1. leht 1-st

K:Mazda Tribute

PostitusPostitatud: 05 Jaan 2007, 13:00
Postitas MoGuL
Tere!

Oskab keegi kommenteerida, kuidas on sõiduomadused, vastupidavus jne.
Plaanis soetada selline naisele, kuna vaja vähe ruumikamat ja turvalisemat autot(loe pere kasvab).
Lisaks praegune GE hakkab vanaks jääma.
Põhiotstarve linnasõit ja maantee cruise. Mingit karmi offroadi ei otsi. Lihtsalt 4wd, et libedaga vähe turvalisem oleks jne.
Ja ikka 3.0 v6 ATM.

Äkki kellelgi on kogemusi :?: :!:

Paar näidet A24-st silma jäänud

Tänud ette :)

Pilt Pilt

PostitusPostitatud: 05 Jaan 2007, 13:55
Postitas pokenaut
Bensiinipaak on minu mäletamist mööda väike st. et tihti peab tankimas käima. Ja Ford Maverick on kloon nagu Sharan/Galaxy/Alhambra.

Terv,
Pokemon

PostitusPostitatud: 05 Jaan 2007, 23:39
Postitas Mario
kuskilt revyyst lugesin, kus k6rvuti olid nii Hyundai Terracan, Mazda Tribute, SsangYong Rexton ja RAV4...
no hinna ja kvaliteedipoolest oli RAV4 teistest peajagu yle.. t6siselt hea masin... aga mitte sellest ei taht ma seletada :lol:
et Tribute sai Terracani j2rel soliidse kolmanda koha, kus kiideti enim Tribute'i offroadi omadusi ja hakkama saamist metsas.. lisaks suht hea n2htavus tahapoole... linnamaasturina toodi v2lja ainsaks miinuseks - liiga janune automaat. Manuaal oleks bro...

aga nuh, kui klots pole probla :D siis tasub kindlasti soetada...

mnjah

PostitusPostitatud: 06 Jaan 2007, 12:14
Postitas MoGuL
Kui seda janu kardaks siis hoiaks vast mõne disla poole :)
Peaasi et maanteel rekkast nobedalt mööda saaks.
Olen ka igast artikleid lugenud, aga tahaks mõne omaniku first-hand arvamust.

Tänud vastanutele.
P.

PostitusPostitatud: 12 Juul 2007, 19:03
Postitas Anonymous
Oleks ka väga huvitatud Mazda Tribute (2001/2002) kohta rohkem teada saada. Millegipärast selle mudeli kohta siin foorumis postitused üldse puuduvad.

Huvitab ikkagi
* miinused ja plussid;
* Mõne teise auto (Ford Escape) varuosade sobivus selle mudeliga;
Kuidas üldse selle mudeli tagavara juppidega lood on? Kas on ikka saadaval?
* automaatkägukasti kindlus;
* kütusekulu;
Kõivõrd tõesed on netist leitud kütusekulu normid? Ja kas reaalne kütusekulu pole mitte suurem?

Fuel Economy:
Tribute i 2WD Manual:
city: 24MPG (9.8 L/100km)
hwy: 29MPG (8.1 L/100km)

Tribute i 2WD Automatic:
city: 22MPG (10.7 L/100km)
hwy: 25MPG (9.4 L/100km)

Tribute i 4WD Manual:
city: 22MPG (10.7 L/100km)
hwy: 26MPG (9.0 L/100km)

Tribute i 4WD Automatic:
city: 19MPG (12.4 L/100km)
hwy: 22MPG (10.7 L/100km)

Tribute s 2WD:
city: 20MPG (11.8 L/100km)
hwy: 25MPG (9.4 L/100km)

Tribute s 4WD:
city: 18MPG (13.1 L/100km)
hwy: 22MPG (10.7 L/100km)


Leidisn, et auto miinusteks pidi olema:
# mitte kõige parem kvaliteet ja kindlus (?)
# liigne müra maantel sõites (rehvihääl ja taksitustuul)

On see asi ikka nii hull?

