1. leht 1-st

MAZDA 2´l kiirendus kadunud

PostitusPostitatud: 24 Mai 2008, 12:14
Postitas pete002
Lugu selles, et mingil hetkel hakkas kiirendus sõidu ajal ära kaduma mingitel aegadel, kuid nüüd juba pea kuu aega üldse kadunud. Autot käivitades justkuis kõik ok, kuid mingil hetkel kadunud, kuid iseenesest sõita saab.
Kas sellegil varem ka sellist asja toimunud ning milles asi võiks olla!?
PS. arvutit taha ei saa panna, kuna see ei saa ühendust ja pole ka ime, sest see vaeseke on "leeduautotehasetoodang" :oops: :(

PostitusPostitatud: 24 Mai 2008, 12:53
Postitas Ardo
Filtrid puhtad?

PostitusPostitatud: 24 Mai 2008, 13:05
Postitas pokenaut
Kahte uut teemat pole mõtet teha. Lisaks filtritele kontrolli üle ka õhulugeja. Üle võid ka kontrollida kõik lõdvikud, et kuskilt lisaõhku ei saa. Küünlad, küünlajuhtmed?

Terv,
Pokemon

PostitusPostitatud: 24 Mai 2008, 13:11
Postitas pete002
Küll kütusefiltrit pole veel vahetanud ja lõdvikud kõik ok, aga avaldatud arvamust et elektroone gaasipedaal võib kah põhjustada sellist jama!?
Kas kütusefiltri vahetamisega saab ise ka hakkama või siiski spetsalisti poole vaja põõrduda?

PostitusPostitatud: 24 Mai 2008, 13:11
Postitas pete002
Ja mis ning kus selle õhulugeja leiab!?

PostitusPostitatud: 24 Mai 2008, 13:16
Postitas pete002
PS. armatuuris km-lugeja kohal ka kiri EAC v ERC vilkumas

PostitusPostitatud: 24 Mai 2008, 13:23
Postitas pokenaut
pete002 kirjutas:Ja mis ning kus selle õhulugeja leiab!?

Peaks olema kohe peale õhufiltrit.
Kütusefiltri vahetamisega peaks igaüks hakkama saama, kes selle üles leiab ja natuke tehnikast midagi jagab.

PostitusPostitatud: 05 Juun 2008, 06:54
Postitas tomkulibin
kas oled veast lahti saanud?
Mis veaks oli?

PostitusPostitatud: 05 Juun 2008, 09:03
Postitas pete002
Ei ole veel saanud!
Siin on arvatud et ehk on viga el.gaasis, kuid seegi pole päris kindel ning ei kipu seda kohe esimese hooga ka tellima, kuna asi maksab madzdas 3300 ja foedis 2200 :cry:
Filtrid sai vahetatud ja selles viga polnud, samuti see õhuklapp peaks olema ok.
Hetkel püüan linna peal ehk kedagi püüda, kellelt saaks korraks pedaali maha keerata ja kontrollida kas selles siiski on viga või mitte!
Kuid kas on ehk häid nõuandeid!

PostitusPostitatud: 18 Juun 2008, 06:57
Postitas tomkulibin
Tekkis küss, et kas pole tulnud küünalde vahetuse aeg? Ja ehk ka Kõrgepinge juhtmed tahavad vahetust?
Selle isendiga kogemusi naa vähe, et oska õieti aidatagi.
Samas, ehk proovid abi leida kose "Mazdaabist", ehk leiavad seal Su putuka vea üles.

PostitusPostitatud: 18 Juun 2008, 10:16
Postitas pete002
Mazdaabis sai käidud, kus väideti et el. gaasipedaal vajab vahetamist ning siis saigi hindasid uuritud pedaalil, aga otsustasin siiski pedaali soetada romulast 1,4 diisel fordi oma, sest sellel ju pooled jupid fordilt.
Kuid kui proovisin seda-ei olnud mingeid muutusi.
Peale seda võtsingi tee juba Inchcape Motors´isse ning seal otsustati, et viga hoopis pihustites, kus väidetavalt neljast kolm ei tööta õieti!
No ma küll pole ise teabmisasjapulk selles vallas, aga kui neljast üks toimetab, siis ei peaks automootor nagu praktiliselt üldse töötama!
Kordan üle, et hommikutti autot käivitades kõik toimib, kuid mingil hetkel kukub nõ ära ehk siis lõppkiirendust enam ei ole ja seda terve päev, ka siis jätkuvalt kui auto paar tundi isegi seisnud ning armatuuriski plinkimas kiri "EAC või ERC".
Ise ma asjatundmatult eeldan et tegu peaks siiski mingi temperatuuri muutumisega olema.
Hetkeks juba kulud kasvanud viie tuhandeni, kuid ikkagi vaatamatta sellele ma lõhkise küna ees! :cry:

PostitusPostitatud: 18 Juun 2008, 18:07
Postitas tomkulibin
Kas Sul miskit manuaali on, kus oleks miskit seletatud nende müstiliste lühendite kohta "EAC või ERC"?
Tuleb meelde Nissani tööauto pidamisest, kus üritati ka väänata 30 000.- arve kaela, et saaks adekvaatset diagnostikat teha. Viga oli sarnane Sinu isendiga, erinavusega, et jõud oli nii otsas, et üle 80km/h ei suutnud arendada. Käärisin käised üles, kapoti ka ja mõningase urgitsemise peale tuvastasin, et õhulugejas oli vähe tolmu kogunenud selle lugemise elemendi peale. Peale puhastamist kadus nii diagnostika vajadus, kui ka 30 000.- arvega remondi järgi(nukkvõllid, nookurid, klapisääretihendid....).

PostitusPostitatud: 19 Sept 2008, 08:31
Postitas cabernet1
Tervist.
Kui sa siiani pole oma murele lahendust leidnud, siis äkki nagu klubin ütles on tegu õhulugejaga.
Toon näite oma endisest nissanist, kus külma mootoriga sõitis masin nagu kulda, kuid niipea, kui temperatuur normi tõusis, hakkas masin bensuhaisu tagant välja ajama ning pöördeid üle 2400 ei lasknud.
Nissani esindus ütles, et 99,9 % süüdi aju, mis tuleb tellida 88 aasta sunnyle jaapanist ning maksab ca 12 000 eeku.
Enivei Tartus aga autokirurgia poisid andsid veaks LAMDA anduri ning vahetasid selle 3000 eeguga ära.
Tulemuseks siiani liikuv auto :wink:
Kui sa probleemile lahendust pole leidnud, pöördu Tartu autokirurgiasse, kus ei ole suuri diagnostikapulte vaid 1 valges kitlis mees tavalise testriga.
Usu mind - ta on targem kui masinad :P