vaid esišarniirid (olid peaaegu juba pensionil) ning tagaamordid said gaasi omade vastu vahetatud..
peale bensiini ja kindlustuse ja pesuvedeliku, sul muu peale raha ei tohiks kuluda..
rooste peaaegu puudub..tuleklapi nurgas on viimased poolteist aastat üks pisike kobrutus olnud, mis pole edasi läinud.. mootor on töökindel..minul käivitus ka -32 kraadiga :P (ilma igasugu abivahenditeta..)
kütet võtab 1.6 tõesti vähe - keskmiselt 6 liitrit kui kerge jalaga oled.. ;)

niiet soovitan soojalt..
aga kui sul on pisipere või miskit, siis see pole eriti hea valik, sest käru ei mahu mitte kusagile :cry: :cry:
samas saab siia majutaa ka 5 täisinimest ja pagassi ka täis laadida ja ikka minekut jagub..
rohkemat ei oska midagi öelda..

PostitusPostitatud: 21 Okt 2006, 21:26
Postitas Anonymous
Segaduste vältimiseks: 1.8 all on mõeldud SOHC, 16V(klapiga ühe nukvõlliga) 76kw mootoriga isendeid ja 1.8i all BP, DOCH 16V(kahe nukvõlliga) 94kw mootorit :idea:

PostitusPostitatud: 22 Okt 2006, 00:35
Postitas K_
:shock: Täitsa lõpp, poleks uskundki, et sellise auto omale leian, mis vastaks kõigile minu ootustele, vastupidav ja ökonoomne mootor, hea roostekindlus, vastupidav veermik :) + ülikena välimus 8) . Enda jaoks olen juba ära otsustanud, et mazda omanik minust saab :twisted:, nüüd siis vaja mõni ilus ja korralik välja vaadata. Hea, et ostuga kiire pole, saan rahulikult valida :)

Aga mida ostmisel tähele panna, mingeid tüüpvigu vms, ühest teisest teemast lugesin, et kindlasti kontrollida klapptulede korrasolekut. Miskit veel millele tuleks tähelepanu pöörata?

Suured tänud siiani abiks olnutele. :wink:

PostitusPostitatud: 22 Okt 2006, 01:10
Postitas Laika
Sai ka sellisega 1,5 aastat ringi sõidetud. Igati mõnus auto, nagu eelkõnelenud juba mainisid. 16 klapiga SOHC mootorisse pane talveks kindlasti korralik "külmakindel" õli, muidu võivad kurvad tagajärjed olla. Mul juhtus nii, et paks õli (10W40, õhutemp. umbes -30) ei jõudnud peale külmkäivitust õigeaegselt nukkvõlli otsteni ja kiilus kinni. Sama effekt, nagu hammasrihma purunemine, õnneks sel mootoril väga palju pahandust ei tee :wink:

PostitusPostitatud: 22 Okt 2006, 17:48
Postitas tduu
Radiaator on nõrk teema, pealt plastikosasse tulevad praod sisse,
muidu nagu vana auto ikka, mis liigub see kulub.

PostitusPostitatud: 22 Okt 2006, 22:29
Postitas Margo
Niisama kõrvalepõikena- Lätis sai nähtud sellist asja:
Pilt
Pilt

PostitusPostitatud: 22 Okt 2006, 22:45
Postitas vvs
Eriti lohakas tegelane...auto sitane ja turvavöö kiibitseb ilma :roll:

PS! Pidin ikka ära mainima :mrgreen:

PostitusPostitatud: 27 Okt 2006, 19:21
Postitas K_
IRW...lätlased :D

/edit/ Rääkige mulle veel üht asja, kas päevatuled asuvad seal klapptuledest all, selles pikas tulesektsioonis koos suunatuledega? Maanteel sõites päevasel ajal on need klapptuled tglt suht halvad aerodünaamika seisukohast. Tegelt küsimus on kas tuled "lahti" sõites suurendab kütusekulu? :roll:.
Veel üks väike küsimus auto omanikele: Kui palju on 1.6-l mootoril pöördeid umbes 100-ga sõites?

edit/, üks suht püss ka müüa

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kuigi sobiks ka 1.6-ne mootor, ei teeks sihuke ka paha :D aga kudagi kahtlane auto, esiots on avariiline, üks esituli on natuke allpool kui teine ja kapoti vahed kerega ebaühtlased. :roll:

