1. leht 2-st

huvi mazda vastu

PostitusPostitatud: 30 Jaan 2006, 12:56
Postitas laurikristjan
tere ma siin uus :) ise sõidan hetkel nissan primeraga aga mõlgutan mõtteid soetada omale varsti mazda. hetkel huvitab mind 626 92-97a. tahaks natuke nõu et mis oleks nende autode juures ned põhjused et peaks vahetama nissani vastu. mis on miinused ja plussid (mootor, kere , veermik, pisiasjad, tyypvead) oleksin väga tänulik igasuguse info eest.
ette tänades!

PostitusPostitatud: 01 Veebr 2006, 17:19
Postitas tomkulibin
Mul tööautoks Serena.Mootoriks SR20DE, tagavedu.
Võrdluseks natu paha variant, aga keegi muu sulle ei vastanud.Teen siis otsa lahti.
Jupid Mazda suhtes maru kallid ja B osi suht vähe.Juurdepääs mootorile jama (ilmselt seotud pakiauto eripäradega).Nukkade ajam ketiga on vastipidavam see on+
Taga sillatalal roosteuss oma töö teinud, tellisin esindusest uue eelmise aasta novembris, siiani pole kätte saanud (hind u 7000.- kõvera plekitüki eest)
Seniks rohkem ei meenu.

PostitusPostitatud: 02 Veebr 2006, 00:04
Postitas laurikristjan
mul on kõva respekt mazda 626 diisel universaali 88a vastu (sarnane nagu sul endal pildil). mul on perekonnas selline auto juba aastaid ja aastaid kestnud ja kestaks siiani, kui poleks roosteuss nii julmalt auto kallal. ausamat masinat i oska lausa välja pakkuda. seepärast ka huvi natuke uuema mudeli vastu. mulle räägiti et mazdadel pidi olema pensumootorid natuke lahjad võrreldes nissaniga.

PostitusPostitatud: 02 Veebr 2006, 08:58
Postitas tomkulibin
Ei tea kindlalt öelda.Mul kipuvad nad kõik mõne aja jooksul peeneks minema, vist kasutaja viga.

PostitusPostitatud: 02 Veebr 2006, 11:31
Postitas laurikristjan
kah võimalik :D sel pillil mis meil praegu seisab (ülevaatust pole tehtud) on disla ja päris kohvi teine ka aga liigub probleemidete , kütust võtab nagu oleks uus ja tahma ka nagu poolnud viimasel ülevaatusel.

PostitusPostitatud: 02 Veebr 2006, 12:39
Postitas Anonymous
laurikristjan kirjutas:kah võimalik :D sel pillil mis meil praegu seisab (ülevaatust pole tehtud) on disla ja päris kohvi teine ka aga liigub probleemidete , kütust võtab nagu oleks uus ja tahma ka nagu poolnud viimasel ülevaatusel.

:?: :?: :?:

Re: huvi mazda vastu

PostitusPostitatud: 02 Veebr 2006, 17:48
Postitas lines
laurikristjan kirjutas:tere ma siin uus :) ise sõidan hetkel nissan primeraga aga mõlgutan mõtteid soetada omale varsti mazda. hetkel huvitab mind 626 92-97a. tahaks natuke nõu et mis oleks nende autode juures ned põhjused et peaks vahetama nissani vastu. mis on miinused ja plussid (mootor, kere , veermik, pisiasjad, tyypvead) oleksin väga tänulik igasuguse info eest.
ette tänades!


oot- oot inimene ju küsis konkreetse 626-e kohta ja teie räägite ju teemast mööda nats. hea auto kui hästi hoitud. ise sõidan aata 626´-ega 1996a 2,0 automaat. Maanteel bensu kulu 8 L ja linnas 11 L aga ta ju automaat nii et manuaal võtab vähem. Hea kiirendusega ja ei lagune. Kui autot regulaarselt hooldada siis pole hullu. Minu auto läbisõit 270 000 km ja olen vahetanud amordid, parempoolse pooltelje ja ülejäänud lähevad minumeelest juba hoolduse alla (õlid klotsid, jne). Ainuke asi mis ehk alguses häirib on see et salongis müra ehk veidi suurem kui n. sakslastel aga see oleneb ka palju rehvidest. Üldiselt 90% varuosadest ka saadaval B osana ja varuosad mõistliku hinnaga.Soovitan. nii et lvaata auto üle ja kui ok siis tere tulemast klubisse

PostitusPostitatud: 02 Veebr 2006, 22:49
Postitas mazda95
OLEN LINESE SÕNADEGA 100% PÄRI KUNA OMAN ISE 95,- A MAZDA 626.. OLEN RAHUL

PostitusPostitatud: 03 Veebr 2006, 22:14
Postitas laurikristjan
aga kuidas tolle aasta kerel on lugu roostega? no halb kuulsus jälitab mazdat sel teemal.

PostitusPostitatud: 03 Veebr 2006, 22:18
Postitas choise
laurikristjan kirjutas:aga kuidas tolle aasta kerel on lugu roostega? no halb kuulsus jälitab mazdat sel teemal.

