Šarniiri vahetus 323 BA 96 a ja muud sada küsimust
Postitatud: 30 Juul 2014, 14:08
Tere! Väheke nõu tarvis.
-kõigepealt uuel šarniiril mis raha eest poest üle leti ulatati on munaka põhja küljes nippel, kust õli sisse pidi käima. Milline õli sinna sisse käima peab ja kui palju seda peab sinna panema ning millistel juhtudel seda peab sinna üldse panema? Mingi peenikese orgiga surkides tuli sealt (uue šarniiri seest) natuke musta värvi õli/määret välja. Keegi andis poes mingi valget värvi üldmäärde (multi purpose grase) pihku, on see ikka õige asi sinna otsa panna.
selline määre:
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... nt&land=DE
- kui uus šarniir ei taha pessa minna (mõtlen käändtelje külge, oli vist selle asja nimi käändtelg?, õõtsa külge käib õnneks poltidega), siis kuidas toimida? kui palju võib kolkida või survet avaldada (näiteks pitskruviga keerata ja survestada). kas roostelahustit võib asja lihtsustamiseks kasutada? Või hoopis lausa peab mingit määret sinna vahele panema?
-šarniiri kummist osad kas on soovitav millegagi pragunemise kaitseks kokku määrida? kas üldse on veermiku kummist osi mõttekas millegagi määrida (et tulevikus jälle häda ei oleks, et mõrad sees ja paha paha). see et sinna koguneb külge mustus ja auto alla ronides saad räpaseks ei häiri . lähtuksin just masina heaolust
-ja veel üks üldküsimus lähtudes kui kiiresti poldid uuesti kinni roostetavad. ühesõnaga kui veermiku polte kinni keerata ja teades, et mõne aja pärat on nad teise tööoperatsiooni jaoks uuesti vaja lahti saada, siis kas on poldikeerete jaoks mingi spets määre olemas ja kas üldse võib nii teha (veljepoltide kohta pidi lausa keeld kehtima, jutt pärit vist ühest sevicemanuaalist)
Tuhat tänu asjalike vastuste eest juba ette ära!
-kõigepealt uuel šarniiril mis raha eest poest üle leti ulatati on munaka põhja küljes nippel, kust õli sisse pidi käima. Milline õli sinna sisse käima peab ja kui palju seda peab sinna panema ning millistel juhtudel seda peab sinna üldse panema? Mingi peenikese orgiga surkides tuli sealt (uue šarniiri seest) natuke musta värvi õli/määret välja. Keegi andis poes mingi valget värvi üldmäärde (multi purpose grase) pihku, on see ikka õige asi sinna otsa panna.
selline määre:
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... nt&land=DE
- kui uus šarniir ei taha pessa minna (mõtlen käändtelje külge, oli vist selle asja nimi käändtelg?, õõtsa külge käib õnneks poltidega), siis kuidas toimida? kui palju võib kolkida või survet avaldada (näiteks pitskruviga keerata ja survestada). kas roostelahustit võib asja lihtsustamiseks kasutada? Või hoopis lausa peab mingit määret sinna vahele panema?
-šarniiri kummist osad kas on soovitav millegagi pragunemise kaitseks kokku määrida? kas üldse on veermiku kummist osi mõttekas millegagi määrida (et tulevikus jälle häda ei oleks, et mõrad sees ja paha paha). see et sinna koguneb külge mustus ja auto alla ronides saad räpaseks ei häiri . lähtuksin just masina heaolust
-ja veel üks üldküsimus lähtudes kui kiiresti poldid uuesti kinni roostetavad. ühesõnaga kui veermiku polte kinni keerata ja teades, et mõne aja pärat on nad teise tööoperatsiooni jaoks uuesti vaja lahti saada, siis kas on poldikeerete jaoks mingi spets määre olemas ja kas üldse võib nii teha (veljepoltide kohta pidi lausa keeld kehtima, jutt pärit vist ühest sevicemanuaalist)
Tuhat tänu asjalike vastuste eest juba ette ära!