1. leht 2-st

mazda 626 glx kupee 91a 2.2i kellel midagi kosta on abiks!!!

PostitusPostitatud: 14 Juun 2007, 00:00
Postitas Anonymous
siuke verk et mul mazda 626 kupee ja tahaks teada ükskõik mida selle auto kohta head,vead jne.Kuidas tuunida ja muudki sellega kuidas teha.

PostitusPostitatud: 14 Juun 2007, 06:03
Postitas tomkulibin
Kõigepealt vaata lugejate autode alt 2.2 liitrised, siis vaata GD jaGV kere(88-91). See oleks sissejuhatuseks.
Tuunida? kas on ideaalkorras(ära unusta, auto on potensiaalne tapariist, eriti, kui pole tehniliselt koras)? See on esimene tingimus tuunimiseks. Ja tee selgeks, mida Sina tuunimise all mõistad.
Kui vaadata manuaalidest, siis tuunimise peatüki all on juttu tavaliselt süütehetke paikapanemisest :D
Aga kõige nõrgemaks kohaks pean:auto käest laskmine st et kasutamise ja hooldamise vahekord on paigast ära.

PostitusPostitatud: 14 Juun 2007, 10:04
Postitas Anonymous
kulibin kirjutas:Kõigepealt vaata lugejate autode alt 2.2 liitrised, siis vaata GD jaGV kere(88-91). See oleks sissejuhatuseks.
Tuunida? kas on ideaalkorras(ära unusta, auto on potensiaalne tapariist, eriti, kui pole tehniliselt koras)? See on esimene tingimus tuunimiseks. Ja tee selgeks, mida Sina tuunimise all mõistad.
Kui vaadata manuaalidest, siis tuunimise peatüki all on juttu tavaliselt süütehetke paikapanemisest :D
Aga kõige nõrgemaks kohaks pean:auto käest laskmine st et kasutamise ja hooldamise vahekord on paigast ära.
auto on praegu põhimõtteliselt kapitaalremondis nii kere kui mootor ja teised asjad.nii et tehnilise korras oleku probleem peaks olema lahendatud.tuunimise all mõtlen kõike kere,mootorit noh et nagu ideed ja õpetused oleks toredad.
Aga tänud sulle klubin.

PostitusPostitatud: 14 Juun 2007, 10:09
Postitas pokenaut
Enne mootorit alusta piduritest.

PostitusPostitatud: 14 Juun 2007, 10:23
Postitas Anonymous
pokemon kirjutas:Enne mootorit alusta piduritest.
pidurite terve ring läheb ka ümbervahetamisesse.

PostitusPostitatud: 14 Juun 2007, 10:25
Postitas pokenaut
kotkapesa007 kirjutas:
pokemon kirjutas:Enne mootorit alusta piduritest.
pidurite terve ring läheb ka ümbervahetamisesse.

originaalide või suuremate vastu? Enamus tuunitud autosi liigub siin originaal piduritega, mis ei suuda seda masinat enam nii kergelt kinni pidurdada.

PostitusPostitatud: 14 Juun 2007, 10:34
Postitas Anonymous
pokemon kirjutas:
kotkapesa007 kirjutas:
pokemon kirjutas:Enne mootorit alusta piduritest.
pidurite terve ring läheb ka ümbervahetamisesse.

originaalide või suuremate vastu? Enamus tuunitud autosi liigub siin originaal piduritega, mis ei suuda seda masinat enam nii kergelt kinni pidurdada.
sellisel juhul tahaksin suuremaid lasta panna aga mis vahe neil on ja palju terve ring võib maksma minna,tänud sulle väga hea vihje eest.

PostitusPostitatud: 14 Juun 2007, 10:40
Postitas pokenaut
Suuremad pidurdavad paremini(kuna hõõrdepind on suurem) ja ilmselt(ei ole kindel) ei lähe ka tihedate pidurdusete järgi nii kuumaks kui väiksemad.

