2. leht 3-st

PostitusPostitatud: 01 Dets 2005, 23:53
Postitas Rain
Filler kirjutas:mis selle masina kütusekulu ka linnavahel on,reaalselt ma mõtlen just,ise kaalun vaikselt auto ümbervahetamist :roll:


Linnavahel ma arvan mingi 14-15, kindlasti saab ka vähemaga hakkama kui eriti ei vajuta. Maanteel mingi 8-9.

PostitusPostitatud: 07 Dets 2005, 15:25
Postitas maxzu
lugesin sl õhtukat .. pidi pärispandav olema.. turbo ja puha :D

PostitusPostitatud: 07 Dets 2005, 17:45
Postitas Anonymous
Tänases Autolehes Mazda 6 MPS sõidutest.

MPS

PostitusPostitatud: 30 Dets 2007, 01:55
Postitas revo5
On siin keegi kellel ka 6 MPS olemas:P sai endale ka ostetud :twisted:

PostitusPostitatud: 30 Dets 2007, 18:33
Postitas hhhannes
olen rumal,niiet andke andeks :roll: .kas mps´il on pidev nelivedu?olen proovinud vw ja volvo "niinimetatud""neliveolisi" ja päris neliveolisi ning olen leidnud enda jaoks tõe-parem esi või tagavedu kui isemõtlev nelivedu.oleks siis veel mingi nupp"nelivedu on/ohf",aga lihtsal äkki on ja siis ei jälle ole. :shock:

PostitusPostitatud: 30 Dets 2007, 18:36
Postitas pokenaut
hhhannes kirjutas:kas mps´il on pidev nelivedu?:

Kahjuks ei.

neli

PostitusPostitatud: 30 Dets 2007, 18:50
Postitas revo5
Niipalju kui mina sõitnud olen ei ole see neli tal midagi nii halb....haakub päris kiirelt :)

Re: MPS

PostitusPostitatud: 30 Dets 2007, 19:31
Postitas risto_626
revo5 kirjutas:On siin keegi kellel ka 6 MPS olemas:P sai endale ka ostetud :twisted:

mis veel ootad, kohe kiiresti oma autost teemat tegema :)

mps

PostitusPostitatud: 30 Dets 2007, 23:40
Postitas revo5
Kui siin ka mõni 6MPSi omanik on andku märku:P vahetaks muljeid :twisted:

Re: mps

PostitusPostitatud: 30 Dets 2007, 23:41
Postitas Muri
revo5 kirjutas:Kui siin ka mõni 6MPSi omanik on andku märku:P vahetaks muljeid :twisted:


tee endale "lugejate autod'e" alla teema, küll siis märku ka antakse;)

:)

mps

PostitusPostitatud: 31 Dets 2007, 01:50
Postitas revo5
teen:)

PostitusPostitatud: 01 Jaan 2008, 20:29
Postitas Rain
Siis kui 6MPS välja tuli, sai sellega jäärajal sõitmas käidud. Ei ütleks, et see nelivedu halvasti toimis. Päris hästi isegi. Ei tekkinud kordagi tunnet, et esivedulises autos oled. Tagumine LSD andis juhitavusele ka päris palju juurde.

Igatahes oli ta parem , kui näiteks Honda CR-V nelivedu, mis kiirel sõidul ei toimi nii hästi kui vaja.
hhhannes kirjutas:olen rumal,niiet andke andeks :roll: .kas mps´il on pidev nelivedu?olen proovinud vw ja volvo "niinimetatud""neliveolisi" ja päris neliveolisi ning olen leidnud enda jaoks tõe-parem esi või tagavedu kui isemõtlev nelivedu.oleks siis veel mingi nupp"nelivedu on/ohf",aga lihtsal äkki on ja siis ei jälle ole. :shock:

PostitusPostitatud: 03 Apr 2009, 11:48
Postitas Speedest86
http://www.autonet.ee/uudised/mazda/maz ... 37547.html siin siis juttu tulevast uust MPS variandist, loodam eet 2010 on masin müügil ja saab vahetada välja. :D

PostitusPostitatud: 03 Apr 2009, 11:59
Postitas Muri
see 2 mps on päris kuri, juba värvi poolest 8)
Pilt

PostitusPostitatud: 03 Apr 2009, 15:29
Postitas Kolmik

PostitusPostitatud: 03 Apr 2009, 17:31
Postitas Speedest86
Kolmik kirjutas:see näeb küll päris seks välja

http://turbinov.ru/news_photos/2007/12/ ... cept_2.jpg


arvatavasti kui see tuleb siis ainult miskipärast arvan et jaapani turu jaoks !

