1. leht 1-st

Japsid on segased

PostitusPostitatud: 07 Mär 2007, 18:28
Postitas Evert
Ma netis kolades sattusin erinevate mudelite/markide peale, mis on GE platvormile ehitatud. On siis ühest autost vaja nii mitu erinevat versiooni teha?


1. Autozam Clef (just nii, ei ole Mazda!)
PiltPilt

2.Mazda Cronos (e. tegelikult 626 sedaan)
2,0 16V 4WD ATM :shock:
http://www.mazdaworld.ru/mazda_cronos_122.htm

3.Efini MS-6 (e. 626 luukpära)
Pilt

4. Mazda Capella 1994-1997
Pilt[/b]

5. Ford Telstar/Telstar TX5
PiltPilt

6.Ford Probe
Pilt

7.Mazda MX-6
Pilt

Hull värk, mis?

PostitusPostitatud: 08 Mär 2007, 12:09
Postitas Aivo
See capella pole üldse ju mazda nägu

PostitusPostitatud: 08 Mär 2007, 15:05
Postitas Evert
Millalgi '93-'94 astus Jaapanis jõusse mingi seadus, mis pani üle 1700mm laiustele autodele kõva maksu peale. Sellepärast võeti Cronos Jaapani siseturult ära ja asendati ruttu samale põhjale ehitatud, aga kitsama Capellaga. (Muide, vanemad ja uuemad 626'ed on Jaapanis alati Capellad olnud :idea: )
Kui sedaan Capella tundub imelik, siis vaata, mis facelifti GV '94 sai!
PiltPilt
Pilt

LANTIS SEDAN Type-R

PostitusPostitatud: 08 Mär 2007, 16:10
Postitas vvs
Kah huvitav leiutis :)

LANTIS SEDAN Type-R MT '94
Original Yasushi Loc typical Sugiura

Pilt

Pilt


LANTIS SEDAN TYPE-R AT

Pilt

Pilt

PostitusPostitatud: 08 Mär 2007, 16:54
Postitas Aivo
See sedaan Lantist nägin miskisel inglise BA saidil ka. Alguses vaatasin, et kurat täitsa kobe BA, aga midagi nagu valesti. Siis avastasin, et tagumised ventikad puudu ja tagumik ka nagu pikk...