PostitusPostitatud: 14 Juun 2007, 10:45
Postitas Anonymous
pokemon kirjutas:Suuremad pidurdavad paremini(kuna hõõrdepind on suurem) ja ilmselt(ei ole kindel) ei lähe ka tihedate pidurdusete järgi nii kuumaks kui väiksemad.
aga oskad õelda palju see umbkaudu maksma võib minna.

PostitusPostitatud: 14 Juun 2007, 11:03
Postitas pokenaut
Kahjuks ei oska. Ma arvan, et kuskil 10000.- ringis või rohkem.

PostitusPostitatud: 14 Juun 2007, 11:05
Postitas Anonymous
pokemon kirjutas:Kahjuks ei oska. Ma arvan, et kuskil 10000.- ringis või rohkem.
assa raks siis jään vist ikka originaalide juurde :D :)

PostitusPostitatud: 14 Juun 2007, 14:13
Postitas Anonymous
Annab sobitada ka mõne muu margi/mudeli omasid :idea:


Samas ehk seletaksid ära et mida tjuunida tahad:mootor, salong, välimus :?:

PostitusPostitatud: 14 Juun 2007, 14:26
Postitas Laika
Kui autole just turbosid ega nitrot ei tule, ajavad originaalpidurid ka asja ära. Selleks, et oleks tõeline hoog mida pidurdada, kulub pappi suures koguses, millest pidurituuning moodustaks tühise osa. Tavatuuningu tulemus enamasti on 90% heliefekte ja 10% jõudu.

PostitusPostitatud: 15 Juun 2007, 07:13
Postitas tomkulibin
Kui tuunimine piirdub kahe laia triibuga üle kapoti ja katuse, siis pääsed odavalt.

Ise, kui esimest korda väljaspool kodu suu lahti tegin teemal mootori järgi aitamine, sain hea portsu küsimusi millele ei osanud vastata. Siis läksingi tagasi koju ja kulus u aasta, enne, kui hakkasid asjad praktiliselt liikuma.
Nüüdseks on auto paredamiseks kulunud summa kaugelt üle auto soetushinna ja tulemused pole märkimisväärsed. Kusjuures üritasin asja ajada rahulikult, võimaluse piires soetada kasutatud (kasutamiskõlblikke) osi.
Juhul, kui tuunimise all mõistad- mootori tegususe parendamine- oleks esimeseks küsimuseks: Kas edasiarendus saab olema vabalthingava mootori järeleaitamine või mootori turbotamine?
PS kod. Frets on oma autot tuuninud korralikult ja:
"Eesti kiireim mazda:
Ütleme , et selle talvega läks kuue kohaline number."

PostitusPostitatud: 17 Juun 2007, 09:47
Postitas Anonymous
no tahaksin saada autot võimalikult odava rahaga ilusa välimusega ja kiireks tahaks teda ka tahaksin ka turbot peale panna no pole küll mingi papikas vend aga kunagi saaksin ta ju ikkagi valmis.et kellel soovitusi oleks oleks tore praegu plokikaan lihvimises ja vasest tihend vahele tulemas mis peaks turbole vastu.olen tänulik kõikide soovituste eest,kuidas turbot paigaldada ja palju muudki toredad oleks ka mõtted mis aitaksid mul otsustada mida edasi teha.

PostitusPostitatud: 17 Juun 2007, 11:52
Postitas Anonymous
Turbotamise kohta on www.turboclub.ee aga seal ennem loe korralikult foorum läbi, et mitte ennast lollide küsimustega lolliks teha :idea: Samas on ka Pirita-Kose MazdaAbis liikvel USA ja lisaks veel mõne teise turu jaoks Ford Probe ja Ford Telstar/Mazda 626/MX-6 peale toodetud F2T (2.2 turbo) mootoreid koos kogu vajaliku nodige et teha mootori vahetus N/A (sinu puhul F2 aka 2.2i-12V) F2T vastu. See tuleks vast kõige lihtsam ja odavam aga suuremat lisaraha kulutamata tehase võimsusest rohkemat just palju ei saa. Aga kui 108KW/259Nm ei piisa siis on jah Turboclub abiks ja arvestada tuleks 25k+ summadega ning eelarve sõltub paljuski sellest kui palju suudad ise ära teha :!:


