13. leht 13-st

Re: Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

PostitusPostitatud: 28 Juun 2010, 00:23
Postitas art
Uurisin MPSile piduriklotside variante, ning öeldi et tavalisel ja MPSil on samasugused klotsid (mõõt). Kas see võib üldse tõele vastata? Tootjaks Pagid.
Huvitav kui riskante on panna tavalised klotsid (eeldaded et autoga ei käida kiirendustel ega ringrajal).

Re: Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

PostitusPostitatud: 28 Juun 2010, 07:30
Postitas tomkulibin
Minu kasutuses olevas kataloogis pole küll Mazda3 MPS, küll on Mazda6 MPS ja seal sai võrreldud 6 ja 6MPS koltside vahet. Kui lähtuda, et mõlemas on ühesuurused kettad(18X7J (2300>ECE)), siis on ka klotside tehase kood sama(GPYA-33-23ZG), ehk ka materjal sama.
Pole kindel, et antud koodid sulle sobivad, kuna kataloogis puuduvad 3 MPS andmed. Küll aga oletan, et isegi "B" osade tootjad peavad tagama oma osade kvaliteedi nõuded, mis peaksid tavaksutuses oleva autole piisavad olema.
Hind kõigub minu kasutatavas kataloogis(http://www.exist.ru) originaali ja "B" osadele 26st kuuni 318 euroni.
Mazda G * * * G 233,19 €
Analoogid antud artiklile/"B" osa
Jakoparts (Nipparts) J * * * 7 26,09 €
Nippon pieces M * * * 2 29,43 €
Japan Parts P * * * F 30,02 €
Raybestos P * * * M 35,20 €
Kashiyama D * * * M 35,50 €
Remsa 1 * * * 2 39,51 €
Delphi L * * * 5 42,69 €
Road house 2 * * * 2 48,22 €
TRW G * * * 0 48,36 €
Mintex M * * * 8 48,74 €
Fri.tech 8 * * * 0 50,13 €
Ferodo F * * * 1 57,49 €
Pagid T * * * 9 60,58 €
LPR 0 * * * 0 61,58 €
Bosch 0 * * * 9 79,30 €
Blue Print A * * * 7 79,65 €
Textar 2 * * * 1 84,84 €
Metzger 1 * * * 2 317,85 €

Re: Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

PostitusPostitatud: 01 Nov 2013, 21:40
Postitas Reimers
art kirjutas:Uurisin MPSile piduriklotside variante, ning öeldi et tavalisel ja MPSil on samasugused klotsid (mõõt). Kas see võib üldse tõele vastata? Tootjaks Pagid.
Huvitav kui riskante on panna tavalised klotsid (eeldaded et autoga ei käida kiirendustel ega ringrajal).


Pagid on kohutavad klotsid materjal on kõva,pidurdavad halvasti ja vilisevad hullumoodi. Uuemal alates 2010a 3 MPSil on suportid ees küll tunduvalt suuremad kui tavalistel

Re: Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2014, 01:13
Postitas t320
Uuendan teemat,

Kuidas MPS omanikel mootoritega lood on? Endal plaanis lähiajal osta kasutatud Mazda3 MPS. Läbisõit on kasutatutel üle 100k kindlasti ja garantiid vaevalt on enam. Lugesin välismaa foorumist igasuguseid mootori laiali lendamis juhte: http://www.mazdaspeedforums.org/forum/f10/mazdaspeed-2-3l-disi-turbo-blown-engine-6113/. Paljudel juhtudel oli moditud aga oli ka üsna suur hulk stock mootoreid. Jutt 2007 aasta mMazdast, kuigi mootorid mõlemal generatsioonil samad.

Re: Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2014, 08:12
Postitas tomkulibin
Inimloomusele omane, et kisa tehakse, kui miskit pahasti on. Kui on ok, siis üdiselt sellest miskit ei kuulegi. Seega purunematuid asju pole olemas ja adekvaatset ülevaadet selliselt raske leida :wave:
Omal on kasutuses 3 Mazda turbomootorit, kahel on "küüneviha" sisse aetud, kõik mootorid on üle 300 000km läbinud ja kestavad. Parima ülevaate ehk annaks argipäevases kasutuses olev stock mootor mille kütusekulugi on kõvasti väiksem praegusaegsetest. Paraku on antud jutt mööda sinu küsimusest, minul on kasutusel kvaliteetajal toodetud autod(...-1990).

Re: Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2014, 21:29
Postitas leviathan
Mel kirjutas:Japsid on vist nüid küll niikaugele oma tehno.jõudnud,et plekk tõmmatakse kahe värvi kihi vahelt välja :clap:

Nuh siis ju roosteprobleem kah lahendatud, värv ju ei roosteta (isegi metallikvärv :lolno: )

Re: Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2014, 11:08
Postitas tomkulibin
leviathan kirjutas:
Mel kirjutas:Japsid on vist nüid küll niikaugele oma tehno.jõudnud,et plekk tõmmatakse kahe värvi kihi vahelt välja :clap:

Nuh siis ju roosteprobleem kah lahendatud, värv ju ei roosteta (isegi metallikvärv :lolno: )

Mazda kasutab metalli, seda saab kinnitada vast iga mazda omanik :wave:

Re: Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

PostitusPostitatud: 04 Apr 2014, 16:14
Postitas pilsner
tomkulibin kirjutas:Inimloomusele omane, et kisa tehakse, kui miskit pahasti on. Kui on ok, siis üdiselt sellest miskit ei kuulegi. Seega purunematuid asju pole olemas ja adekvaatset ülevaadet selliselt raske leida :wave:
Omal on kasutuses 3 Mazda turbomootorit, kahel on "küüneviha" sisse aetud, kõik mootorid on üle 300 000km läbinud ja kestavad. Parima ülevaate ehk annaks argipäevases kasutuses olev stock mootor mille kütusekulugi on kõvasti väiksem praegusaegsetest. Paraku on antud jutt mööda sinu küsimusest, minul on kasutusel kvaliteetajal toodetud autod(...-1990).


MPS mootorite eluea puhul on oluline, et boosti juhtimine oleks korralik ja et alla 3000 pöörde ei oleks boostiga üle kangutatud (boost spike kontrolli alla). Vastasel juhul on keps väga kerge murduma. Samuti on nõrgaks kohaks originaal kütusepump, mis alati ei tööta soovitud rõhu juures.

Re: Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

PostitusPostitatud: 04 Apr 2014, 18:04
Postitas tomkulibin
Minu järgmine kulgur saab olema taastatud endisaegne, praegusaegsetega ei julge kulgeda(isiklikus kasutuses).
Kahju on kuulata, vaadata, kui probleemsed need nn kõrgtehnoloogilised ja sigavinged autod on :thumbdown: