1. leht 1-st

626 (92-97) USA variant?

PostitusPostitatud: 30 Aug 2005, 13:13
Postitas Anonymous
Tere!

Silma on jäänud autot otsides 626-tel ka veidi teistsugused masinad, mis on ilmselt USA turu jaoks tehtud - kitsad numbrid, 2,0 mootor 88kW (muidu peaks vist 85kW olema).

siin ainuke näide, mille ma kiire otsimise peale auto24-st leidsin

nüüd huvitakski, kui suured on erinevused jaapani/euro turu mudelitega. mõningad visuaalsed on juba silmaga näha (stanged, tagatuled jne).
kas on kellegil kogemusi USA turu jaoks tehtud mudelitega (nt aut. kasti kvaliteet, varuosade saadavus/hind võrreldes tavalistega jne)

kõiki muid japse on juba peetud, nüüd tahaks Mazda ka ära proovida ja nendel USA-mudelitel on kellade-vilede nimekiri alati kõige pikem.

PostitusPostitatud: 30 Aug 2005, 17:04
Postitas 323IFF
ÜLLATUSI on kindlasti aga selleks valmistub ostja ise..

PostitusPostitatud: 04 Sept 2005, 17:23
Postitas Evert
See 88kW on kellegi näpukas või ümardamisviga. USA's on selle põlvkonna tehnika täpselt sama, mis euromudelitel. See kehtib ka k.kastide kohta e. automaat=nõrk. Juppide eest sellepärast, et USA mudel on, rohkem maksma ei pea. Ehk siis ainus vahe on "kosmeetikas", lisavarustuses ja selles, et USA mudelitel on armatuuris "check engine" lamp, aga eurokatel pole.

PostitusPostitatud: 05 Sept 2005, 12:05
Postitas 323IFF
ATX käigukaste on juhtunud,et täitsa oma,mida eurokatel ei kasutata(vist FORD)

PostitusPostitatud: 05 Sept 2005, 18:24
Postitas Evert
Kui nüüd meenutada, siis 2,0 on, jah, Fordi automaadiga "neetud". 2,5'e automaat pidi tomati kohta täitsa nitsekas olema, Mazda oma noh.
Aga oled sa kindel, et eurokatel ka Fordi kast peal pole?

626 USA variant

PostitusPostitatud: 11 Nov 2005, 11:30
Postitas Anonymous
olen ise täpselt sama mudeli omanik. toodud on masin 95a. usast. käigukast on mul fordi looming ja mootoril võimsust 110kw. varuosadest niipalju, et olin paar aastat tagasi sunnitud vahetama veovõlli, mille hinnavahe jaapanlase omaga oli u.2000 eeku (usa oma oli paar cm pikem). vahetusse läks kord õhufilter...usa toodang jälle erinev (vähemalt minu masinal) jaapanlasega hinnavahe 300 eeku.

PostitusPostitatud: 11 Nov 2005, 16:51
Postitas alliance
kellasid vilesid võibolla jah rohkem,aga kohe kindlasti on jupid kallimad kui euroopa variantidel.miskipärast on nad turul odavamad ka kui teised variandid.mina hoiaks eemale

626 usa variant

PostitusPostitatud: 12 Nov 2005, 10:22
Postitas Anonymous
eemale soovitan neil hoida, kes pelgavad väheke suuremat väljaminekut auto ülal-hoidmisel :wink: . olen kasutanud ka jaapanlast...pettusin! minu usa variant astub ikka tunduvalt paremini edasi, sisustuse polsterdus on ameeriklasel pehme ja hubane (ka armatuur on pehmendatud). küttekulu on muidugi miinus...võtab mul u. 10 sajale. Aga ikkagi ei vahetaks ma teda ealeski japsi vastu! 8)

PostitusPostitatud: 12 Nov 2005, 18:23
Postitas oggi1
peaasi,et ise rahul oled :P

PostitusPostitatud: 12 Nov 2005, 22:38
Postitas Anonymous
See ju tegelikult ikke japs :lol:

PostitusPostitatud: 22 Nov 2005, 01:49
Postitas Evert
MazdaGTI kirjutas:See ju tegelikult ikke japs :lol:


Tegelt mitte, kuna autod koostati Fordi tehases ja ligi 80% detailidest valmistati USAs. Niiet täitsa usakas.

PostitusPostitatud: 22 Nov 2005, 11:36
Postitas 323IFF
Linna nimi oli vist mingi MICHIGAN (või midagi sarnast) ,lisaks 626-le tuli sealt veel midagi N: B2300,B4000 aga need "FORDID" kandsid ainult mazda logo.Nagu siin Tallinnas üks tumesinine kastikas vist mingi tööriista rendi oma...
Mazda TRIBUTE ka ju USA-S Escape ,ja nüüd ainult fordina saada

PostitusPostitatud: 22 Nov 2005, 15:17
Postitas alliance
ford,opel jne..mis autod need ka on
bensu hind läheb jätkuvalt lakke -tasux mõelda enne kui röövel endale osta
endale käisin ka masinat tallinnast ostmas-ja sattus ka neid usakaid ette.
täitsa tavaline sisu.turul on nad odavamad igatahes kui euroopa versioonid.
selles paremas minekus ma kahtlen.