Välimuse ja sisemuse kohta on meil abiks www.google.com , lugejate autod, tuuningfirmade kodukad, www.cardomain.com ja välismaised Mazda/Mazda 626 foorumid :idea:

PostitusPostitatud: 17 Juun 2007, 13:36
Postitas tomkulibin
MazdaGTI kirjutas:--- Samas on ka Pirita-Kose MazdaAbis liikvel USA ja lisaks veel mõne teise turu jaoks Ford Probe ja Ford Telstar/Mazda 626/MX-6 peale toodetud F2T (2.2 turbo) mootoreid koos kogu vajaliku nodige et teha mootori vahetus N/A (sinu puhul F2 aka 2.2i-12V) F2T vastu....

Paraku saad sealt vaid mootori ilma juhtme sarjata, mootoriväliste anduriteta ja ka aju pole. Samas on saadaval turbomootori jaoks sobiv käigukast. See aga eeldab jämedamaid veovõlle(mida kohapeal seal pole) ja ka rummud tahavad vahetamist. Samas sidur on F2T suurema läbimõõduga, mis ei mahu vabalthingava käigukasti siduri kotta.

PostitusPostitatud: 18 Juun 2007, 06:28
Postitas Anonymous
Sa olid siis õnnelik erand :?: :roll:

PostitusPostitatud: 18 Juun 2007, 08:21
Postitas tomkulibin
Mul oli doonoriks terve Probe GT nina(komplektne).

PostitusPostitatud: 20 Juun 2007, 00:02
Postitas Anonymous
tänud kõigile sõbralikuse eest ja abi eest võhikule.Aga see kõik on väga keeruliselt seletud minu jaoks saab äkki keegi seletada mulle kõik selle värgi hästi kergelt lahti koik need k2t ja nii edasi tähendused millest pole mul õrna aimugi.ja loodan et keegi paneks mulle kirja need asjad järjekorras millest alustama peaksin ja millest jätkama ja kui kellegil on nende asjade ja jubinate hinnad teada võiks ka hinnad järgi kirjutada,(olen väga tänulik teile abivalmiduse eest).

PostitusPostitatud: 20 Juun 2007, 00:38
Postitas tomkulibin
F2 ja F2t on mazda koodi järgi 2.2l ja 2.2l turbo mootorid. Paraku on sul mõistlikum foorumit süviti uurida, on kergem, kui kõike siia ümber kirjutada.
Hindadest. Doonor Probe(ford) eest küsiti 10k eesti raha ja turbotamise seisukohast vägagi sõbralik hind. Sai ju komplektina kõik vajaliku.
Palju huvitavat ja vajalikku leiad: http://www.performanceprobe.com/index2. ... =addaturbo

PostitusPostitatud: 21 Juun 2007, 11:08
Postitas Anonymous
no ma ei taha mingit teist turbo mootorit ma tahaksin oma tavalist 2,2i mootorit ülest teha.

PostitusPostitatud: 21 Juun 2007, 13:38
Postitas tomkulibin
kotkapesa007 kirjutas:no tahaksin saada autot võimalikult odava rahaga ilusa välimusega ja kiireks tahaks teda ka tahaksin ka turbot peale panna no pole küll mingi papikas vend aga kunagi saaksin ta ju ikkagi valmis.et kellel soovitusi oleks oleks tore praegu plokikaan lihvimises ja vasest tihend vahele tulemas mis peaks turbole vastu.olen tänulik kõikide soovituste eest,kuidas turbot paigaldada ja palju muudki toredad oleks ka mõtted mis aitaksid mul otsustada mida edasi teha.


???

PostitusPostitatud: 21 Juun 2007, 17:06
Postitas Anonymous
See tuleks kõige odavam(2,2 turbo osta) kuna sa odavust taga ajad :idea:

PostitusPostitatud: 22 Juun 2007, 14:22
Postitas Anonymous
MazdaGTI kirjutas:See tuleks kõige odavam(2,2 turbo osta) kuna sa odavust taga ajad :idea:
et siis nagu soovitad 2,2 turbo mootorit osta.