PostitusPostitatud: 30 Juun 2009, 00:43
Postitas pilsner
pilsner kirjutas:Mina kui 6 MPS omanik võin öelda, et auto nõrgaks kohaks on mootoripadjad ja diffrikinnitus. Tellisin performance kinnitused mootorile ja käigukastile - annan teada, et kas ja kui hull on tekkiv vibratsioon.

Täiendan: diffrikorpus on ka nõrk - 2x see aasta puruks läinud.

PostitusPostitatud: 18 Aug 2009, 14:56
Postitas pilsner
kd kirjutas:
pilsner kirjutas:Lõpuks sain kätte järgnevad jublakad, mis tunduvad olevat "must have" kõigile MPS6 omanikele:
http://www.streetunit.com/Turbine_Tech_Rear_Differential_Front_Mount_MS6_p/ttms6rdfm.htm
http://www.streetunit.com/AWR_Rear_Motor_Mount_for_MAZDASPEED_6_p/awrms6rmm.htm
http://www.therpmstore.com/product_info.php?cPath=91_113&products_id=825
http://www.therpmstore.com/product_info.php?cPath=91_158&products_id=799

Kogu "komplekt" tundub nüüd kordades jäigem ja sellega kaasneb muidugi vibratsioon, millega õnneks olen kiiresti harjunud.
Heliefektidest niipalju, et kuulda on mõnusat hammasrataste tööd ja diferentsiaali undamist....maitse asi :D


Mnjaa, sinu MPS on ikka igatpidi ära tuunitud. Midagi oli tehtud minu meelest ka juba enne sind või ma eksin? Sumpad olid küll mitteoriginaalid juba siis... Igal juhul müts maha 8)


Ostes olid autole paigaldatud ainult BOV ja tagupütid. Nüüdseks on väljalase ka väheke vabamaks tehtud ehk siis 3" downpipe ja 3" toru, mis hargneb lõpus 2 X 2,5"-ks.

PostitusPostitatud: 23 Okt 2009, 13:58
Postitas pilsner
Filler kirjutas:kuhu su autoteema kadus?Oli ka midagi lugeda.


Eks kevadel avan uuesti teema, kui on toimunud suuremat sorti muutused.
Kevadeks peaksid olema tehtud järgnevad asjad:
Turbo vahetatud, kuna praegune turbo hakkab ära lõppema. Uueks turboks saab valitud nähtavasti Garretti Bolt-on GT3071R (kuni 450whp). Kogu kremplit hakkab juhtima Haltech Interceptor Platinum piggy back, samuti saab asendatud originaal "supipoti" efektiga top mount intercooler suurema custom front mount intercooleriga. Samuti kunagi tulevikus läheb vahetusse originaal sidur koos maailma kõige raskema hoorattaga (11.8kg). Hetkel tundub kõige parema hinna-/kvaliteedisuhe olevat ACT Racing Clutch/Flywheel Kitil (lubatakse kuni 630nm ja hooratta kaaluks 7kg). Hulluks ei taha selle autoga minna, eesmärgiks oleks 400hp daily driver, millega saab vahest ka natuke kiiremini sõita.

Re: Mazda esitleb - Mazda 6 MPS

PostitusPostitatud: 02 Mär 2010, 13:16
Postitas ragz
Praegu oleme pilsneri autoga jõudnud nii kaugele, et ma sain Versatune'i beeta testija litsentsi. Versatune nimelt on soft millega saab MPS'ide originaal aju flashida ja seadistada. Töötab ta koos Tactrix'i J2534 kaabliga ja on väga kergesti kasutatav. Beta 1 laseb vaid flashida ettekirjutatud softe ajusse. Nimelt on üks positiivne asi, base map on US spec nii, et lihtsalt üle flashides saab kohe +14hj. Esialgu oleme vaid open throttle flashi peale lasknud mis peaks segusiibri avama 100% kuni piirajani, nimelt tehasest ei avane see kunagi üle 75% ja piiraja poole sulgub veelgi. Praegu tundub, et auto töötab paremini kui varem.
Tuli ka välja selline naljakas asi mille peale polekski tulnud, aga sisselase ja 3" summuti hingavad selle auto peal nii hästi, originaal turbo WG jääb väikeseks ja isegi kui wg varras lahti jätta lööb see auto nii palju boosti, et teeb fuel cut'i. Praegu ootamegi mappi vastavalt pilsneri auto modidele, et see korralikult seadesse saada ja edasi arendada. Muidugi on ka veel mõningaid tõrkeid seoses sellega, et US ja EU ajud on veidi erinevad kuid peaks kohe-kohe saama ka lahenduse. Siis jääb edasi oodata veel beta 2, et saaks ise juba kõiki parameetreid vastavalt muuta.

