Mazda 3 2004 GT püsikiirusehoidja paigaldamine
Postitatud: 28 Veebr 2010, 15:34
Hei!
Kas kellelgi on äkki kogemusi oma Mazda 3 GT 2.0 110kw 2004 tehase püsikiirusehoidja paigaldamisega?
Olen enamasti USA foorumitest lugenud, et piisab ainult kui lisada roolile püsikiirusehoida nuppude plokk ja asendada piduritulelüliti pedaali all sellise vastu, mis pidurdamisel püsikiirusehoidja välja lülitaks.
Mazda 3 2004 puhul on nende juppide koodid vastavalt:
BN7N-66-490 piduritule lüliti
BN8P-66-4M0 rooli nupud
Samas on seal ka mõningad koksud sees.
Selleks et see toimiks peab autol olema kindlasti elektrooniline gaasiklapi kontroll, mingisugune mootor, tarkvara ja juhtplokk. Huvitav kuidas kontrollida kas:
1. Autol on elektrooniline või mehaaniline gaasiklapi juhtimine?
2. kas püsikiirusehoidja juhtplokk on olemas?
3. kas tarkvara on olemas?
Siin kirjutab sellest kõigest.
http://www.mazda3forums.com/index.php?topic=45816.0
Tallinna mazda esindusest kommenteeriti seda artiklit nii:
"Uurisin meie elektrikutelt ning sain vastuse, et meie regiooni autodel see tõenäoliselt nii ei ole. Meile teadaolevalt peaks antud aastakäigu Mazda3 GT'd olema mehaanilise gaasiklapiga ning isegi, kui nad oleksid elektroonilise gaasiklapi juhtimisega, siis oleks oluline veel vastava mootori, juhtploki ning tarkvara olemasolu.
Meie olukorra teeb keerulisemaks see, et USA's kodanikud saavad pmst täisvarustuses Mazda3 GT, millelt on üleliigne maha kraabitud (aga nn rudimendid alles jäetud), kuid meie regiooni tellitakse hinda silmas pidades suhteliselt blank auto ning sellele hakatakse hiljem asju külge pookima. Sellest tuleneva erinevuse tõttu tõenäoliselt ei saagi seda sel moel teostada. Kindlasti tasuks uurida veel kuna keegi mulle konkreetset vastust ei andnud kuna arvatavasti polnud varem seda küsitud, kuid hetkel oldi pigem negatiivse hoiakuga kuna paaril Mazda3 GT'l oleme paigaldanud mitte originaali, aga alternatiivse kruiisi, millest võiks järeldada, et tegemist on antud auto puhul siiski mehaanilise gaasiklapiga."
Kas kellelgi on äkki kogemusi oma Mazda 3 GT 2.0 110kw 2004 tehase püsikiirusehoidja paigaldamisega?
Olen enamasti USA foorumitest lugenud, et piisab ainult kui lisada roolile püsikiirusehoida nuppude plokk ja asendada piduritulelüliti pedaali all sellise vastu, mis pidurdamisel püsikiirusehoidja välja lülitaks.
Mazda 3 2004 puhul on nende juppide koodid vastavalt:
BN7N-66-490 piduritule lüliti
BN8P-66-4M0 rooli nupud
Samas on seal ka mõningad koksud sees.
Selleks et see toimiks peab autol olema kindlasti elektrooniline gaasiklapi kontroll, mingisugune mootor, tarkvara ja juhtplokk. Huvitav kuidas kontrollida kas:
1. Autol on elektrooniline või mehaaniline gaasiklapi juhtimine?
2. kas püsikiirusehoidja juhtplokk on olemas?
3. kas tarkvara on olemas?
Siin kirjutab sellest kõigest.
http://www.mazda3forums.com/index.php?topic=45816.0
Tallinna mazda esindusest kommenteeriti seda artiklit nii:
"Uurisin meie elektrikutelt ning sain vastuse, et meie regiooni autodel see tõenäoliselt nii ei ole. Meile teadaolevalt peaks antud aastakäigu Mazda3 GT'd olema mehaanilise gaasiklapiga ning isegi, kui nad oleksid elektroonilise gaasiklapi juhtimisega, siis oleks oluline veel vastava mootori, juhtploki ning tarkvara olemasolu.
Meie olukorra teeb keerulisemaks see, et USA's kodanikud saavad pmst täisvarustuses Mazda3 GT, millelt on üleliigne maha kraabitud (aga nn rudimendid alles jäetud), kuid meie regiooni tellitakse hinda silmas pidades suhteliselt blank auto ning sellele hakatakse hiljem asju külge pookima. Sellest tuleneva erinevuse tõttu tõenäoliselt ei saagi seda sel moel teostada. Kindlasti tasuks uurida veel kuna keegi mulle konkreetset vastust ei andnud kuna arvatavasti polnud varem seda küsitud, kuid hetkel oldi pigem negatiivse hoiakuga kuna paaril Mazda3 GT'l oleme paigaldanud mitte originaali, aga alternatiivse kruiisi, millest võiks järeldada, et tegemist on antud auto puhul siiski mehaanilise gaasiklapiga."