1. leht 1-st

Üks valmis tehtud RWD conversion Probetalkis

PostitusPostitatud: 28 Aug 2013, 09:13
Postitas Evert

Re: Üks valmis tehtud RWD conversion Probetalkis

PostitusPostitatud: 28 Aug 2013, 23:32
Postitas Pulku
:thumbup:

Re: Üks valmis tehtud RWD conversion Probetalkis

PostitusPostitatud: 29 Aug 2013, 13:44
Postitas MMclub
Pilt

Üks sealsest foorumist gif..
ulme töö on ikka ära tehtud.. tuleb meelde üks Subaru Impreza STI mis lõigati lahti ja peale istutati Honda Civic 95a hatchpack ?

EDIT: siin see projekt on ka.. vähe prostamalt tehtud ent
http://honda-tech.com/showthread.php?t=2763036

Martin

Re: Üks valmis tehtud RWD conversion Probetalkis

PostitusPostitatud: 29 Aug 2013, 18:19
Postitas tomkulibin
Kunagi varem leidsin sellest probetalikst ka esimesele Probe generatsioonile ehitatud tagaveoline dääg.
sealgi oli mida vahtida. Julgelt asi käsile võetud :thumbup:

Re: Üks valmis tehtud RWD conversion Probetalkis

PostitusPostitatud: 30 Aug 2013, 08:46
Postitas Evert
Ei tea, kas meiekandis sellise ümberehituse üldse legaliseerida annaks?

Re: Üks valmis tehtud RWD conversion Probetalkis

PostitusPostitatud: 30 Aug 2013, 12:20
Postitas Evert
Vaevalt, et hakkaksin midagi sellist ette võtma, aga tegelikult vastus ise huvitab päriselt ka - kas meil saaks sellise konstrui arvele võtta? Vb. ümberehitusena? Või "omavalmistatuna"?
Leivategija on ju igasugu ulmeliikureid valmistanud?

Re: Üks valmis tehtud RWD conversion Probetalkis

PostitusPostitatud: 30 Aug 2013, 14:47
Postitas Mel
Kindlasti saaks selliste tegelaste kaudu ja kui ehitusse lisaks sulle veel kaasata Tom ja IvarR. poleks miski võimatu ma saaks ka vbl maalimisega kasuks olla

Re: Üks valmis tehtud RWD conversion Probetalkis

PostitusPostitatud: 30 Aug 2013, 16:04
Postitas Evert
:D

Re: Üks valmis tehtud RWD conversion Probetalkis

PostitusPostitatud: 30 Aug 2013, 19:00
Postitas Mario
isetehtu klausel on, et ei tohi meenutada ühtegi seeriatootmises olnud autot. ning originaalkerele ei tohi panna tükke, mida pole tehasest mõeldud. k.a mootorivalik - kuigi seal on lubatud kuni 30% võimsam jõuallikas. Seega kõik on sobitamise teema - kindlasti istuvad miski muu pilli 2 või 4 kolviga sadulad koos raamiga mazda käänmiku külge.. nii, sealt saab juba asisemad pidurid, siis teha mõned tugevusarvutused ja teha kõik dokumentatsioon täitsa ametlikult.
mnt kontorile meeldivad vektorjoonised ... ühesõnaga, nende tehnoeksperdiga peab enne konsulteerima, kusmaani selle säädusega mängida annab. Mina küsisin FS-DETi kohta neilt, et tehase värk, aga euroopas ei pandud, et 33kW võidaksin, midagi ümber ehitama ei pea, peale väljalaske.. Siis onu mõtles ja ütles, et sellega ei tohiks küll peavalu olla, kui on tehasest peale pandud. Küsisin siis ka V6 kohta, lisaks kolmas istmerida, mida on GW peale pandud koos nelikveoga, siis ta jäi vähe mõttesse, ju ma küsisin liiga palju korraga. :D