1. leht 1-st

Mazda GF/GW mudelid...

PostitusPostitatud: 04 Mär 2010, 19:18
Postitas Mario
Lisaks siis sellele, et pakuti sedaani, luukpära, universaali, tehti ka mõningad ideeautod.
GW põhjal ehitati 2.0DiTD mootoriga 626 R/D, millel siis nelikvedu, 7 kohta! ning MAGMA-nimeline tehnoloogia - lööke neelav kere. Samuti oli masin ette nähtud ka mujale kui ainult asfaltteele.
Pilt
Koos uue masinaga, sai ka masstoodangu GW esmakordselt maailmas SRS küljepadjad, mis kaitsevad pead ja keha (ehitatud seljatoe sisse).
***
Sama ideed kandis kasedaankerega auto - 626 MS-X. Kasutati sama tehnoloogiat ning masin ehitati sedaani põhjale, võttes üle ka tehnika. Olgugi, et ideeauto erines seekord oluliselt masstoodangust. Samuti sai sedaanile tellida ka Smart Card süsteemi, mis interaktiivselt suhtles juhiga, muutes sõitmise turvalisemaks. Meenutab praeguseid vibreerivaid istmeid, jne jne. Jõudu andis sellele 2-liitrine bensiinimootor FS-ZE (170hj). uudne oli ka armatuur, mis süüte välja keerates kustus, ning keeras displei armatuuri sisse, tekitades ilusa sileda pinna ning disaineri sõnul pidavat see rahustama juhti peale pikka sõitu, et lihtsalt istud autos ja puhkad silma.
Pilt
***
Kolmandaks mitmeotstarbeliseks sõidukiks on SW-X. Tegemist on mahtuniversaali ideega, mis jällegi ehitatud 626 põhjale. Mootoriks seekord 1.8 FP. Autos on 7 istekohta ja pagasiruumi suurus sõltus sellest, kui palju inimesi peal on.
Pilt
***
2001 626 Gi-R.
Pilt
Jaapani siseturu jaoks toodetud GF-facelift, millel 1.8 FP-ZE, 90kW. Lisadeks sai tellida LED-tulega luugispoileri, samuti oli Gi-R mudelil kõik klaasid UV-kilega, kõik mudelid said kliimaseadme ning nahkkattega rooli ja kangi nupu. Samuti salongis puitimitatsioon ning armatuuris oli navigatsiooni seade. Toodetud ligikaudu 12 000 eksemplari.
***
626 S-RX2000
Pilt
Auto on kõrgendatud kliirensiga, tavamudelist umbes 1.5cm kõrgem. Pidev 4vedu, kliimaautomaatika. Samuti sai valida kas 1- või kaheosalise tagaluugi vahel - kojamees kinnitus klaasi külge ja seda sai avada luugist eraldi. Raadioantenn oli tagatiiva peal, mitte ees. Samuti oli tehasest ette nähtud nahksisu ja kolme kodaraga rool - samuti tellida ka lipkit'i. Mootoriteks KL-ZE (200hj), FS-ZE (170hj), FS-DE (136hj) ja FP-DE (125hj). FP ja FS-DE versiooni sai tellida ka esiveolisena.
Paar pilti siis isiklikust kogust:
Pilt
Pilt
Pilt

Üks selline on täitsa müüa ka.
http://reviews.drom.ru/mazda/capella_wagon/21115/
***
626 Briza Wagon AV
Läbi Efini diilerite müüdi seda masinat kokku 650 eksemplari.
Mootoriks 125hj FP-DE, esivedu, 4-käiguline automaatkast ning kõik V6 mudeli lisad - lipkit, nahksisu, kliimaautomaatik, UV-kaitsega klaasid, võimsamad kojamehemootorid ning 92Ah aku koos 100A generaatoriga.
Pilt

Re: Mazda GF/GW mudelid...

PostitusPostitatud: 04 Mär 2010, 23:36
Postitas informer
626 MPS prototüübi oled ajaloost välja jätnud :shifty: Viimasel pildil oleva versiooni nina on päris kena.

Re: Mazda GF/GW mudelid...

PostitusPostitatud: 05 Mär 2010, 01:11
Postitas jann
Muidu tore, aga miks peavad peaaegu kõigil need ukseklaasi tuulesuunajad olema? :crazy:

Re: Mazda GF/GW mudelid...

PostitusPostitatud: 05 Mär 2010, 11:08
Postitas Mario
informer kirjutas:626 MPS prototüübi oled ajaloost välja jätnud :shifty: Viimasel pildil oleva versiooni nina on päris kena.

mpsini jõuan veel, anna aega atra seada.. :lol:

jann kirjutas:Muidu tore, aga miks peavad peaaegu kõigil need ukseklaasi tuulesuunajad olema? :crazy:

väga lihtne, kuna Jaapan on osaliselt samas kliimatsoonis nagu meie, siis seal on väga sagedased vihmasajud, eriti põhja pool.. Ja selleks pakkus tehas soovijatele ilma rahata tuulesuunajaid, et vihm sisse ei sajaks. Lõuna pool elajad seda lisa ei saanud.

Re: Mazda GF/GW mudelid...

