14. leht 16-st

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 01 Mär 2013, 22:21
Postitas pokenaut
zoomzoom kirjutas:
Evert kirjutas:Nagu Klandorf Ringvaates ütles, on Eestis kasutatava puistematerjali kloriidisisaldus u. 4 korda suurem kui Lätis või Soomes kasutataval. See ka üks põhjus, miks seal teed vähem lagunevad.

Ja loomulikult on selles Ansip süüdi, sest puistematerjalis kasutatavate ainete kogused/vahekorrad olla valitsuse tasandil mingi määruse sees paika pandud. :roll:

Valitsuse tasandil tuleks paika panna, et veokatel, bussidel jne PEAVAD talveperioodil ketid kaasas olema. Siiber nendest ristipõiki rekkatest ja bussidest ristmikel ja tõusudel.

Unusta ära...

Kettide peale panek/maha võtmine võtab kokku aega ca poolteist tundi(edit: oleneb muidugi kettidest), ma takistan selle ajaga hulga rohkem liiklust, kui ma saaks rahulikult ennast lihtsalt üle ristmiku venitada. Paksu pläusti sees ei ole ka kettidest mingit tolku, ülejäänud 4 silda hoiavad ikka ennast selle sees kinni. Puudulik lumekoristus on selle probleemi nimeks.

Probleemid tekivad tegelikult tühja auto/kerge koormaga, kui veosillal kaalu pole, kui haagisesse lajatada 25 tonni koormat peale, siis saab veokaga kiiremini kohalt ära, kui sõiduautoga.

Minu poolne kirjutamine põhineb enda kogemustel erinevate CE kategooria veokitega.

Sellega muidugi on see ka, et eks igaüks vaatab asja enda mätta otsast.

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 01 Mär 2013, 22:52
Postitas eksole
Mel kirjutas:
zoomzoom kirjutas: liigne mõistujutt siia kokku kirjutatud.
eksole.


e jätab selle,tobe-naljakaks kisub :D :D


Nõus.

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 01 Mär 2013, 22:57
Postitas Evert
Ma ei leia enam seda artiklit, aga 2003. aastal Tieliikennelaitos tuli Tartu maanteed ehitama, mis tekitas hulga lärmi. Igatahes pole nendest pärast seda kuulda olnud :think:

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 01 Mär 2013, 23:12
Postitas eksole
Evert kirjutas:Ma ei leia enam seda artiklit, aga 2003. aastal Tieliikennelaitos tuli Tartu maanteed ehitama, mis tekitas hulga lärmi. Igatahes pole nendest pärast seda kuulda olnud :think:

Tieliikelaitos oli Soome riigiettevõte, kes sai välisturgudele tungimiseks riigiabi. Ehk siis üritati tungida teistesse riikidesse dumpinghindadega ehk siis üritati teistes riikides turgu solkida.

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 02 Mär 2013, 15:47
Postitas zoomzoom
Oleneb kelle mättaotsast vaadata muidugi seda sommide eesti turule tulekut eksole. Selistest teistest teedeehitus"kartellide" probleemidest saab mõne aja pärast meediast ja kohtusaalidest kuulda. saate ka minu kommentaare siis. Jah ja ongi ammu juba mu näpud sahtlivahel :shh: :problem:

Aga nalja teeb mulle Melli algatatud teema, alati kui tallinnast välja sõidan ja seal ilutseb silt: HEAD TEED!
Mis polegi ju väga vale...

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 02 Mär 2013, 21:44
Postitas R-go
A mind hakkas huvitama selline asi :Mazda 626 1,8 66 kw vs. Mazda 626 1,8 77 kw. Ütleme, et mõlemad aastast 93.
Vaatad kapoti all mootorit ühelt, teiselt või kolmandalt pool - nagu kaks tilka vett.Mis on 1,8 77 kw.-l mida nt. minu 1,8 66 kw.- ei ole?

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 02 Mär 2013, 22:55
Postitas eksole
zoomzoom kirjutas:
Aga nalja teeb mulle Melli algatatud teema, alati kui tallinnast välja sõidan ja seal ilutseb silt: HEAD TEED!
Mis polegi ju väga vale...


http://meeldib.ee/2013/02/mis-teed-mis- ... na-teed/#_

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 03 Mär 2013, 00:51
Postitas Evert
R-go kirjutas:A mind hakkas huvitama selline asi :Mazda 626 1,8 66 kw vs. Mazda 626 1,8 77 kw. Ütleme, et mõlemad aastast 93.
Vaatad kapoti all mootorit ühelt, teiselt või kolmandalt pool - nagu kaks tilka vett.Mis on 1,8 77 kw.-l mida nt. minu 1,8 66 kw.- ei ole?

+11kW.

