1. leht 1-st

Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2010, 15:34
Postitas sleivo
Hei!

Kas kellelgi on äkki kogemusi oma Mazda 3 GT 2.0 110kw 2004 tehase püsikiirusehoidja paigaldamisega?
Olen enamasti USA foorumitest lugenud, et piisab ainult kui lisada roolile püsikiirusehoida nuppude plokk ja asendada piduritulelüliti pedaali all sellise vastu, mis pidurdamisel püsikiirusehoidja välja lülitaks.
Mazda 3 2004 puhul on nende juppide koodid vastavalt:
BN7N-66-490 piduritule lüliti
BN8P-66-4M0 rooli nupud

Samas on seal ka mõningad koksud sees.
Selleks et see toimiks peab autol olema kindlasti elektrooniline gaasiklapi kontroll, mingisugune mootor, tarkvara ja juhtplokk. Huvitav kuidas kontrollida kas:
1. Autol on elektrooniline või mehaaniline gaasiklapi juhtimine?
2. kas püsikiirusehoidja juhtplokk on olemas?
3. kas tarkvara on olemas?

Siin kirjutab sellest kõigest.
http://www.mazda3forums.com/index.php?topic=45816.0

Tallinna mazda esindusest kommenteeriti seda artiklit nii:
"Uurisin meie elektrikutelt ning sain vastuse, et meie regiooni autodel see tõenäoliselt nii ei ole. Meile teadaolevalt peaks antud aastakäigu Mazda3 GT'd olema mehaanilise gaasiklapiga ning isegi, kui nad oleksid elektroonilise gaasiklapi juhtimisega, siis oleks oluline veel vastava mootori, juhtploki ning tarkvara olemasolu.
Meie olukorra teeb keerulisemaks see, et USA's kodanikud saavad pmst täisvarustuses Mazda3 GT, millelt on üleliigne maha kraabitud (aga nn rudimendid alles jäetud), kuid meie regiooni tellitakse hinda silmas pidades suhteliselt blank auto ning sellele hakatakse hiljem asju külge pookima. Sellest tuleneva erinevuse tõttu tõenäoliselt ei saagi seda sel moel teostada. Kindlasti tasuks uurida veel kuna keegi mulle konkreetset vastust ei andnud kuna arvatavasti polnud varem seda küsitud, kuid hetkel oldi pigem negatiivse hoiakuga kuna paaril Mazda3 GT'l oleme paigaldanud mitte originaali, aga alternatiivse kruiisi, millest võiks järeldada, et tegemist on antud auto puhul siiski mehaanilise gaasiklapiga."

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2010, 21:47
Postitas Tihver
Kas lihtsam ei oleks kasutada originaal rooli püsikiirusehoidja juhtnuppe ja aftermarket püsikiirusehoidjat.

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2010, 23:24
Postitas MaSu
uuri alternatiivsetest kohtadest ka (Aabe, Mazda Abi).
olin ise samal teel aga siis tabasid ootamatud väljaminekud ja hetkel on asi on hold.
ühele 1,6 se mootoriga mudelile aastast/aastal 05/06 pandi esinduses (pärnu omas kui ma ei eksi) mitte originaal püsikas.

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2010, 23:41
Postitas tomkulibin

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 01 Mär 2010, 16:57
Postitas sleivo
Tihver kirjutas:Kas lihtsam ei oleks kasutada originaal rooli püsikiirusehoidja juhtnuppe ja aftermarket püsikiirusehoidjat.

Päris huvitav idee, aga huvitav kes oleks nii tark ja sellise asja toimima paneks. Samas mul praeguse seisuga neid originaal nuppe ei ole. Peaksin need tellima ja nende hind tuleks kuskil 120$ ja kui sinna lisada veel aftermarket püsikiirusehoidja hind koos paigaldusega siis läheb päris kalliks see lõbu.
Uuringi teemat just sellepärast et netist tellides saaks need originaal nupud ja piduritule lüliti ca 2000.- koos shippimisega ja paigaldamisega saaks sel juhul ise hakkama. Lihtsalt pole garantiid et see üritus reaalselt ka toimib ja püsikiirusehoidja pärast ka tööle hakkab.

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 01 Mär 2010, 17:48
Postitas MaSu
sleivo kirjutas:
Tihver kirjutas:Kas lihtsam ei oleks kasutada originaal rooli püsikiirusehoidja juhtnuppe ja aftermarket püsikiirusehoidjat.

