1. leht 1-st

Mazda 323F (98a)

PostitusPostitatud: 27 Aug 2006, 01:02
Postitas Anonymous
Plaanis uuem Mazda osta, ning silma jäi see isend.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/966/auto_php-id=243966-www_auto24_ee.html


Väike kuid sõbralik foorum siin, ning paljudel on olnud erinevaid Mazdasid. Nii oleks oodatud igasugune kasulik info ja arvamused selle mudeli kohta, eriti just 1,8 ja 1,5 mootori kohta. Olen sõitnud samast ajast pärit 323-ga (sedaankerega) millel oli 1,5 mootor ja maanteekiirusel jäi natuke hätta, minu vana 2,2 mootoriga 626 maanteel sellist adrenaliini möödasõidul ei teki et kas ikka jõuab tagasi oma ritta või mitte...
Seda 323 toodeti minu teada ka võimsama 2.0 V6 mootoriga, mida müügis pole aga eriti kohanud.
Igal juhul tänusõnad neile kes siia asjalikku juttu lisavad.

PostitusPostitatud: 27 Aug 2006, 13:41
Postitas vvs
Panin kuulutusest tähele, et väljalaske aasta on sellel 1999 :shock: Minu teada toodeti sellise keremudeliga Mazdat 1994-1998 ning 1999 aasta masin peaks ju uue kerega juba olema :roll:
Minu auto on ka sealt soetatud, küll mitte minu poolt aga eelmine omanik rabas selle ära :!:

See-selleks, et siis autost ka mõni sõna! Läbisõidus julgen millegipärast kahelda :roll:
1,8 on juba selline mootor, mis liigub ka edasi, kuna 1,5 tundub lihtsalt "juust" olema :twisted: Nagu japsidele omane, hakkab edasi astuma ta alles peale 4000p, enne seda on kruiisimise tempo :!:
Kulutuste kohta niipalju, et kui saad korraliku eksemplari, siis maksad aint bensu ja kindlustuse eest 8)
Varuosade hinnad on ka mu arust mõistlikud ja midagi ulmelist ei ole :idea:

Eks ma võin mõni päev sellele pilgu peale visata ja pisut infot jagada 8)

PostitusPostitatud: 27 Aug 2006, 14:35
Postitas Anonymous
see oleks hea kui teeksid seda :) Sest endal alles septembri keskel võimalik minna, oleks hea teada enne et kuidas selle seisukord on.

PostitusPostitatud: 27 Aug 2006, 20:49
Postitas YxPriit
1.8 on kindlasti juba päris reibas. mis puudutab läbisõitu, siis see võib vägagi tõsi olla. Mul on 98 a oma ning läbisõit on 140k Enne mind oli üks omanik koos hoodusraamatu jms-ga.

99 a on saavutatud võibolla hilisema registreerimisega. Ka minu andmetel oli 98 too viimane aeg, mil selliseid valmistati.

PostitusPostitatud: 29 Aug 2006, 12:52
Postitas vvs
Niisiis käisin Ropka autopoes ära ja uurisin seda masinat :!:

Kui ma nüüd ausalt ütlen, siis ma ei näinud mitte ühtegi viga seal :roll: Salong oli korralik, mootor pestud ja puhas (käima ei pannud) , tiivaääred kombes, tagumine pütt oli uus või siis äsja vahetatud, amordid tundusid ka korras olevat ja kaitse kummid olid ka terved! Sõitmas temaga ei käinud ja juhutavuse kohta ei oska seepärast midagi öelda :) Jättis üldse väga viisaka mulje :!:

Ühesõnaga, vaata ise asi üle ja kui meeldib - osta ära 8)

PostitusPostitatud: 20 Nov 2006, 12:06
Postitas Aivo
ei lähe küll päris teemasse, aga ei tahtnud uut teemat ka tekitada.

varsti siis peaks eesti teedel jälle üks "uus" BA liiklema hakkama. töökoha vastas parklas nimelt seisab üks treila, kus peale sihuke hõbedane, tagatiivaga ja puha. kahjuks ei oska öelda, kuhu müüki läheb, aga kahtlustan, et Tartusse. nii, et kes ees see mees!

PostitusPostitatud: 20 Nov 2006, 13:25
Postitas vvs
Aivo kirjutas:ei lähe küll päris teemasse, aga ei tahtnud uut teemat ka tekitada.

varsti siis peaks eesti teedel jälle üks "uus" BA liiklema hakkama. töökoha vastas parklas nimelt seisab üks treila, kus peale sihuke hõbedane, tagatiivaga ja puha. kahjuks ei oska öelda, kuhu müüki läheb, aga kahtlustan, et Tartusse. nii, et kes ees see mees!

Nägin ka seda rekkat, millel see BA peal oli...asus siis teisel korrusel ja oli viimane selles rivis :roll:

Aga hea teada, et ka selliseid japse siia satub, kuna valdavalt on müügihitid ikkagi saksa masinad :!: