1. leht 1-st

Ostuabi: Mazda 626 1997-2001

PostitusPostitatud: 21 Nov 2006, 14:38
Postitas Anonymous
Tere,

sooviks saada hinnangut antud mudelile sellest aastakäigust antud ajahetkel ja just omanike silme läbi:

1) Kas ka 2,0 mis on võimsaim mootor jääb sellele kerele lahjaks?
2) Kuidas on töökindlus ja veermiku eluiga? Olen kuulnud õudusjutte, et veermik polevat kõige parem ja sharniire kulub nagu leiba. Ehk saate anda põgusa ülevaate, kui suuri kulutusi hoolduses aasta peale teinud olete?
3) Kas varuosad on hirmkallid?
4) millal on hooldusvälbad ette nähtud?

Kas tasub ikka osta?

Tänud vastuste eest

PostitusPostitatud: 21 Nov 2006, 14:47
Postitas pokenaut
Tere!

1. 100 kw-ne mootor kindlasti lahjaks ei jää, vaevalt ka 85kw-ne
2. Mazdad on suhteliselt töökindlad autod.
3. Sakslastega võrreldes peaks olema natuke kallimad, kuid mitte palju.
4. 15000km

Kui auto on korralik, mingeid kahtlaseid nähtusi ei ole, siis tasub osta küll(tegelikult on ükskõik millise margi foorumist sellist asja mõttetu küsida).

Terv,
Pokemon

PostitusPostitatud: 21 Nov 2006, 15:05
Postitas Anonymous
pokemon kirjutas:Tere!

1. 100 kw-ne mootor kindlasti lahjaks ei jää, vaevalt ka 85kw-ne
2. Mazdad on suhteliselt töökindlad autod.
3. Sakslastega võrreldes peaks olema natuke kallimad, kuid mitte palju.
4. 15000km

Kui auto on korralik, mingeid kahtlaseid nähtusi ei ole, siis tasub osta küll(tegelikult on ükskõik millise margi foorumist sellist asja mõttetu küsida).

Terv,
Pokemon



Saan aru jah et iga margi kohta jah ei ole, küsingi ainult 626 kohta, enamvähem teisi marke tean. Eelistus oleks just japsi vaadata ja ruumikas 626 hakkas meeldima. Seega vaatan kasutajate hinnanguid, kui erilisi probleeme pole, siis tuleks kaalumisele.:)

PostitusPostitatud: 21 Nov 2006, 18:01
Postitas via101
Endal mul 74 kw 2001 a mudel ja ei kurda et lahjaks jääks.
Olen aasta sõitnud ja vahetanud olen ainult pidurikettad + pluss loomulik kulu (õli, küünlad, õhufilter ja salongi filter) :roll:
Ostes vaata uste alumisi ääri.

Ühesõnaga mina olen autoga rahul :twisted:

PostitusPostitatud: 22 Nov 2006, 00:28
Postitas jan
ajavahemikul 1997 - 2001 oli ju 3 erinevat modifikatsiooni
1) mida toodeti kuni 97
2) vist mingi kuni 99
3) see mis enne Mazda 6 oli

Kas mõtled mingit konkreetset neist, või üldiselt 626?

PostitusPostitatud: 22 Nov 2006, 01:57
Postitas Anonymous
jan kirjutas:ajavahemikul 1997 - 2001 oli ju 3 erinevat modifikatsiooni
1) mida toodeti kuni 97
2) vist mingi kuni 99
3) see mis enne Mazda 6 oli

Kas mõtled mingit konkreetset neist, või üldiselt 626?



Sorry jah väike ebatäpsus: ootaks siis mudelite 1998-1999 ja 2000-2001 kohta. Kõikidest selle aja japsi selle klassi autode keredest meeldib luukpära ja ka universaal kõige rohkem, kuid jah, kas on esinenud mingeid jamasid ja milliseid, kui on.

ja siis just see, et kas 85 kw on ikka ok. Omasin Audi 100 2,3 motoga ja lippas suht võimsalt, samas kere oli veidi raskem 626 omast. Aga midagi jäi ikkagi veidi puudu. Tekkisgi küsimus, kuidas 2,0 liigutab sellist keret. 1,8-st ei räägigi parem vist.

