1. leht 1-st

Mazda 323F 1.8 1990

PostitusPostitatud: 23 Mär 2015, 14:44
Postitas faserfix
Tere. Ostsin omale mazda 323f-i. Eelmine omanik ei teadnud seda millal rihma vahetati, õli vahetusest rääkimata. Kuigi rihm näeb üsna korralik välja, aga kas ma peaksin selle igaksjuhuks ära vahetama?

Re: Mazda 323F 1.8 1990

PostitusPostitatud: 23 Mär 2015, 18:44
Postitas tomkulibin
Kui sa ei taha, et rihma vahetamise vajadus(koos võimalike tüsistustega) tekkib sul teeoludes, siis on mõistlik ära vahetada. Rihmavahetusega koos on ka mõistlik rullik ja pinguti vahetada ja soovituslik ka pump.
Kuidagi iseenesest mõistetav on korralik hooldus teha ja kõik mahlad ja kulumaterjalid üle vaadata ja vajadusel vahetada. Poleks ka paha põhja alt vaadata kriitiliselt üle piduri ja kütuse torustik, piduri klotsid ja kettad/trummlid. Valulised on Mazdal tagumised piduri supordid, kui tegemist on ketaspiduritega tagasillal.

Re: Mazda 323F 1.8 1990

PostitusPostitatud: 23 Mär 2015, 23:26
Postitas faserfix
Õlivahetus on homme ja uus õhufilter ka, hetkel muud ei kannata teha/ ülevaadata....palgapäev kaugel veel :) Aga aitäh vastuse eest

Re: Mazda 323F 1.8 1990

PostitusPostitatud: 23 Mär 2015, 23:35
Postitas faserfix
Rihma vahetus vist oli vist 160 000 pealt, mingi kleeps on ukse taga, õli oli vahetud 190 000 pealt...leidsin üles mingid sildid, arvestades et kuskil 227 400 km millegiga sõitnud on, ligemale 40 tuhat peale viimast õli vahetust, või on keegi teinud kodus selle ....homme igatahes mootori pesu ja uus õli/filter, muud asjad vaatab järgmise kuu alguses :)