PostitusPostitatud: 05 Mär 2010, 11:39
Postitas Mario
2000.a esitletud 626 MPS ilmselt nõuab omaette postitust. Paljud fännid on pahased, et see masin kunagi tootmisse ei läinud...
Pilt
Mootoriks 2.5L V6, millel kaskaadturbod - 1 hoidis jõudu madalatel pööretel ja teine lisandus peale 4000rpmi. Koguvõimsuse mõõtsid inglased 279.8hj rattast. Mootori toorikuna kasutati KL-ZE'd. Pidev 4vedu (AWD) ning 5-käiguline manuaal. Autole tehti täiesti uue tarkvaraga aju (6MPS sai selle hiljem endale) ning väljalaske süsteem on otsast lõpuni otseläbi. Veermik sai täiustusi - amorte sai sättida 12 erineva seade jaoks - igat üht individuaalselt, sõltus kõik sellest, kus parasjagu sõideti. 18" ja 8" laiad veljed peitsid enda sisse 6-silindriga pidurisadulad. Ees 345 ja taga 315 mm'se läbimõõduga pidurikettad. Ja kuna BMW on Mazda peamine rivaal, siis peeglid on tõepoolest võetud M3 pealt ja kohandatud veidike. Esistange on Mitsubishi toode ja kohandatud vastavalt. Samuti on luugispoiler pärit Lanceri pealt ning veidikene kohandatud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ehitati kokku 2 autot - üks jäi kodumaale ja teine on euroopas - netist leiab hõbedase pilte, kus ta seisab nukralt kuskil Inglismaal. Inglise mazdafoorumis oli viimane väljahõige eelmise aasta septembrikuust, kui keegi oli seda elukat kuskil Londonist väljaspool aia taga näinud.

Re: Mazda GF/GW mudelid...

PostitusPostitatud: 06 Mär 2010, 11:52
Postitas riisiveski
Mario kirjutas:Ja kuna BMW on Mazda peamine rivaal, siis peeglid on tõepoolest võetud M3 pealt ja kohandatud veidike.

Kas kuskil on viide selle lause 1. poolele ka olemas? :P

Muide - 7-kohalist GW-d oli võimalik kunagi Eestis uuenagi osta. Ainult keegi ei vist ei ostnud :)

Re: Mazda GF/GW mudelid...

PostitusPostitatud: 06 Mär 2010, 12:31
Postitas tomkulibin
OT Minul on au esitleda 7 kohalist GV-d :)
Algselt Eestist soetatud

Re: Mazda GF/GW mudelid...

PostitusPostitatud: 06 Mär 2010, 16:30
Postitas Mario
riisiveski kirjutas:
Mario kirjutas:Ja kuna BMW on Mazda peamine rivaal, siis peeglid on tõepoolest võetud M3 pealt ja kohandatud veidike.

Kas kuskil on viide selle lause 1. poolele ka olemas? :P

Muide - 7-kohalist GW-d oli võimalik kunagi Eestis uuenagi osta. Ainult keegi ei vist ei ostnud :)

kui lugeda uue 6 kabrioleti ja kupeede artikleid, siis sealt korduvalt kajab läbi, et Mazda ja BMW on üle 10.a rivaalitsenud ja Mazda võttis nõuks oma mudelirivi samastada BMW' omaga. Paraku juhtub see alles nüüd (kui Mazda ikka kupee ja kabrioleti tootmisse laseb...).

Re: Mazda GF/GW mudelid...

PostitusPostitatud: 07 Mär 2010, 23:55
Postitas riisiveski
Mario kirjutas:kui lugeda uue 6 kabrioleti ja kupeede artikleid, siis sealt korduvalt kajab läbi, et Mazda ja BMW on üle 10.a rivaalitsenud ja Mazda võttis nõuks oma mudelirivi samastada BMW' omaga. Paraku juhtub see alles nüüd (kui Mazda ikka kupee ja kabrioleti tootmisse laseb...).

Tuli meelde - kui RX-8 välja tuli, siis nimetati selle peamiseks konkurendiks BMW 3-seeria kupeed.

Re: Mazda GF/GW mudelid...

PostitusPostitatud: 15 Mär 2010, 20:46
Postitas Mario
Sorry americans, correction of mistakes :thumbup:

Olen algselt välja jätnud US-Speci. Meitemaal sellist masinat ei liigu, kui mõned üksikud GE'd liiguvad, siis seda masinat enam lihtsasti arvele ei saaks.
Pilt

See masin oli tootmises siis 97-2002, 99.a tehti kerge uuendus, muutus tagatulede disain, ninas väikesed muudatused, sisemiselt jäi kõik samaks..
Mootoritena 2.0 I4 ja 2.5V6, valida sai nii manuaali, kui automaadi vahel. Täpselt nagu GE.
Salong peaaegu meenutab Xedos9't, kuigi siiski mõningad erinevused - ameeriklastele meeldivad pööratavad nupud. :D Esmapilgul meenutab see kohe mulle sama aastakäigu Camry't.
Konditsioneer on kõigil põhivarustuses. mazda626.net'i valdav osa kasutajaid ongi just põhjapoolt ja seda masinat leiab sealt ohtrasti..
Muidu põhjana on siiski ikka GF.

Mõningad kodukootud tjüüningugapildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt