4. leht 4-st

PostitusPostitatud: 17 Veebr 2009, 19:04
Postitas Ch
ja kas hakkab otsast peale vaidlus :D :D :D
ets kirjutas:viimases või oli see eelviimases autolehes avaldati ka mps-i pilt ja jutt,nagu aru sain siis nelivedu pole ka sellel mudelil mis teeb sellest autost suht mõtetu aparaadi minu arvates ja no see esiots :x :x täielik peugeot 307 oksele ajab lausa!

HrHunt kirjutas:Mis häda teil selle esiveoga siis on? Foori tagant ta jah 4x4 turbokale ära ei tee aga maanteel on lust ja lillepidu, 4x4 on ju hunik mõttetut massi, ja mõttetu kütusekulu, kui tegu on püsiva neliveoga, mittepüsiv nelivedu on aga vapsee naljanumber, va juhul kui "lisarattad" on esimesed, mitte tagumised.
Ega MPSil pole mingi tavaline juustune 1 ratta vedu, LSD on vahel ja see on ikka väga üüratu vahe tavalise esiveoga, kes LSDga rinkal või libedaga sõitnud on see teab.
Mina isiklikult küll ei nuta mingit 4 vedu taga. Selleks puhuks kui jälle lumi maha peaks tulema ostsin hoopis raamiga jeebi, koristatagu või mitte neid tänavaid, väga suva on :)

PS. See et uus 3 on vana 3e väga sügav facelift, mitte uus platvorm, on ametlikest allikatest kinnitatud. Seejuures on tulles vastu peremammade soovidele juhitavus softiks ja uimaseks tuunitud. Nii et igaüks kes omab praegust 3e on täiega või sees, sest uus tuleb tavaline uimane ja mugav pereauto, mitte enam hot-hatch.

PostitusPostitatud: 18 Veebr 2009, 13:19
Postitas HrHunt
Pole siin enam midagi vaielda. Viimases AutoReview's on suur artikkel uue kolme kohta. See mis need mehed kirjutavad on sama hea kui kohtu otsus, olen juba 2 autot selle ajakirja järgi ostnud ja jutt on alati 100% klappinud, ehk siis:

- kui vana 3 oli "vaese mehe alfa" siis uus on pmst "vaese mehe tajoota", ehk siis sport ja aksjön on maha timmitud, kole molu on ette pandud, sisu on "pereautolikum", tagaakendele on luukpäral tekkinud totakad lisakolmnurgad jne ühesõnaga järjekordna harju keskmine pereauto (jutt 1.6 või 2.0aut)
- ainus lootus on see et manuaalkastiga kaheliitrine pidi tulema "tagasi timmitud" spordiga e parema juhitavusega, sama ka MPS siis
- õnneks on uus MPS kole nagu öö seega on lootust et see ajab vanadel aint hinna üles, juhuks kui mul M3e raha järsku sülle kukub vms :D

Sellega on ikka nii et head asja paremaks teha üritades nässerdavad autotootjad sageli kõik hoopis ära kaotades algse kandevidee, mis toote in first place edukaks muutis.

PostitusPostitatud: 19 Juun 2009, 20:55
Postitas Ch
misasja. 2.0 111kw ja kiirendus sajani 10,4 sek :shock: miks maksta kw eest millest kasu pole? see ei ole ju mingi usa raua kaalu auto... tõesti ainuke asi et linnas 6 käiguga sõita või. :?

PostitusPostitatud: 19 Juun 2009, 21:33
Postitas HrHunt
No keskmisel tarbijal see kiirendus do figaa. Põhiline on vääne 2000 peal ja veel parem kui 1000 peal :D Ma tööl jõudumööda koolitan rahvast aga üldiselt on ikka nii et eesti inimese jaoks on 3000 pööret juba pmst "keps tuli peaaegu läbi kapoti", ja eks mujal maailmas sama lugu. Tehased tuunivadki uued masinad rohkem madala otsa peale, kui tippsoorituse peale. Lisaks ökonormid ka jne. Automaadiga üritavad ka mikromootorid tänapäeval mingi 1600 rpm hoida.

PostitusPostitatud: 19 Juun 2009, 21:39
Postitas Ch
no jah, läinud siis juba seda teed nagu paljud teised, et väike cm3 + turbo :D

PostitusPostitatud: 19 Juun 2009, 21:49
Postitas HrHunt
Ch kirjutas:no jah, läinud siis juba seda teed nagu paljud teised, et väike cm3 + turbo :D


Pappi pole :P Nii nagu uus 3 on tegelikult sügav facelift, pole neil tegelikult ka uusi mootoreid võtta. See 2.2ene diisel nüüd lõpuks sünnitati ära, asi seegi. Turbo osas pole nad vist isegi veel veendunud kas välja kukkus :D Usas on ainüksi foorumites teada 50 MPSi mootorit mis kokku jooksnud. Õnneks Eestis seda väga karta pole. Jooksevad nad kokku teatud tehn põhjustel peale ülipikka ummikus seismist või 3000 rpm kruiisimist.

PostitusPostitatud: 11 Okt 2009, 22:53
Postitas põrguline
Täna sõitsin isegi selle kõige lahjema (1,6) mudeliga ringi Läänemaal ,Ütleme nii et kõige mugavam masin millega siiani sõitnud olen,enne pidasin Kia Ceed´i väga mugavaks aga see on lihtsalt üli mugav,mitte üks asi selle auto juures mind ei seganud (v.a. gaasipedaal,mis oli sellel "ära peidetud")
Väga positiivne kogemus.

