1. leht 1-st

Mazda 3 jõud kadunud.

PostitusPostitatud: 22 Jaan 2017, 11:57
Postitas najimura
Tere foorumlased !

Oleks tarvis abi teadjamatelt.Nimelt tegemist MAzda 3 1.6 diisel 2006.Probleemisd algasid, kui gaas põhjas sõites üle 2000 rpm ei saanud, sama ka tühikäigul(seistes suri ka korduvalt käivitades välja kui sai gaasi anda).Sai tehtud diagnostika, näitas MAF, MAP anduri viga.MAF anduri vahetus andis tulemust ainult 2500 rpm ning tühikäigul tuuritades lõi heitgaaside surveanduril vooliku lahti.Hakkan kahtlustama, et viga kuskil väljalaskes.Ehk oskab keegi midagi sellest loost rohkemat arvata.Tänud ette asjaliku info eest.

Re: Mazda 3 jõud kadunud.

PostitusPostitatud: 22 Jaan 2017, 17:43
Postitas leviathan
Dpf umbes

Re: Mazda 3 jõud kadunud.

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2017, 23:46
Postitas najimura
Tänud abi eest !

Oskab keegi soovitada, kuhu pöörduda ses asjus,kus hinnaklass võiks jääda mõitlikkuse piiridesse.Sain just päringule vastuse, kus küsiti 150.- eemaldus +400.- aju programmeerimine.Tervitades

Re: Mazda 3 jõud kadunud.

PostitusPostitatud: 24 Jaan 2017, 10:25
Postitas ndrk
Mine sõida ta puhtaks, mis sa hakkad tast välja võtma.

Lased Tallinnast Kosele ja tagasi ühtlase tempoga. Valid sellise käigu et pöörded oleksid kogu aeg seal 2500 kandis.

Millal sa viimati pikema otsa autoga üldse tegid?

Teisalt ma kaldun arvama et viga ei pruugi üldse DPF-is olla kui üle 2500 rpm ei lähe. Diislitel on väga ihti selle põhjustajaks ummistunud /jäätunud kütusefilter, vahejahuti õhuleke, boosti solenoidi vaakumi leke jms.

lase kuskil diagnoosida. Internetis neid asju tavaliselt ära ei diagnoosi.

Re: Mazda 3 jõud kadunud.

PostitusPostitatud: 27 Jaan 2017, 22:32
Postitas najimura
Hei !

Tänud nõuande eest, kuid põhjus oli ummistunud DPF-is(hangus esimesel 1 kraadisel tõusul töökotta).Tahmafilter ning EGR eemaldatud ning mootor erksam, kui varem.Tean, et pole parim lahendus, kuid piiratatud ressurssidega on hetkel optimaalsem tulemus.Tänud kommentaaride eest !