PostitusPostitatud: 27 Okt 2006, 19:27
Postitas Mario
K_ kirjutas:IRW...lätlased :D

/edit/ Rääkige mulle veel üht asja, kas päevatuled asuvad seal klapptuledest all, selles pikas tulesektsioonis koos suunatuledega? Maanteel sõites päevasel ajal on need klapptuled tglt suht halvad aerodünaamika seisukohast. Tegelt küsimus on kas tuled "lahti" sõites suurendab kütusekulu? :roll:.
Veel üks väike küsimus auto omanikele: Kui palju on 1.6-l mootoril pöördeid umbes 100-ga sõites?

edit/, üks suht püss ka müüa

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kuigi sobiks ka 1.6-ne mootor, ei teeks sihuke ka paha :D aga kudagi kahtlane auto, esiots on avariiline, üks esituli on natuke allpool kui teine ja kapoti vahed kerega ebaühtlased. :roll:


sellel autol puuduvad päevatuled :D seal tuledesektsioonis on vaid suunad ja pargid..
kusjuures need klapid ei mõju sugugi aerodünaamikale - 0,28 on takistustegur... võrdluseks - Audi A6 2003 on 0,26... no muidugi keegi ei keela sul päevatulesid lisamast nagu Lennu autol oli ;) aga ära sa jumala eest udutuledega päeval sõida :?

minu oma võtab keskmiselt 5.9L sajale..

ning pöörete koha pealt niipalju et 100km/h on 3000ppm.. 110 peal on 3250...

loodan et oli kasu ;)

PostitusPostitatud: 27 Okt 2006, 20:02
Postitas K_
:shock: kuda sel mootoril pöördeid juba nii palju ainult 100-ga sõites? autol ikka 5 käiguline kast?

PostitusPostitatud: 27 Okt 2006, 20:28
Postitas Mario
K_ kirjutas::shock: kuda sel mootoril pöördeid juba nii palju ainult 100-ga sõites? autol ikka 5 käiguline kast?

jep..viiene kast ikka..
kusjuures mu naisel on Escort..91.aasta ning tal on 100 peal vaid 2500 pööret..mis sest et 1.4 mootor :lol:

mina sellest aru jh ei saa, et miks nii palju pöördeid.. aga ju siis nii peabki olema.. :D

EDIT: vaatasin autodatast järgi.. nii peabki olema jh, et maanteesõidul ~3000 ppm-i.. tühikäigul peab olema 750+-50 ppm...

PostitusPostitatud: 27 Okt 2006, 20:44
Postitas K_
Njah, ju ta siis peabki nii olema. Kütusekulule nihukeste kõrgete pööretega asi vist eriti ei meeldi? Sõitsin VW Pologa ja maanteel 3000ppm+ ja kiirusega 120+ hakkas kütust võtma lausa 10l/100-le vähemalt nii tundus, paak tühjenes väga kiiresti igatahes, mootor oli siis 1.9 disla. :D

PostitusPostitatud: 27 Okt 2006, 20:46
Postitas Mario
K_ kirjutas:Njah, ju ta siis peabki nii olema. Kütusekulule nihukeste kõrgete pööretega asi vist eriti ei meeldi? Sõitsin VW Pologa ja maanteel 3000ppm+ ja kiirusega 120+ hakkas kütust võtma lausa 10l/100-le vähemalt nii tundus, paak tühjenes väga kiiresti igatahes, mootor oli siis 1.9 disla. :D

njahh..kõik on suhteline :)

nagu ma juba ütlesin, võtab minu oma 5.9l/100km.. :)
maanteel 5, linnas peaaegu 7 :)
aga olen ka 10 liitrit sajale saanud :lol:

PostitusPostitatud: 28 Okt 2006, 15:29
Postitas arvutihdd
see auto hakkab peale 120 km/h päris tublisti jooma.
Pöörded jah suht kõrged, aga see enamikel jaapanlastel.