Softi arenedes peaks tekkima väga suur erinev mappide valik (konkreetselt hetkel vaid 3 kuid lisandub iga nädal)... nimelt valid sisselaske, väljalaske, downpipe'i vastavalt tootjale või specide järgi ja samuti ka kütuse millega sõidad. Tõmbad vastavalt oma auto specidele mapi alla, flashid ja sõidad. Imelihtne inimesele kes ei tea seadistamisest midagi. Hind on ka väga hea... järgmine toode mis on sama võimekas maksab 1000$ nii, et ka hind on väga hea argument lisaks kasutamise lihtsusele.

Kui ei meeldi saab iga kell stock seade tagasi flashida, juhul kui peaks minema näiteks ülevaatusele või stock tükid tagasi paned.

Rohkem juttu:

http://www.versatuner.com/

Ragnar

Re:

PostitusPostitatud: 04 Mär 2010, 23:23
Postitas informer
pilsner kirjutas:
Filler kirjutas:kuhu su autoteema kadus?Oli ka midagi lugeda.


Eks kevadel avan uuesti teema.


Jääme ootama 8)

Re: Mazda esitleb - Mazda 6 MPS

PostitusPostitatud: 05 Mär 2010, 21:05
Postitas Sven
Ma tegelikult ootaks juba millal pilku masin ükskord ka tööle ja ühte tükki jääb, ehk saab mingid näitajad ka lõpuks ära mõõta nagu näiteks 60ft ja ET. Päris kurb on teda alati nähes kuulda et miskit taas ei kesta ja vaadata tema õnnentut nägu. Kas selle korpuse osas on kah miskit välja mõeldud mis lagunes? millal puksid ja muu külge saab? Tahaks ka väikse ringi teha ja tunda seda jõudu.

Re: Mazda esitleb - Mazda 6 MPS

PostitusPostitatud: 06 Mär 2010, 02:41
Postitas leviathan
Sven kirjutas:Ma tegelikult ootaks juba millal pilku masin ükskord ka tööle ja ühte tükki jääb,
Tahaks ka väikse ringi teha ja tunda seda jõudu.


eh äkki muretsed ikka ise siis, mitte ei tee teiste autodega kiiremaid :!:

Re: Mazda esitleb - Mazda 6 MPS

PostitusPostitatud: 06 Mär 2010, 12:35
Postitas ragz
Sven kirjutas:Ma tegelikult ootaks juba millal pilku masin ükskord ka tööle ja ühte tükki jääb, ehk saab mingid näitajad ka lõpuks ära mõõta nagu näiteks 60ft ja ET. Päris kurb on teda alati nähes kuulda et miskit taas ei kesta ja vaadata tema õnnentut nägu. Kas selle korpuse osas on kah miskit välja mõeldud mis lagunes? millal puksid ja muu külge saab? Tahaks ka väikse ringi teha ja tunda seda jõudu.


Jäigad polüuretaan padjad ammu küljes.

Lasin paar päeva tagasi uue mapi peale ja auto töötab. Fuel cut on kadunud. Kuigi see on selline tagasihoidlik map 95 kütusele ja veidi rohkem boosti. Kuni 3000rpm on süüdet varasemaks keeratud, et detoneerima ei hakkaks, aga alates 3000rpm algab praegu elu ja rebib kuni lõpuni. 1.2bari boosti, 1bar piirajas ja segusiiber lõpuni avatud. Tegelikult on see map mõeldud vaid CAI jaoks, kuid imekombel kaotas meie suure sumpsiga kolli fuel-cuti ära. Tegelt peaks logima minema, siis Steve Versatune'ist teeks meile vähe parema mapi mida saaks proovida. Tasa ja targu tuleb tegutseda

Re: Mazda esitleb - Mazda 6 MPS

PostitusPostitatud: 09 Mai 2010, 20:24
Postitas pilsner
Tere !

Väike update toimuvast:
Tellitud sai lõpuks uus turbo, väljalaskekolle + muu vajalik pudipadi.
Turbo:
http://www.protegegarage.com/1385-reworked-turbo-solution-for-the-mazdaspeed3-and-mazdaspeed6.html
Kolle:
http://www.protegegarage.com/1655-pg-tubular-turbo-manifold-mazdaspeed-disi-23.html

Kuna nüüd on vajalikud vahendid olemas ecu mapimiseks, siis see aasta oleks eesmärgiks jõunumbrid 360-370hp mootorist olematu lagiga :)
Hiljem see aasta tuleb veel custom FMIC koos custom õhusissevõtuga.

Välimusena muutub auto 30mm madalamaks, kui kaua ühe traktoriga ikka sõita..

Sven.