PostitusPostitatud: 13 Juul 2007, 08:44
Postitas Mario
Njah, selles suhtes, et antud juhul ei ole tegu Mazda, vaid Fordi toodanguga, mudeli kood J14, mootoritena kasutab samuti Fordi 2.0Zetec (lööb klapid pähe) ning Duratec 3.0 V6.. seega ka käiguosa ei ole eriti tugev... Mudeliuuendus 2005, tõi Tribute'ile Mazda 2.3 MZR mootori :D Fordi V6 jäi. Niiet vähemalt esimene gen. on puhtalt Ford :?
Aga kiidetakse sõiduautolikku käitumist, 3.0 on suht ökonoomne, samuti ruumikas ja praktiline. ei oska midagi ette heita. Ise muidugi katsunud ei ole.
Ainuka jama, et enamasti usa turu jaoks, toodeti tumedat sisu heleda armatuuriga, euroopas näen vastupidi :D on hele salong ja must armatuur.. :?

PostitusPostitatud: 13 Juul 2007, 11:26
Postitas carfan
Bensiinikulu on 3,0l automaadil linnas normaalse sõidu juures u 14l/100km.Edasi liigub hästi ja maanteel saab möödasõidud kiirelt ja ohutult tehtud :wink: . Vastupidavuselt on normaalne ja automaadiga mingeid probleeme ei ole olnud.Müra on natuke nagu mazdadel ikka.

PostitusPostitatud: 14 Juul 2007, 15:50
Postitas Anonymous
Mario kirjutas:Njah, selles suhtes, et antud juhul ei ole tegu Mazda, vaid Fordi toodanguga, mudeli kood J14, mootoritena kasutab samuti Fordi 2.0Zetec (lööb klapid pähe) ning Duratec 3.0 V6.. seega ka käiguosa ei ole eriti tugev... Mudeliuuendus 2005, tõi Tribute'ile Mazda 2.3 MZR mootori :D Fordi V6 jäi. Niiet vähemalt esimene gen. on puhtalt Ford :?
Aga kiidetakse sõiduautolikku käitumist, 3.0 on suht ökonoomne, samuti ruumikas ja praktiline. ei oska midagi ette heita. Ise muidugi katsunud ei ole.
Ainuka jama, et enamasti usa turu jaoks, toodeti tumedat sisu heleda armatuuriga, euroopas näen vastupidi :D on hele salong ja must armatuur.. :?

Lööb klapid pähe? :D Mis sa selle all mõtled? Mootor jääb lahjaks?
Esindusest nati uurides sain vastuseks, et manual 2,0 on just töökindlam, kui seda 3.0 automaat (??) Aga miks, ei saanudki aru.. Võib olla ei olnud nii pädev vastaja ja see võis ehk isiklik arvamus olla.
carfan kirjutas:Bensiinikulu on 3,0l automaadil linnas normaalse sõidu juures u 14l/100km.Edasi liigub hästi ja maanteel saab möödasõidud kiirelt ja ohutult tehtud :wink: . Vastupidavuselt on normaalne ja automaadiga mingeid probleeme ei ole olnud.Müra on natuke nagu mazdadel ikka.

carfan,
oled sa ise Tribute omanik olnud või oled tihti sõitnud selle sõidukiga? Sinu jutust võib järeldada nagu oleksid?

Kuskil väga kaugel mõlgub väike plaan osta seda Tribute't aga ei suuda ostustada kumb parem 2,0 manual või 3,0 automaat. Raske valikut teha, sest leiab väga vähe infi selle mudeli kohta ja just omanikelt, kes oskaksid kommenteerida.

