1. leht 1-st

Mazda 626 GF RWD conversion Driftworksis...

PostitusPostitatud: 18 Aug 2013, 20:04
Postitas Mario
Driftworksis jäi silma päris huvitav ehitus... nagu aru sain, siis enamik jõuülekandest tuli samuti Mazda ridadest (v.a tagasilla raam ja sellega kaasnev... ) Päris isuäratav jääb see kogu ehitamine. Kuigi ma saan aru, et Brasiilia on kuum riik, siis mille kuradi pärast ta viskab minema roolivõimu (et säästa mõni hj, nagu ta ise ütleb), aga alles jätab konditsioneeri... see kuramuse kompressor röövib rohkem hj, kui RV.. ma pigem loobuks jahedusest ja oleks kergem keerata.. kuigi ma saan oma Mossel ka ühe näpuga koha peal rooli keerata, siis ei näe väga probleemi, kuna ta paneb ka ilma võimendita lati sinna... vinge igatahes.
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... razil.html

Jäid silma ka mõned MX-5 ja Rx-7, aga need kippusid teema lõpuks rohkem müügi kuulutusteks minema ja seepärast neid ei lingi..

Re: Mazda 626 GF RWD conversion Driftworksis...

PostitusPostitatud: 18 Aug 2013, 21:42
Postitas zoomzoom
Usu mind, kondist sa sealmaal ei loobuks, pigem annaks parema neeru...
Mine südasuvel kasvuhoonesse ja....

Re: Mazda 626 GF RWD conversion Driftworksis...

PostitusPostitatud: 19 Aug 2013, 07:53
Postitas Mario
tean, olen käinud "seal maal".. aga asi selles ongi, et kuna pole kunagi omanud ka vastava seadmega autot, siis ei oska ka puudust tunda :P
Päikese käes oli 50 kraadi, aga aken lahti ja mööda kiirteed edasi :thumbup:

Re: Mazda 626 GF RWD conversion Driftworksis...

PostitusPostitatud: 27 Aug 2013, 10:48
Postitas IvarR
Tubli töö aga selle comboga küll driftida ei saa. Esiteks jõuetu, teiseks käigukast nõrk ja kolmandaks see legacy differ ka nõrk.

Kogemused näitavad ,et alla 500hj pole mõtet külge lasta lihtsalt, kipub suuremal kiirusel otseks minema lihtsalt.

IvarR