Tänud senini vastajatele, ootan veel kasutajate kogemusi.

PostitusPostitatud: 08 Dets 2006, 15:20
Postitas Anonymous
1998-1999 626

minumeelest on veermik just väga vastupidav ning samuti pole autoga mingeid tõrkeid ega probleeme mitte kunagi mul ette tulnud. väga vastupidav ning töökindel auto on (Y) - ainult standardhooldus. õli, filtrrid jms.

PostitusPostitatud: 08 Dets 2006, 17:43
Postitas Anonymous
Jutt käib teemas siis GF kere mudelist mida toodeti 06.97-12.99 ja 12.99-01.02(sedaan ja HB) ning 02.98-12.99 ja 12.99-01.02(universaal).

2.0 85kw ja 170Nm

2.0 100kw ja 178Nm(sedaani puhul saadaval vaid 12.99-01.02 toodetud autodel, HB ja universaali puhul kogus ulatuses ning mudeli nimes esineb HP)

PostitusPostitatud: 08 Dets 2006, 23:35
Postitas Lennu
Mul on 626 STW aastast 2001 , ehk siis universaal.Olen rahul.74 kW mootor viib piisavalt edasi kuid selle suure kere jaoks soovitaks ikkagi suuremat mootorit.Mina olen rahul.Kulutused sõidukile on väikesed , mis ongi põhiline ja kvaliteeti on selle raha eest kuhjaga.

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2007, 18:39
Postitas doze
Endal juba üle kahe aasta 98 sedaan olnud. 1.8 66kw on täiesti piisav. Mootoriga pole üldse probleeme olnud...veermikust kondid, kettad, klotsid vahetatud...näeb ka minu meelest üsna hea välja...käitud temaga hästi, käitub tema sinuga :wink:

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2007, 21:28
Postitas undu
mina oman 2002 aasta 626 74Kw versiooni, ausalt öeldes käib see minu eelmisest autost (AUDI B4 85Kw) ikka märgatavalt paremini edasi, sams kütusekulu on väiksem.
Kui sa kahtled, kas 85Kw on piisav, siis ma usun, et on küll.

PostitusPostitatud: 12 Jaan 2007, 18:07
Postitas Germo
Oman mazda 626 1999 GF ehk siis luukpära ja mootoriks 2.0 85kw. Lahjaks ei jää ei lagune ka teinud ainult standard hooldust. Siiani väga rahul ruumi palju ja töökindel auto. Lapsevanker mahub vabalt koos muude kodiantega ära. Meeldib veel, et selle rahaeest on lisasid kamaluga.. eraldi tooks välja cruise ja automaat kliima. Järgmise autona ilmselt jälle mazda kui vahetamiseks läheb.

PostitusPostitatud: 18 Jaan 2007, 11:37
Postitas informer
Endal 2001 a 2.0 85kw, ostes polnudki minekul nagu viga, kuid kui paar kuud "harjunud" oled, siis tahaks ikka võimsamat, kui eks see ole kõikide masinatega nii. Tehnika poolelt kõik kestab (2 aastat omanud), välja arvatud mingi nõme kolin sildades, millega olen miski 3-4 töökoda läbi käinud - kõik väidavad, et veermik ideaalses korras ja kahtlustatakse amorte või nende ülemis patju :? Eks kui kunagi neid vahetama hakkan, eks siis näha ole :roll: Kuid üldiselt täiesti sõidetav auto.

PostitusPostitatud: 25 Mär 2007, 21:36
Postitas FireBird
kas keegi oskab öelda kui suur on kütusekulu mazda626 1997 aasta omal?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html[/url]

PostitusPostitatud: 26 Mär 2007, 09:45
Postitas lines
mul sama mootoriga mazda (eelmine kere, automaat) Kõik võtab ära mis paaki panen :D Aga linnas võtab u 9-10 l 100/km ja maanteel sain isegi 7 l100/km (suvel. Tallinn-Valga kokku 21 liitrit) Tallinnas panin paagi täis ja valgas mahtus 21 l peale.

