tomkulibin kirjutas:Torud köhid puhtaks, see peaks laskma rõngad lahti, kui ongi kinni.
Kas täis paagiga ka jamab? mul on selline kogemus olemas, et u pool või vähem kütust paagis, siis jääb kütuse nälga. Miskine probleem on tagastuva kütuse nn topsikust mööda jooksmisega. Paagis on see topsik, kus pump seisab, peale lahtivõtmist on juhuseid, kui tagasivoolu toru suunab kütuse topsist mööda
Eks köhitud peaks olema omajagu, kuskil 40 km olen temaga senini liikunud. Hetkel veerand paaki kütust, üle poole pole talle veel sisse pannud, kuna sõidud on piirdunud suhteliselt vaid prooviringidega. Mõlemad kütuseliinid olen suruõhuga läbi puhunud igaks juhuks, kui kütusepumpa ja -filtrit vahetasin. Iseenesest arvan, et ka tagasivooluga on asi korras.
Käisin just prooviringil. Auto kipub välja surema paremale keerates, ehk siis asi on seotud inertsiga, ütleks ma. Vällamaa Mazda foorumites olen ligikaudu 4-5 sarnast juhust, kus paremale keerates hakkab auto välja surema, kahjuks aga pole üheski neist lahendust välja toodud.
Esimese mõttena tuleb pähe küttenälg, mille kätte mõni vanem vaheseinteta paagiga masin vähese kütusetaseme korral hakkab surema. Antud juhul aga ei taha uskuda, et asi selles on kuna vasak-kurvis "nälga" ei teki. Järgmise asjana on välja pakutud, et mõni pistik või mass on kehvas ühenduses ja kurvi minnes mootor ehk liigub ja pistiku ühendus katkeb, antud teooria on minu silmis väheke tõenäolisem, kuna siin juba võib kurvi suund rolli mängida. Katsun-kontrollin kõikvõimalikke pistikuid veel üle käiva mootoriga.
Mõttes on ka "roll-over/collision switch", mis õnnetuse korral põlengu vältimiseks kütte voo sulgeb. Täpselt ei tea, kas ja kus antud masinal see asub aga eks uurib peagi.