1. leht 1-st

Kas tasuks osta selline 92. aasta MX-3? KIIRE

PostitusPostitatud: 13 Juul 2005, 09:46
Postitas Anonymous
Kuna otsin väikest masinat ja hinnalagi on 35.000.-, siis leidsin nt sellise isendi.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kas selle raha eest tasuks seda osta? Müüja ütles vigade kohta vaid niipalju, et läbi on mingid stabilisaatorid, et august läbi sõites on kosta klõbinat. Kas remont võib kalliks minna?
Ja palju võib selline isend kütet linnas ka võtta??? Seal kirjas , et 9l/100km. Võib see olla nii?

Suured tänud kõigile vastajatele.

PostitusPostitatud: 13 Juul 2005, 10:30
Postitas kennu
paistab küll kena ka tore.. salong on puhas ja hoitud, mootorgi tipp topp paistab :P See stabilisaatori pull on selline et kui on vardaga midagi siis see võib natukene kallis olla.. aga need puksid mis vaja vahetada ei maksa küll midagi 2-3 sajast läheb kokku..

PostitusPostitatud: 13 Juul 2005, 12:47
Postitas Anonymous
Aga masinal pole hooldusraamatut ja Vilojetist öeldi, et kui raamat puudu, siis tuleks kindasti rihmad ära vahetada, aga MX3 maksavad need 13.000.-. Kas see on reaalne? Ja kui rihmade tõttu kokku jookseb,siis on parandus kuni 70.000.- Vilojetist, Mazda salongist, ei soovitatud seda mudelit üldse osta. kuna tohutult kallid jupid ja asjad.
Oskab keegi midagi kosta? Tänud.

PostitusPostitatud: 13 Juul 2005, 13:32
Postitas IvarR
Hm
Minu mx3-l on kõik rihmad jne vahetatud ja läks maksma midagi paari tuhande kanti.
Mina olen oma MX3-ga rahul samas mul 98 aasta masin.
IvarR

PostitusPostitatud: 13 Juul 2005, 17:00
Postitas Anonymous
Osta 1,6 rida 4...V6't kallim remontida ja võtab rohkem kütet. 1,6 mootor on sama mis 323 oma ning samuti veermikule sobivad enamus 323 jupid :idea:

PostitusPostitatud: 14 Juul 2005, 18:04
Postitas Evert
Esisillas kolisevad ilmselt stabilisaatorvarda otsad. Tõenäoliselt sobivad 323'e omad.
Ei usu, et isegi V6'e remont ülemõistuse kalliks läheks, R4 on aga kindlasti odavam parandada.
Kereplekkide/salongi poolelt on seis üsna niru. Kui miskit kortsu läheb, siis olenevalt jupist võib päris suur auk rahakotti tekkida.

Ma olin täpselt samas olukorras mx-6'te ostes, aga siis mõtlesin, et ega autot remontimiseks osteta, sõitmiseks ikka. Ja kõige kiuste ikkagi ei kahetse.

P.S. Kui rihm katki läheb, siis mida Vilojetis 70000.- eest remotima hakataks?
Minu (ja Esma Auto) teada on Mazda rihmadega mootorid "non-interference" tüüpi e. klapid kolbideni ei ulatu. Ja mida muud mootoririhma katkemisel karta oleks?

PostitusPostitatud: 14 Juul 2005, 22:47
Postitas aibast
vaheta ise rihm ära, vaatad vaid, et nukkasid paigast ei aja ega motot, ning pealegi nendel ju kah märgid peal. pärast paned paika ja maksad vaid rihma raha. Vütme komplekt peaks sul raudselt oleams olema. Muidu võid jah minna ja lasta vahetada, maksad tööraha rohkem kui rihm maksab :P

PostitusPostitatud: 15 Juul 2005, 11:09
Postitas 323IFF
TERE!
323IFF SIIN,jutud juttudeks
rihma vahetust ei tasu ise mitte proovidagi ja aega läheb ca 4,5h
reglina on "KÕIK" v6 mootorid teises hinnaklassis.4-ne rida pole ka
kahjuks 323-lt pärit.Plokk küll aga plokikaas mx-5-lt.
kulutusi on see auto muidugi väärt.Exclusiivsus muidugi maksab.

PostitusPostitatud: 15 Juul 2005, 12:50
Postitas IvarR
323IFF kirjutas:TERE!
323IFF SIIN,jutud juttudeks
rihma vahetust ei tasu ise mitte proovidagi ja aega läheb ca 4,5h
reglina on "KÕIK" v6 mootorid teises hinnaklassis.4-ne rida pole ka
kahjuks 323-lt pärit.Plokk küll aga plokikaas mx-5-lt.
kulutusi on see auto muidugi väärt.Exclusiivsus muidugi maksab.


Eip ole plokikaas mx-5lt :)
Sama mootor mis näiteks BG kerel 1.6 16valve doch
Uuritud ja puuritud juba enda masina pealt seda kõike.
IvarR

PostitusPostitatud: 11 Nov 2005, 22:21
Postitas Anonymous
mul 1,6 r4 mootor ja rihma vahetus ei läinud sugugi nii kalliks.rihm-250;pinguti-360 (kui õieti mäletan);tööraha küsiti 300.
ei riskinud ise torkida.
tõsi on,et kui küsida "pulki"mx-3`le tuleb odavam uus auto osta... :( aga 323`le "pulgad" palju inim-sõbralikumad... :wink:
üldiselt on väga hea auto 8)
tõeline fun on teda roolida 8)