PostitusPostitatud: 14 Juul 2007, 17:16
Postitas carfan
Ei ole ise tribute omanik, kuna viimasel hetkel sai soodsa hinna tõttu mazda 6 kasuks otsustatud, kuid isa ostis tribute endale. Ise valiks kindlasti 3.0l automaadi juba mugavuse ja mineku poolest, ei usu, et 2.0l ja 3.0l bensukulu vahe nii suur on. Olen isegi lugenud foorumites Tribute kohta ja kohati ei saa aru, miks teda nii maha tehakse. Ise ei ütleks, et asi nii hull on.

PostitusPostitatud: 14 Juul 2007, 19:16
Postitas Anonymous
carfan kirjutas:Ei ole ise tribute omanik, kuna viimasel hetkel sai soodsa hinna tõttu mazda 6 kasuks otsustatud, kuid isa ostis tribute endale. Ise valiks kindlasti 3.0l automaadi juba mugavuse ja mineku poolest, ei usu, et 2.0l ja 3.0l bensukulu vahe nii suur on. Olen isegi lugenud foorumites Tribute kohta ja kohati ei saa aru, miks teda nii maha tehakse. Ise ei ütleks, et asi nii hull on.

Jep, märkasin ise ka, et seda mudelit on palju maha tehtud, kuna ta ei ole ikka see õige "maastur" ja mootor "Ford" toode, kuid tundub, et need kes selle ostnud pole ka nagu kahetsenud.

PostitusPostitatud: 15 Juul 2007, 18:03
Postitas Mario
lööb klapid pähe - tähendab seda, et kui sul hammasrihm puruneb, ei lähe mitte 3000 vaid 13 000 krooni mootori remont.. antud summa siis Mondeo näide :? Fordi moto on küll 16V, kuid kolvid ilma soonteta :?
klapid ei olnud ka väga odavad ja nii ta läks, lisaks lõhkus ära ka silindriseinad :?

PostitusPostitatud: 15 Juul 2007, 18:09
Postitas Anonymous
Mario kirjutas:lööb klapid pähe - tähendab seda, et kui sul hammasrihm puruneb, ei lähe mitte 3000 vaid 13 000 krooni mootori remont.. antud summa siis Mondeo näide :? Fordi moto on küll 16V, kuid kolvid ilma soonteta :?
klapid ei olnud ka väga odavad ja nii ta läks, lisaks lõhkus ära ka silindriseinad :?

Ok selge nüüd.. aga see puudutab 2,0l mootorit? Rihma purunemisel 3.0 liitrisel Duratec mootoril seda ohtu ei ole?

PostitusPostitatud: 15 Juul 2007, 18:12
Postitas Mario
no ei tea miadgi.. oleneb..
kuna see Mazda toodang ei ole, siis karta on, et 3.0 läheb remont veel kallimaks.. klapi hind on ~800 ja kui see on veel V6 24V siis plju õnne :D

samas kui hoolduses käinud, ning masin on korralik, siis seda ohtu ilmselt pole.. kunagi ei või teada..

PostitusPostitatud: 15 Juul 2007, 18:20
Postitas Anonymous
Mnjah, ega ta mõnus ei ole tõesti, kui kolvid vastu klappe käima hakkavad :D
Mäletan kunagi ammu aastaid tagasi, sõitsin tuttava Ford Sierraga, rihm purunes aga minu ja omaniku suureks õnneks klapid "pähe ei löönud".. :mrgreen:. Sai ka veel mitu korda starterit pandud enne kui viitisis kapoti all vaadatata, milles asi.. :lol: Vedas! Ju siis sellel mootoril olid kolvisooned olemas..

PostitusPostitatud: 21 Juul 2007, 17:43
Postitas Tony
Mario kirjutas:kuskilt revyyst lugesin, kus k6rvuti olid nii Hyundai Terracan, Mazda Tribute, SsangYong Rexton ja RAV4...

et Tribute sai Terracani j2rel soliidse kolmanda koha, kus kiideti enim Tribute'i offroadi omadusi ja hakkama saamist metsas.. lisaks suht hea n2htavus tahapoole...

aga nuh, kui klots pole probla :D siis tasub kindlasti soetada...