Päris huvitav idee, aga huvitav kes oleks nii tark ja sellise asja toimima paneks. Samas mul praeguse seisuga neid originaal nuppe ei ole. Peaksin need tellima ja nende hind tuleks kuskil 120$ ja kui sinna lisada veel aftermarket püsikiirusehoidja hind koos paigaldusega siis läheb päris kalliks see lõbu.
Uuringi teemat just sellepärast et netist tellides saaks need originaal nupud ja piduritule lüliti ca 2000.- koos shippimisega ja paigaldamisega saaks sel juhul ise hakkama. Lihtsalt pole garantiid et see üritus reaalselt ka toimib ja püsikiirusehoidja pärast ka tööle hakkab.


osta ming laiba pealt rool, millel nupud olemas :shh:

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 13 Mär 2010, 02:59
Postitas minivan
Pilt
Siin Rostra järelpaigaldatava kiirusehoidja paigaldusjuhendi pdf fail Pilt
http://www.rostra.com/cruise-control.htm

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 08 Nov 2010, 03:01
Postitas minivan

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 17 Nov 2010, 15:01
Postitas Melx007
" Minivan" tõstatas selle teema juba ammu, nagu nüüd teada sain...siis tulid ootamatused ja asi jäi pooleli. Mazda 5-ga on ilmselt sama et tulevad siia planguna ja lisatakse juurde ainult mida vaja. Mazda 5-e puhul on eriti veider (vist 3-e puhul ka, üks ja sama auto tehniliselt), et 2.0 diisel omab vastavat lisa, aga bensukale ei old isegi lisavarustuse nimekirjas ( aftermarketi oma ainult), USA 2.3l on samuti vastav seade olemas. Küsimus, milline lahendus on Mazda 6-L? Kas selle tehnikat on võimalik kasutada Mazda 5-l ja 3-l?
Võimalik, et kirjutasin küsimused valesse teemasse. :think: :oops:

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 17 Nov 2010, 15:25
Postitas Melx007
Nii, lugesin vene foorumist selle kohta...Ma kahtlen, et see vend tõi kuskilt mujalt omale selle auto ja talle piisas ainult nuppude ja anduri paigaldamisest...ning toimib kõik . Tal oli tavaline 2.0 masin http://m3club.ru/forum/index.php?showtopic=14719&st=40

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 17 Nov 2010, 19:33
Postitas MaSu
Melx007 kirjutas:Nii, lugesin vene foorumist selle kohta...Ma kahtlen, et see vend tõi kuskilt mujalt omale selle auto ja talle piisas ainult nuppude ja anduri paigaldamisest...ning toimib kõik . Tal oli tavaline 2.0 masin http://m3club.ru/forum/index.php?showtopic=14719&st=40


see on juba lubav :clap:

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 17 Nov 2010, 21:13
Postitas eerik
jah see versioon võix tõõdata küll,kui see versioon paigaldada,kas peax gaasipedaali juhtimine olema elektrooniline mitte trossiga

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 17 Nov 2010, 21:50
Postitas Melx007
eerik kirjutas:jah see versioon võix tõõdata küll,kui see versioon paigaldada,kas peax gaasipedaali juhtimine olema elektrooniline mitte trossiga


Uurisin järgi...sõbral on mazda 6 2005a ja temal on trossiga.

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 17 Nov 2010, 21:56
Postitas Melx007
Mazda 6 omanikud oskavad ehk midagi veel rohkemat rääkida. Panen lingi ka neile meie teema kohta.

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 18 Nov 2010, 00:18
Postitas eerik
võimalik,et see asi siis isegi tõõtax,aga seal venekeelsel saidil on mazda 3 trossiga või elektrooniline,kahjux ise venekeelt ei oska,uurix ise,jaa aru ei saa kah sellest keelest :problem:

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 18 Nov 2010, 22:14
Postitas Melx007
Seda keelt ma mõistan mingil viisil, aga selle kohta juttu ei ole...nii palju et mainiti canada versioonist ja esmasel paigaldajal siis ilmselt kanadas oli elektrooniline juhtimine....teema lõppeb sellega et oli näinud venemaal täpselt sellist autot nagu tal Mazda3 FL, 2,0 MT, Sport ja oli püsikas olemas.. Lõpuks sai tema sellega igal juhul hakkama. võib järeldada et ka siis temal oli elektrooniline. teema ise algatatud 2006 aastal....äkki teab keegi paremini kuidas juhitud oli see süsteem.

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 19 Nov 2010, 00:24
Postitas castor
Mazda 6-l on trossiga ning mootor trossi ümber.

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 19 Nov 2010, 01:45
Postitas leviathan
castor kirjutas:Mazda 6-l on trossiga ning mootor trossi ümber.

ära üldista nii - mazda6 enne F/L on trossiga , F/L on drive-by-wire

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 10 Dets 2010, 09:45
Postitas eerik
on keegi midagi uurind vahepeal,või leidnud midagi

Re: Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine

PostitusPostitatud: 27 Dets 2011, 14:46
Postitas sway
Kuidas on lood kiirusehoidja paigaldamisega Mazda 3 HB 1,6 ELEGANCE N52 2007a mudelile? Millised variandid on?

EDIT:
Inchcape vastus "Püsikiirushoidja paigaldatuna autole maksab 480- eurot."