See linnalegend on GC keremudelilt pärit! :D

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2006, 00:22
Postitas mazda95
mis mudelil roostet mõtlete

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2006, 00:22
Postitas tomkulibin
Mina teemast mööda ei lasnud, mu elukas 96st aastast.sed toodeti kuni 97nda aastani

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2006, 23:10
Postitas Anonymous
:o :? :wink:

PostitusPostitatud: 05 Veebr 2006, 13:13
Postitas laurikristjan
pidasin silmas, küsides rooste kohta 626 92-97a

PostitusPostitatud: 05 Veebr 2006, 13:30
Postitas mazda95
võin ausalt öelda, et ma ei tea roostest küll MITTE MIDAGI.. vähemalt 626 92-97 rooste puudub.. vähemlat minu autol pole seda küll kunagi olnud.. võid heaga endale 626 soetada :D

PostitusPostitatud: 05 Veebr 2006, 14:06
Postitas alliance
92-97 palju sa neid roostes oled näinud?mina mitte yhtegi.
tsingitud kere ju

PostitusPostitatud: 05 Veebr 2006, 14:27
Postitas mazda95
njaah.. ma pean ka tõdema tegelt et pole näinud mitte ühtegi.. meil oma peres on olnud juba 92-97 a mazdasid 4tk.

PostitusPostitatud: 05 Veebr 2006, 17:21
Postitas laurikristjan
seda ma ei teadnudki et tsinkkere tal. aina paremaks läheb.
aga mootor pakub väga huvi, on kellelgi midagi head või halba selle kohta rääkida. kunagi räägiti mulle et primeral pidi mootor olema äkilisem.

PostitusPostitatud: 08 Veebr 2006, 10:48
Postitas Anonymous
Sama siin ka 95 aasta 626 ja mis asi see rooste on pole veel silma küll hakanud et oleks autol...::))mazda on tubli pill..

PostitusPostitatud: 09 Veebr 2006, 14:09
Postitas 323IFF
kuna minu saan hakkas viimase 1,5 aastaga kuidugi äkiliselt eesti kliima mõjude käes "reageerima",siis neid auto kerede ehitust pisut uurides,võiks anda tegelikult soovituse.Korrosiooni tõrjre vahendid on lihtsalt kättesaadavad 75-EEK (pika voolikuga pudel) ja kes vähegi tahab oma autot 4-5 aasta pärast sama heana või sarnasena säilitada,siis tasuks
mõned kohad ikkagi üle käia.Seda enam et autotootja on isegi spets augud (kummikorkidega suletavad) meie autode keredesse,ustesse ja külje karpidesse jätnud.taga tiiva ja rattakoopa poole pääseb muidugi ainult pagassi kaudu.
Aga kes te kõik oma autosid arvate heas olukorras olevat.Teile teen erandi ja kõigest 1-e TUPLA shokolaadi eest näitan kus "roosteuss magab"

PostitusPostitatud: 09 Veebr 2006, 14:13
Postitas mazda95
323IFF kirjutas:kuna minu saan hakkas viimase 1,5 aastaga kuidugi äkiliselt eesti kliima mõjude käes "reageerima",siis neid auto kerede ehitust pisut uurides,võiks anda tegelikult soovituse.Korrosiooni tõrjre vahendid on lihtsalt kättesaadavad 75-EEK (pika voolikuga pudel) ja kes vähegi tahab oma autot 4-5 aasta pärast sama heana või sarnasena säilitada,siis tasuks
mõned kohad ikkagi üle käia.Seda enam et autotootja on isegi spets augud (kummikorkidega suletavad) meie autode keredesse,ustesse ja külje karpidesse jätnud.taga tiiva ja rattakoopa poole pääseb muidugi ainult pagassi kaudu.
Aga kes te kõik oma autosid arvate heas olukorras olevat.Teile teen erandi ja kõigest 1-e TUPLA shokolaadi eest näitan kus "roosteuss magab"

Thaks isegi näha siis oskan karta ka.. ma isegi usun sind:)

PostitusPostitatud: 09 Veebr 2006, 16:55
Postitas Anonymous
SUPER AUTO!
Olen uurinud teise kohta taustainfot põhjalikult, kuna oli kindel plaan see endale soetada! Kui ikka hooratud pole siis 99% positiivne tagasiside omanikelt ning teenendustest!

Ja rooste kohta võib julgelt öelda et oma generatsiooni autode suhtes on 626 üks roostekindlamaid üldse (väga hea tähelepanek eelpool - kas oled näinud roostes autot selle gen 626????)!

Plaanin perre teiseks autoks just selle generatsiooni 626 võtta (konkureerib veel Carina E, Accordi ning loomulikult rahakotiga:)).

ja manuaalkastiga võtab 1,8 7,6 liitrit sajale, mis imo v2gagi ökonoomne keskklassi auto kohta!

Mony

PostitusPostitatud: 10 Veebr 2006, 00:13
Postitas laurikristjan
selge et kerega ja roostega pole mingeid probleeme, aga kuidas on lugu selliste asjadega nagu elektroonika ja mootorijupid? et mis on selline põhiline viga salongielektroonikada ja mootoriga?

PostitusPostitatud: 10 Veebr 2006, 10:03
Postitas Anonymous
Moto on nagu ikke Mazdal, töökindel kui vähegi hoolt kannad :!: Ja üldiselt esineb tüüpvigu harva :D Aga soovitaks alates 93a. lõpp ülespoole, siis juba need vähesedki titevead juba tehases kõrvaldatud :wink:

PostitusPostitatud: 10 Veebr 2006, 12:11
Postitas laurikristjan
kui kellelgi tuleb midagi meelde või pähe midagi mainida selle auto kohta sis andke aga tuld, aga üldiselt on mul praegu väga hea mulje jäänud sellest masinast. tuleb nyd otsida kus saaks teda proovida ja ma loodan et kui midagi vahele ei tule olen ma kevadel juba teie klubi liige :D