Kast ja mootor on tõesti fordi toodang aga kere on siiski mazda 6 platvormilt ja kindlaslti rohkem Mazda kui ford.

Mugav peresõiduk, mis maastikul on kogu linnajeebu karjast (RAV; CRV; HRV, X-Trail, X5 , X3) PALJU suutlikum, seda tänu käsitsi lülitatavale diffrilukule.

V6 mootoril on piisavalt jõudu - 4 käiguline automaat on muidugi loju.

Pidasin ühte ligi 5 aastat ja olen rahul. :D

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2009, 21:04
Postitas Tribute
Soetasin see nädal Tribute ja mõtlesin, et otsin mazda klubist kust võiks leida raudu ja astmelaudu jne kuid kohe mitte ei leia :D keegi oskab öelda kas siin klubis tributele müüakse ka midagi või on lootust ainult esindusest midagi leida? :roll:

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2009, 21:10
Postitas cabernet1
Tribute kirjutas:Soetasin see nädal Tribute ja mõtlesin, et otsin mazda klubist kust võiks leida raudu ja astmelaudu jne kuid kohe mitte ei leia :D keegi oskab öelda kas siin klubis tributele müüakse ka midagi või on lootust ainult esindusest midagi leida? :roll:
Esindus ei ole kindlasti mitte ainuke koht.
Klubilistelt saada kasutatud osi on haruldane, sest ei teagi siin Tribute-i registreerituna :D Äkki sul au olla esimene, misjaoks võiksid ka Lugejate Autode teemasse aparaadi üles panna.
Kindlasti võid saada head nänni kasutajalt IvaR kuid samamoodi on eeldusi, et siit saad nõu ja õpetust kuidas mõned asjad ise valmistada ning seda palju odavamalt ning ainulaadsemalt, kui esindus peaks pakkuma. :wink:

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2009, 21:29
Postitas Tribute
Või kohe esimene, mida ma siis nüüd ostsin omale :lol: eks ma millagi pistan ülesse siis, pean enne tutvuma selle klubivärgiga siin :wink:

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2009, 23:23
Postitas Mario
kui aus olla, siis sa ostsid endale Fordi :D
2.0 mootor on ainus asi, mis neid ühendab :D

sul ilmselt V6 ma oletan? ma pakun, et otsi ka Ford Maverickile mingeid asju. Tribute on V6 mootori puhul 99.9% Ford.
Vahest juhtub, et Fordile pakutav kraam on soodsam isegi, kui Mazda märgiga kaup. :)
aga jääme siis teemat ootama :D

PostitusPostitatud: 08 Jaan 2009, 18:32
Postitas Tribute
Ükskõik mis ta on peaasi et vastu peab :)
V6 ikka jah, 2.0-ga, selle auto suuruse juures, oleks kõigil jalus :lol:

PostitusPostitatud: 08 Jaan 2009, 23:01
Postitas Rain
Tribute kirjutas:Soetasin see nädal Tribute ja mõtlesin, et otsin mazda klubist kust võiks leida raudu ja astmelaudu jne kuid kohe mitte ei leia :D keegi oskab öelda kas siin klubis tributele müüakse ka midagi või on lootust ainult esindusest midagi leida? :roll:

http://www.koneskoauto.ee/

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2009, 17:19
Postitas Tribute
Rain kirjutas:
Tribute kirjutas:Soetasin see nädal Tribute ja mõtlesin, et otsin mazda klubist kust võiks leida raudu ja astmelaudu jne kuid kohe mitte ei leia :D keegi oskab öelda kas siin klubis tributele müüakse ka midagi või on lootust ainult esindusest midagi leida? :roll:

http://www.koneskoauto.ee/

aitäh Rain, just sellist lehekülge otsisin :wink: