Mazda sissepritse Zaporozetsile
Postitatud: 06 Aug 2012, 23:20
Postitan siia teema ühe vene auto ümberehituse kohta. Kuigi ilmselgelt pole tegemist Mazdaga, hakkan selle auto mootorile paigaldama Mazda 323 BG 1,6l sissepritset. Asi sai alguse ideest ja soovist auto kütuse kasutamine ja õhuga segunemine efektiivsemaks muuta. Kuna tavaline Zaporozetsi (maakeeli sapika) karburaator oma tööga rahuldavalt toime ei tule(mootori tööks vajaminev küttesegu moodustamine), siis muretsesin ühe väiksema auto mootorile mõeldud sissepritse süsteemi. Kuna Mazdad on südamelähedased, siis otsus sai langetatud 323 65kW mootorijuhtimise kasuks.
Mis mootorile see sissepritse läheb? Pilt mootorist ilma karburaatorita(selle asemele tuleb õhusiiber koos tühikäigu mootoriga ja segusiibri anduriga):
(Sisselaske kollektor on see hõbedane X-kujuline torustik. Sinna puurin augud ja asetan pihustid.
Ootan elavat kriitikat ja toetust selle projekti raames. Lisaks veel kui võimalik, palun klubilistel postitada abimaterjali mis mind ehitamisel aidata saaks.
Ära kuluvad Mazda 323 BG 65kW, 16valves 1 nukkvõlliga 1,6liitrise masina mootorijuhtimise skeemid, pistikute klemmide andmed, mis kuhu läheb jne.
Avaldage julgelt oma arvamust ja nõu. Lisan ka siia, et tegemist ei ole järjekordse ralli, või põlluralli masinaga, samuti mitte ka pole plaanis ehitada mingit "superautot", lihtsalt süütu uudishimu, kas selle mootori saab konkreetse Mazda pritsesüsteemiga käima. Ise olen "kodus" Mazda 626 GD 2.0...2.2 pritsungitega, sest ise oman üht sellist autot. 323F, kupee on olnud ainult karburaatoriga versioon. Seetõttu ma seda läbi ja lõhki ei tunne
Mis mootorile see sissepritse läheb? Pilt mootorist ilma karburaatorita(selle asemele tuleb õhusiiber koos tühikäigu mootoriga ja segusiibri anduriga):
(Sisselaske kollektor on see hõbedane X-kujuline torustik. Sinna puurin augud ja asetan pihustid.
Ootan elavat kriitikat ja toetust selle projekti raames. Lisaks veel kui võimalik, palun klubilistel postitada abimaterjali mis mind ehitamisel aidata saaks.
Ära kuluvad Mazda 323 BG 65kW, 16valves 1 nukkvõlliga 1,6liitrise masina mootorijuhtimise skeemid, pistikute klemmide andmed, mis kuhu läheb jne.
Avaldage julgelt oma arvamust ja nõu. Lisan ka siia, et tegemist ei ole järjekordse ralli, või põlluralli masinaga, samuti mitte ka pole plaanis ehitada mingit "superautot", lihtsalt süütu uudishimu, kas selle mootori saab konkreetse Mazda pritsesüsteemiga käima. Ise olen "kodus" Mazda 626 GD 2.0...2.2 pritsungitega, sest ise oman üht sellist autot. 323F, kupee on olnud ainult karburaatoriga versioon. Seetõttu ma seda läbi ja lõhki ei tunne