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 03 Mär 2013, 03:20
Postitas Mario
teine jagaja, teine aju, teised pihustid = 11kW

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 04 Mär 2013, 02:37
Postitas R-go
No nohh.Matemaatika peale ma ise küll ei oleks tulnud :lol:
Aga noh, nüüd tiba targem jälle :wink:

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 04 Mär 2013, 20:52
Postitas Mario
täna sattus meie juurde eriline haruldus, aga autosse istudes tundsin seal nii mõnegi detaili ära..
Autoks siis Kia Avella.
Mootor pärit BFist ning kere ja salong justkui 121 DB... :D Mootoril Mazda logodki küljes (kuhu igaüks ei piilu)...
Vat siis nalja. Google annab õiged pildid õnneks..
Tegu oli paraku Ukraina autoga, seega ei ole kindel, kas selliseid asju Eestis üldse arvel on.

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 24 Mär 2013, 20:11
Postitas cabernet1
Mario kirjutas:täna sattus meie juurde eriline haruldus, aga autosse istudes tundsin seal nii mõnegi detaili ära..
Autoks siis Kia Avella.
Mootor pärit BFist ning kere ja salong justkui 121 DB... :D Mootoril Mazda logodki küljes (kuhu igaüks ei piilu)...
Vat siis nalja. Google annab õiged pildid õnneks..
Tegu oli paraku Ukraina autoga, seega ei ole kindel, kas selliseid asju Eestis üldse arvel on.

Origin
Originating with the introduction of the Mazda 121 in 1987, this B-segment small car was based on the Mazda D-platform. Ford also used a version of the first-generation DA 121 known as the Ford Festiva. Mazda later released the Autozam Revue in 1990 with the next generation of the D-platform DB. It was redesigned for January 1993, still based on the same DB platform. Kia also built versions of the DA and DB, both for itself and for Ford's sale as Ford Aspire in the United States which Kia sold as the Pride and Avella.

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 27 Mär 2013, 21:55
Postitas Zachary
Keegi usin on mazda V6 plokist laua teinud :D http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... d=34766742

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 28 Mär 2013, 00:40
Postitas Mario
bemmi V8 laud on ka ostas. miski 400€ kanti oli hind.

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 05 Apr 2013, 09:45
Postitas argzi
Hr.Mario tahtis ka minult 1,8st mootorit saada, et ise teha, aga asi ära vajunud :)

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 05 Apr 2013, 09:59
Postitas kanemgi
Kas kellegil klubilisel veel siuke 929 alles ja liikvel :D Kas äkki kellegi klubilise oma :D
Pilt
Pilt
Bumer avastas SR.org is linna teemast selle :D

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 05 Apr 2013, 10:16
Postitas tomkulibin
See on endine liikme "BMW" liikur. Klubis kasutaja ei ole, küll aga võin väita, et see masin on argikasutuses. U 10xnädalas sõidan tast(või antud parkimiskohast) mööda.

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 15:35
Postitas aviar
Tihe lumesadu jõudis Tallinna - kevad kaugenes järjekordselt.... :?

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 15:40
Postitas Haljazme
aviar kirjutas:Tihe lumesadu jõudis Tallinna - kevad kaugenes järjekordselt.... :?


Hmm, just jõudsin kilulinnast tagasi lõunasse, siin päike keevitab niiet tahab ää tappa.

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 15:50
Postitas leviathan
sai kah kilulinnas oldud ndv, teil seal teede seisukord ikka väga nutune

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 20:26
Postitas zoomzoom
Ootame huviga gumballerite läbisõitu. Saab aerodünaamilisi dintelvinteleid aukude kõrvalt koju kapipeale tassida.

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 23:39
Postitas roossaar
15 maiks teeb ju eedik tänavad korda :thumbup:

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 08 Apr 2013, 00:10
Postitas R-go
Tulin just Laitsest linna.No selline tihe lumesadu, et 40 km/h oli juba hullumeelsus.

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 08 Apr 2013, 00:16
Postitas kanemgi
Siin saardes hakkas juba hommiku vaikselt valget alla tulema, nüüdseks on korralik vaip maas :D
Mitu nädalat tahtnud suvedega valukaid allkeerda mazdale aga mitte ei saa küll öökülmad ja lörts lükkavad edasi seda :( :evil:

Re: Siin saab kõigest rääkida...

PostitusPostitatud: 08 Apr 2013, 12:25
Postitas pokenaut
Ma mõtlesin juba Jaanuari lõpus, kui ma tööle hakkasin minema, et keeran enda autole suvekad alla, kui Aprillis tulen siis ilmad ilusad ja ei pea hakkama suvekate alla kruvimisele mõtlema, aga hea oli, et siiski loobusin mõttest ja veeren endiselt naelte peal edasi.