PostitusPostitatud: 02 Apr 2007, 15:13
Postitas Jaanusk
2000/12 vl, 1,8 74 kw, sedaan, läbisõit üle 200 000 km.

Auto sain mais 2006 ja nüüdseks sõitnud ca 33 000 km.
Mugav, suur ja tunduvalt ökonoomsem ning parema minekuga kui eelmine auto, Audi 80 1,8. Meeldivad Mazda "pikad" käigud, mis võimaldavad kiirendades võimsamate autodega sammu pidada, mõnusad istmed ja avarus rooli taga. Talvel läheb hästi soojaks, varustust on piisavalt, puudu on küll TCS ja esimesed udutuled, mis kuulusid vist GLX paketti.

Vahetanud olen filtrid, õli, suvel oli väike jukerdamine "kundepoolse" elektriaknaga, mis aga augustis niiskete ilmadega ise lahenes (mureallikas lülitite plokk juhiukses). Tallinna suurepärane kuumaastik on nüüdseks teinud kurja esisillale - varsti lähevad vahetusse ilmselt esiamordid, tugilaagrid, rattalaager on undama hakanud ja ilmselt rooliotsad + mõned puksid ka. Ikkagi olen oma 626-ga väga rahul ja ei vahetaks teda mingi hinna eest nt VW Golfi, ka Passati vastu mitte.

Selleks, et aru saada kui mugav auto 626 on, tuleb vahepeal sõita mõne teise autoga... minuga juhtus see viimati reedel :lol:

Iff

PostitusPostitatud: 17 Apr 2007, 13:12
Postitas ivark
Ega see 100 kw ka nüüd mingi rakett ei ole. Kõik on suhteline, mida keegi mõtleb edasimineku all. Sõltub ka sellest millise autoga enne sõitsid, nt. minu eelmine oli Ford Sierra 77 kw, sellega võrreldes on edasiminek ikka teine palju äkilisem. Teine veoskeem muidugi ka lisab uut fiilingut. Samas oli Sierra kergem (kasvõi roosteaukude tõttu). 626 luukpäraga on natuke probleem see, et tagurdamisel on nähtavus kehv aga harjub ära. Toonklaas muidugi asja paremaks ei tee :)

ostuabi

PostitusPostitatud: 17 Apr 2007, 13:13
Postitas ivark
Ega see 100 kw ka nüüd mingi rakett ei ole. Kõik on suhteline, mida keegi mõtleb edasimineku all. Sõltub ka sellest millise autoga enne sõitsid, nt. minu eelmine oli Ford Sierra 77 kw, sellega võrreldes on edasiminek ikka kiirem. Teine veoskeem muidugi ka lisab uut fiilingut. Samas oli Sierra kergem (kasvõi roosteaukude tõttu). 626 luukpäraga on natuke probleem see, et tagurdamisel on nähtavus kehv aga harjub ära. Toonklaas muidugi asja paremaks ei tee :)

PostitusPostitatud: 18 Apr 2007, 13:13
Postitas alliance
informer kirjutas:Endal 2001 a 2.0 85kw, ostes polnudki minekul nagu viga, kuid kui paar kuud "harjunud" oled, siis tahaks ikka võimsamat, kui eks see ole kõikide masinatega nii. Tehnika poolelt kõik kestab (2 aastat omanud), välja arvatud mingi nõme kolin sildades, millega olen miski 3-4 töökoda läbi käinud - kõik väidavad, et veermik ideaalses korras ja kahtlustatakse amorte või nende ülemis patju :? Eks kui kunagi neid vahetama hakkan, eks siis näha ole :roll: Kuid üldiselt täiesti sõidetav auto.


nii ongi.