1. leht 1-st

3 2.3 turbo

PostitusPostitatud: 18 Juul 2014, 20:30
Postitas leelolei
Suhteliselt lihtne ja kiire küsimus.
Kas Mazda 3 MPS ehk siis 2.3 turbo on sama mootor mis 6 peal 2.3 ainult, et turboga?
Ses suhtes, et 2.3 pidi õlitusprobleemidega olema ... tahaks nobedat 3 lihtsalt.
Hetkel ka 3 aga 1,6 77kw ... auto aus ja meeldib nii seest kui väljas, ainult et dünaamikat puudu :)

Re: 3 2.3 turbo

PostitusPostitatud: 18 Juul 2014, 21:28
Postitas tomkulibin
Kui lihtsalt nobedamat, siis 2 liitrine andis kah ju oma 110kw välja. Turbo annab küll väänet üksjagu juurde, aga ka konstruktsioon keerulisem, ehk ka võimalikke vigu enam tekkimas.
Omal ajal asendasin 74kw vs 103kw (626)ja oli sõidurõõmu üksagu juures.

Re: 3 2.3 turbo

PostitusPostitatud: 18 Juul 2014, 23:32
Postitas leelolei
Eks ta parem ole kindlasti jaa ... aga siuke imelik soov hetkel on turbokas saada.
Muidugi kui seesama õlitus probleem on siis jääb ära.

Re: 3 2.3 turbo

PostitusPostitatud: 22 Juul 2014, 00:23
Postitas MPSTann
MPS'il on ka õlitusprobleemid-originaal turbo tihendid on nõrgad ning karterituulutus jätab soovida. Samas on need euride olemasolul leevendatavad mured. Kui nobedat "kolme" tahad siis MPS on kindlasti auto, mis dünaamikat pakub! :wink:

Re: 3 2.3 turbo

PostitusPostitatud: 23 Juul 2014, 21:26
Postitas leelolei
Aga kas 6/3 2.3l mootoril on kuidagi võimalik ennetada ka neid õlitusprobleeme?
Iseenesest korralik 6 2,3 ja manuaal meeldiks ka.

Re: 3 2.3 turbo

PostitusPostitatud: 24 Juul 2014, 02:16
Postitas kulles
Kui sa õlitaset jälgid, siis ei ole M6 2.3 mingeid õlitusprobleeme. Mina kallasin just 10 000 km järel 800 ml juurde ja on jälle normi ülemise piiri juures.

Kui vabalthingava kasuks otsustad, siis mul on 6 müüa: topic20462.html

Re: 3 2.3 turbo

PostitusPostitatud: 29 Juul 2014, 08:46
Postitas ZaintS
Ma kuulen esimest korda MPS-i õlitusprobleemidest...
Endal 3 MPS, sellega mina sõitnud 12000km ja mitte pensionäri kombel. Kohe pärast ostu sai inchcapes hooldus teha ja 8000km peal vahetasin ise ka veel õli ära. Selle maa peale lisasin õli juurde 200ml. Praeguse 4000km jooksul lisanud 100ml, et ikka täisnorm oleks.
Ehk õlikulu laias laastus null.

Jah, on probleemid karterituulutuse ja turbos õli äravoolu kanalitega, mistõttu pikemal tühikäigul tiksumisega hakkab veidi õli turbo tihenditest mööda pressima ja auto suitsema. Sõitma hakkamisel kaob suitsemine muidugi ära. Ja selle vastu on olemas lihtsat rohtu - vahetada õli 5w30 asemel 5w40ga. Pärast seda vahetust mul ainult ühe korra kerge suitsemine olnud. Ei suitsenud ka siis, kui 15min kohapeal tiksus, et salongis ventilatsioonisüsteemi värskendus teha.

Edasi liigub mehiselt. Väljalaskes üleliigseid elemente eemaldades saab ka hääle, millega tütarlapsed pead pööravad ja tädid kõrvu katavad :twisted:
Proovitud :D