Yldiselt gti variandil peaksid kyttekuluga arvestama 8,5l sajale. Seda tyhilastis linnas ning viis inimest autos maanteel. Võrreldes 1.6 aga astub jõudsalt edasi. See sinu pakutud auto tuleks veermiku seisukohalt väga hoolikalt yle vaadata, kuna asukohaks saaremaa ja palju palju kruusateid.
Aga ega ilma avariita sellise aasta masinat annab ikka leida ;)
Ning need klapid ei mängi erilist rolli kyttekulu juures ning klapid teevadgi sellest masinast nii seksika punnsilma;)

PostitusPostitatud: 28 Okt 2006, 15:38
Postitas Lennu
Olin ka sellise isendi omanik , 1,6 SOCH mootor.
Hakatuseks paigaldasin esistangesse lisatuled , et ei peaks päevasel ajal klapid lahti sõitma.
Pööded 100 ga sõites olid vist 3000 peal kuid sellest hoolimata sõitsin paagitäiega maksimaalselt 800 km.See teeb mingi imevähe sajale.Sellise küttekulu sain ka UNO-X tanklast Nitro3000 ostes.Tavalise Neste 95-ga tuli paagitäiega mingi 700 km.Talvel küttekulu muidugi suurem.
Miinusteks on suur müra salongis ja see , et tegu on suhteliselt raskesti müüdava sõidukiga.Rohkem ei tulegi midagi meelde.Mootor pidas hästi vastu , veermik samuti...Roostet oli minu omal ainult pagasiluugi luku aasa ümber.
Mulle igatahes meeldis.Pere jaoks on pisike , rohkem selline 1-2 inimese auto.Tõmme oli piisav , teel seisis hästi (eks suuresti tänu 195/50 15" rehvidele ja strutbar'ile)

PostitusPostitatud: 28 Okt 2006, 20:04
Postitas K_
arvutihdd kirjutas:Yldiselt gti variandil peaksid kyttekuluga arvestama 8,5l sajale. Seda tyhilastis linnas ning viis inimest autos maanteel. Võrreldes 1.6 aga astub jõudsalt edasi. See sinu pakutud auto tuleks veermiku seisukohalt väga hoolikalt yle vaadata, kuna asukohaks saaremaa ja palju palju kruusateid.
8.5 see siis keskmine kütusekulu? Mudu plaanis ikka 1.6-se mootoriga masin vaadata, selle tõin niisama välja, pold ennem näind seda võimsamat varianti müügil.

Lennu kirjutas:Olin ka sellise isendi omanik , 1,6 SOCH mootor.
Hakatuseks paigaldasin esistangesse lisatuled , et ei peaks päevasel ajal klapid lahti sõitma.
Miinusteks on suur müra salongis ja see , et tegu on suhteliselt raskesti müüdava sõidukiga.
Plaan ka lisalähituled paigaldada, saab siis klapp kinni sõita :D aga miks see auto raskesti müüdav on, mingi kala ikka sees jah? Kuda on varuosade saadavusega ja remondi lihtsuse/raskusega?

PostitusPostitatud: 28 Okt 2006, 20:11
Postitas Mario
remontida on lihtne.. jupid mudugi paarkümmend krooni kallimad kui Golf II-l :D
kuid midagi rasket ei ole...

suht korralik masin.. vb müügiraskus on tingitud päritolust ja arvatakse et juppe raske saada... tegelt on lihtne värk.. :)

PostitusPostitatud: 29 Okt 2006, 14:48
Postitas K_
Kas vastab tõele, et sellele lähevad alla Opel Kadetti veljed?

PostitusPostitatud: 29 Okt 2006, 14:56
Postitas Mario
K_ kirjutas:Kas vastab tõele, et sellele lähevad alla Opel Kadetti veljed?

Peaks minema küll.. mul läks isegi Kadeti sumps alla :D

PostitusPostitatud: 29 Okt 2006, 18:25
Postitas Priit86
K_ kirjutas:Kas vastab tõele, et sellele lähevad alla Opel Kadetti veljed?

Jah! Minuteada peaks Mazdagirl'ilgi olema vectra veljed all.
Ja minule pandi Opeli kondid taha.. :roll:
Tegelikult on jupid ikka natuke rohkem, kui paarkümmend krooni kallimad võrreldes golf II'ga, kuid peavad samas kauem vastu Eesti teedel!

PostitusPostitatud: 29 Okt 2006, 18:29
Postitas K_
Vaat kui tore, Vanaisa ostis just uue auto ja ta vana opel vedeleb niisama, ehk saan sealt juppe omale krabada :D