1. leht 1-st

Arvamused - Mazda 323 Sport 96 kW

PostitusPostitatud: 15 Mai 2007, 21:57
Postitas yellowboost
Tere,

kuna soov osta 100k ümber natuke särtsakamat väikeautot mis samas oleks töökindel ja odav pidada siis jäi pilk peatuma 323 Sporti peale.

Sooviks arvamusi kuidas ülalpidamispuhud, vastupidavus, tüüpvead, mida peaks ostmisel jälgima jne.

Yellowbooost,
sooviga mazdaklubiga liituda.


:)

PostitusPostitatud: 16 Mai 2007, 06:54
Postitas Anonymous
Ülalpidamis kulud sõltuvad sõiduoskustest ja kinga raskusest, kui esimene on hea ja teine selline Harju keskmine siis suht muretu põli varem korralikult hoitud isendi puhul :wink: Detailid kestavad rohkem kui sakslastel :idea: maksavad pisut küll rohkem :cry: kuid tuleb ka harvemini vahetada, mis tähendab kokkuvõttes odavamat ülalpidamist(kuigi korraga on summa pisut ehk suurem) ja rohkemat sõidumõnu/vähemat remondis olekust tingitudjalutamist :wink:


Sobiva isendi leidmise korral soovitaks enne ostu käia läbi Pirita-Kose MazdaAbist, küsida Ivarit(tavaliselt võtabki tema töid vastu) ja öelda, et Mazdaklubi kasutaja ning soovid ostu eelset ülevaatust teha autole, usu mind need raisatud kroonid kindlustavad hilisemast ehmatusest pääsu isegi kui masin sobilikuks ei osutu :idea:


Peale ostu on soovitatav vahetada: Hammasrihm, käigukasti ja mootori õli, bensiini ja õli filter ning kui raha jagub siis ka roolivõimendi ja piduriõli ning ka õhufilter vajadusel :idea:


Auto pikaajalise kestvuse tagab õige hooldus :wink:

PostitusPostitatud: 16 Mai 2007, 11:46
Postitas Rain
Mis sest hammasrihmast ikka vahetada. Läheb katki siis läheb, klapid pähe ikka ei jõua :)

Auto muidu hea, jupid kallid nagu Mazdale kohane aga üldiselt ei lagune. Nõrk koht on käigukast, muu peaks kestma küllaga. Kütust võtab linnas raske jalaga kuskil 12, saab ka 10ga hakkama kui hästi läheb.

PostitusPostitatud: 24 Mai 2007, 16:36
Postitas rqmon
Rain kirjutas:Mis sest hammasrihmast ikka vahetada. Läheb katki siis läheb, klapid pähe ikka ei jõua :)

Auto muidu hea, jupid kallid nagu Mazdale kohane aga üldiselt ei lagune. Nõrk koht on käigukast, muu peaks kestma küllaga. Kütust võtab linnas raske jalaga kuskil 12, saab ka 10ga hakkama kui hästi läheb.


Mul on hetkel ainult linnasõidud ja keskmine kulu 7,2l/100km :lol:
Vanaks hakkan vist jääma

PostitusPostitatud: 25 Mai 2007, 13:10
Postitas HrHunt
[quote="Rain"]Mis sest hammasrihmast ikka vahetada. Läheb katki siis läheb, klapid pähe ikka ei jõua :)

Kle jah, tartu talna peal möödasõidul katki läheb, misse see ikke mehele teeb :P Mõne puu ikka leiab mille najal jalga puhata kuni uus rihm tuuakse :D

PostitusPostitatud: 10 Juul 2007, 23:06
Postitas Anonymous
Palun õelge kas spordil ja tavalisel on varuosad ka erinevad? Kuidas spordile sillajuppe B osana saada on ja palju üldse originaal jupid maksavad? Nt õõts, rooliots, kondid jne. Summuti, sidur? :)

PostitusPostitatud: 11 Juul 2007, 09:08
Postitas Rain
Spordil ja tavalisel on jupid erinevad, sest spordi mootorit tavalise 323 peal ei ole. Küll aga klapivad teatud detailid 626 'ga.

Sillaosa on aga spordil samuti tsipa erinev kui teistel.

Hinnad saad teada Mazda esindusest või mõnest teisest autokauplusest.

PostitusPostitatud: 12 Juul 2007, 18:33
Postitas Anonymous
Tähendab varuosi saab ka mitte originaale jah? Mitte ainult esindusest.

PostitusPostitatud: 12 Juul 2007, 21:53
Postitas Anonymous
Vähemalt Tallinas peaks olema parima Mazda varuosade valikuga Aabe varuosade kauplus, www.abv.ee :idea:

PostitusPostitatud: 04 Nov 2008, 19:58
Postitas K24
Oskab keegi öelda kas ´02 323F Sport´i vedrud ja tavalise 323F vedrud on omavahel vahetatavad. (oleks vaja auto tiba pehmemaks saada) Samuti ootaks amortide osas soovitusi. Ja kui keegi oskab öelda millised B osad esisillas kestavad (eelkõige probleeme nende pikkade peenikeste stabika varrastega- kondid, mis ei taha kesta) või tuleks ainult A osi kasutada?

PostitusPostitatud: 04 Nov 2008, 21:32
Postitas Ch
Pehmemaks? Niigi pehme ju. :D ok minuarust vähemalt, vaata ega sul mingid reg. amordid - vedrud all pole? Kui on võin ära vahetada :D

PostitusPostitatud: 04 Nov 2008, 23:40
Postitas K24
Ch kirjutas:Pehmemaks? Niigi pehme ju. :D ok minuarust vähemalt, vaata ega sul mingid reg. amordid - vedrud all pole? Kui on võin ära vahetada :D
Auklike kruusateede jaoks on veidi jäik. Siledal asfaldil võiks muidugi alati jäigem olla. Ja vedrud, amordid on originaalid. Eks peab esindusest uurima, kas tava 323 vedrud sobivad, teoreetiliselt vähemalt ju võiksid. Siis on omaette teema, palju nende eest raha tahetakse.

PostitusPostitatud: 05 Nov 2008, 00:10
Postitas Muri
K24 kirjutas:..Eks peab esindusest uurima..


pigem siis sealt
nemad varustavad esindusi, nii mulle väideti :)

PostitusPostitatud: 05 Nov 2008, 00:34
Postitas K24
Muri kirjutas:
K24 kirjutas:..Eks peab esindusest uurima..


pigem siis sealt
nemad varustavad esindusi, nii mulle väideti :)

Ok, tänud, uurin sealt ka.

PostitusPostitatud: 05 Nov 2008, 20:48
Postitas Ch
just eile vaatasin japancats.ru lehelt et kõik asjad on erinevad - amordid ja vedrud...

PostitusPostitatud: 05 Nov 2008, 22:38
Postitas Rain
Ch kirjutas:just eile vaatasin japancats.ru lehelt et kõik asjad on erinevad - amordid ja vedrud...

See , et nende koodid on erinevad, ei tähenda et need üksteisele ei istu veel!

PostitusPostitatud: 06 Nov 2008, 12:26
Postitas K24
Rain kirjutas:
Ch kirjutas:just eile vaatasin japancats.ru lehelt et kõik asjad on erinevad - amordid ja vedrud...

See , et nende koodid on erinevad, ei tähenda et need üksteisele ei istu veel!
Just nimelt, koodid peavadki erinevad olema, kuna amort ja vedru ju jäigemad. Eks proovin ära ja annan teada kas sobib tava 323Fi vedru ja amort või mitte.