PostitusPostitatud: 12 Okt 2009, 00:31
Postitas stupe
Kia Ceed on peldik kuubis.

Aga uus 3 pole nii popp kui eelmine. Eks masu anna ka tunda, aga linnapeal neid väga palju näha pole.
Samas ta raisk on kole ka minumeelest. Vähemalt see suur "suu" seal ees.

PostitusPostitatud: 12 Okt 2009, 12:50
Postitas kd
Minu arvates pole uuel 3-l väga vigagi, seest on väga ilusa disainiga näiteks. Ainuke suurem miinus on minu meelest see, et taga on vähe ruumi, turvahäll koos titega ära paigutada on keeruline. See nagu hakkas häirima... aga kui üksi või kahekesi sõita, siis on igati ok. Hind ei ole samuti odavate killast.

Ise sai valitud just 3 ja 6 vahel, kuid kuna 6 oli tol hetkel vaid 10k kallim 3-st, siis sai siiski 6 valitud.

PostitusPostitatud: 14 Okt 2009, 18:18
Postitas MaSu
sattusin täna üht uut kolme linna peal nägema ja mulle ei meeldinud ei eest tagant. Eest vaatad - mokk töllakil, tagant käivad tuled pinda. :oops:

PostitusPostitatud: 06 Nov 2009, 18:46
Postitas stupe
http://www.tarbija24.ee/?id=184649


Artikkel.

Ma saan aru, et ajakirjanik on harjunud sõitma igasugu heade autodega millel suur mootor jne.. Aga see 77kw nüüd nii aeglane ka pole, et aru ei saa kas 4s või 5s käik sees. Üksi sõites pole mitte mingit probleemi kamikaze kombel möödasõite teha.
Kui vanaema vanaisa, kõrvits ja kott kartuleid peal on siis peab jah veidi hoogu koguma.

PostitusPostitatud: 06 Nov 2009, 19:31
Postitas MaSu
ära võta südamesse ;)
olen elus kahe võrdlemisi erineva äriga tegelenud, mis mõlemad vahel ka kirjutavasse meediasse jõuavad. mõlema puhul on pilt sama - ajakirjanikud ei jaga teemast midagi ja kirjutatakse kokku selline jama, et niutsuma võtab. muidugi on ka toredaid erandeid ja vahel suudab/viitsib mõni teema endale selgeks teha.

PostitusPostitatud: 06 Nov 2009, 23:10
Postitas kd
Tüütuks võib muutuda ka autot käivitades kostuv spetsiaalne heliefekt ja raadioekraanil kuvatav ingliskeelne tervitustekst, kuid kindlasti leidub inimesi, kellele sellised asjad just meeldivad.

Kas see on tõesti siis selline asi, mida kohe tuleb artiklisse panna? Mis seal siis nii tüütut on? Pealegi saab tervitusteksti välja lülitada (vähemalt 6-l saab) :roll:

PostitusPostitatud: 16 Nov 2009, 14:20
Postitas Max Powers
kd kirjutas:Minu arvates pole uuel 3-l väga vigagi, seest on väga ilusa disainiga näiteks. Ainuke suurem miinus on minu meelest see, et taga on vähe ruumi, turvahäll koos titega ära paigutada on keeruline. See nagu hakkas häirima... aga kui üksi või kahekesi sõita, siis on igati ok. Hind ei ole samuti odavate killast.

Ise sai valitud just 3 ja 6 vahel, kuid kuna 6 oli tol hetkel vaid 10k kallim 3-st, siis sai siiski 6 valitud.


Seest on uus mudel ok.
Samas väljast ei lähe kuidagi :roll:

Hinnavahe 3 ja 6 vahel on ka nii väike, et hetkel eelistaks 6´te.

PostitusPostitatud: 16 Nov 2009, 20:22
Postitas Muri
Max Powers kirjutas:Hinnavahe 3 ja 6 vahel on ka nii väike, et hetkel eelistaks 6´te.


Seda ütles müügimees ka mulle, et pigem võetakse juba 6 :lol:

PostitusPostitatud: 23 Nov 2009, 16:20
Postitas ets
Muri kirjutas:
Max Powers kirjutas:Hinnavahe 3 ja 6 vahel on ka nii väike, et hetkel eelistaks 6´te.


Seda ütles müügimees ka mulle, et pigem võetakse juba 6 :lol:

Ja olgem ausad 6 on ikka poole ilusam ning ma ei saa üle sellest kohutavast pesukoti esiotsast millel oleks nagu hambad kurkku löödud :lol:

Re: 2010 aasta mazda 3

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2010, 00:59
Postitas minivan
Minu arust rikub välimust selline kapoti esimese otsa lahendus.
Ka udutuled ei ole kõige õnnestunumad. Ilma näeb isegi parem välja.

Pilt
Pilt

Re: 2010 aasta mazda 3

PostitusPostitatud: 29 Okt 2010, 17:25
Postitas minivan
Sellist juba ostaks.

Pilt

Re: 2010 aasta mazda 3

PostitusPostitatud: 01 Nov 2010, 13:11
Postitas Funk
minivan kirjutas:Sellist juba ostaks.

Pilt


Näeb välja nagu uus Opel Astra