2. leht 2-st

PostitusPostitatud: 10 Veebr 2006, 16:29
Postitas 323IFF
94 alates tuli tegelikult võimsuse vähendamine,sooj:süsteemi elektrilised ja mehhanilised muudatused(kahjuks halvemuse poole;aga ei midagi hullu).96 pritse aju( diagnostiku töö lihtsamaks)+tehase immobilaiser.
Tegelikult nende aastate jooksul ka kaks korda vedrustus,aga aru küll pole midagi saada.
1,8 loeti õnnestunumaks mudeliks eriti tema ökonoomsuse pärast.

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2006, 00:28
Postitas martin
Endal siis just nimelt se 1.8 mootoriga isend. Bensiinikulu on tõesti väike. Ilmselt on asi tingitud ka käigukastist. Nimelt 5 käiguga 100 km/h saavutab 2500rpm. Roostekindlus on peaaegu et ideaalilähedane. Kiirendus on pereauto kohta täiesti normaalne. Tagaistmele mahub ilusti istuma ka pikem mees.
Üldjuhul on teda peetud ka üheks paremaks keskklassi pereautoks. :D

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2006, 13:14
Postitas laurikristjan
mul on tunne et minu otsust mazda omale peagi soetada on ümberlükkamatu :D. aga kas siis 2,0 mootor on kehvapoolne või?

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2006, 15:27
Postitas lines
Ise sõidan 2,0 mootoriga 1996a ja ei ütleks et kehva Mootor sõitnud eluaeg eestis ja ls 272 000 km ainuke asi mis on vahetatud om mootori simmerid kuna üks hakkas tilkuma siis vahetasin kõik ää ja logiz et ka mootori rihm ja rullikud uued.

2,0 jõudlus on ikka tsipa parem kui 1,8 sal eriti tuleb vahe välja kui sõidad maanteel. aga kui oled rahulik sõitja siis arvan et 1,8 kärab kah.

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2006, 16:24
Postitas Reix
2,5 :twisted:

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2006, 17:55
Postitas martin
Tegelt ega mazdal halba mootorit ei olegi :)

PostitusPostitatud: 15 Veebr 2006, 13:30
Postitas 323IFF
mõned millest see automark alguse sai ca 50 a tagasi vist olid
http://www.funpic.hu/en.picview.php?id= ... 1&s=dd&p=1
http://www.funpic.hu/en.picview.php?id= ... &s=dd&p=16
vabandan ette ,igakord ei paki lahti

PostitusPostitatud: 15 Veebr 2006, 14:19
Postitas laurikristjan
aga eile juhtusin vaatama auto 24 ja avastasin xedose (see jääb alati silma tänavapildis) saab seda masinat ka heaks pidada?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
mis neist arvata?

PostitusPostitatud: 15 Veebr 2006, 14:59
Postitas kentaur
Otsi üle foorumi, kunagi tegin mingi nupukese Xedos 6'e kohta.

PostitusPostitatud: 15 Veebr 2006, 18:14
Postitas laurikristjan
väga võimsa ülevaate andsid sa seal tolle auto kohta aga põhiliselt negatiivset infi :? head selle auto puhul siis nii vähe? ah ja tekkis selline küsimus (vb on see rumal küsimus) mis on see VRIS?. kere ka kuidas tal on, on tsingitud ?

PostitusPostitatud: 16 Veebr 2006, 10:40
Postitas kentaur
VRIS- Variable Resonance Intake System
Sisselaskekollektoril olev klapikeste süsteem, mis teatud mootori pööretel häälestatakse ümber ja sellega pumpab silindrisse rohkem õhku.

Kere on ok. Arvatavasti siis ka tsingitud, kuna roostetab vähe.

PostitusPostitatud: 16 Veebr 2006, 14:19
Postitas laurikristjan
ega midagi, tegelikult küsisin ma huvi poolest (lihtsalt meeletult ilus masin teine) aga rahakott praegu korralikku isendit ei lubaks soetada , aga need variandid ma kardan et on juba peeneks aetud, vb sellepärast ongi need teistest odavamad. :? ikka jään vast 626 vaatama :D

PostitusPostitatud: 02 Mär 2006, 16:09
Postitas laurikristjan
sorry, et ma ühelt mudelilt teisele hüppan, aga mulle hakkas silma selline masin nagu mx6, äkki keegi oskab midagi tolle kohta rääkida. auto 24 hakkasid ka sellised silma, kusjuures neid müüakse ka siin foorumis.
ette tänud!

PostitusPostitatud: 02 Mär 2006, 18:02
Postitas 323IFF
need mis mina foorumis kuulutasin mx ja probe ,need läinud aga anna infi ,sest saksast plaan kaks v6 motoga midagi tuua.täis tuuning probet95
sa vaevalt 45-50 tonni eest tahad aga sama auto kohta läbirääkimised käivad.Võib olla tuleb eestis isegi seda autot laienditest ja spoiladest lagedamaks müüma hakata,sest tellija tahtis nö "alasti" autot.

PostitusPostitatud: 02 Mär 2006, 18:21
Postitas laurikristjan
mul on asi selles et ma pean olema võimeline ostma masina oma praeguse auto müügi raha eest, aga primera eest kahjuks keegi vast ei tahaks hea meelega maksta 40-50 tuhhi :(

PostitusPostitatud: 02 Mär 2006, 18:25
Postitas koer1
Sorry OT, aga mis primeral häda on?

PostitusPostitatud: 02 Mär 2006, 18:54
Postitas laurikristjan
primeral pole mitte midagi häda, kusjuures on SUPPER, aga ma noor mees, ja tahaks vaheldust ja uusi kogemusi. noo tegelikult üks viga tal on ta mõnest kohast natuke roostetab, aga selle vea kavatsen ma likvideerida esimeste kuivemate ilmadega :)

PostitusPostitatud: 30 Mär 2006, 14:17
Postitas Mario
eem.. küsimus lines´ile.. et ega sa juhuslikult ei oska öelda, palju 323F-i simmerid maksta võiks?.. hakkas lekkima raibe.. :?

PostitusPostitatud: 03 Apr 2006, 08:29
Postitas lines
simmer on valdavalt 30-70.- tk. aga töö on see mis maksab. Ja kui mootori rihm vajab ka vahetust siis tasuks seda teha kõik koos. Mina vahetasin kõik mootori simmerid, mootori rihma ja rullikud, mingid tihendid olid veel ja koos tööga ja materjalidega läks 2900.-

PostitusPostitatud: 03 Apr 2006, 08:39
Postitas Mario
suur tänu sulle lines.. töö pole probla, enda paps teeb ära... lissalt nüüd pärast neid käredaid külmi hakkas simmer lekkima.. :?
suured tänud nõuande eest.. :)