1. leht 1-st

Mazda 3 1,6HDi probleem.

PostitusPostitatud: 10 Juun 2020, 13:06
Postitas rihot
Tere.

Autoks Mazda3 2006 1,6hdi
Probleem järgmine. Auto korraks käivitub, töötab paar sekundit ja sure peale seda kohe välja.
Kas tegu on immoga? Niipalju kui netiavarustest leidsin, siis sain aru, et kui immo peal, siis ei võta starterit ka taha.
Ehk oskab keegi midagi selle kohta öelda?

Parimat.

Re: Mazda 3 1,6HDi probleem.

PostitusPostitatud: 12 Juun 2020, 10:32
Postitas justin.keiss
Esialgu tasuks diagnostikaseadmega ajust veakoode ja muid parameetreid lugeda. Immo puhul vaevalt see üldse käivituks.

Re: Mazda 3 1,6HDi probleem.

PostitusPostitatud: 12 Juun 2020, 10:54
Postitas Tiku-taku
Oleneb täitsa immost
Mõni immo lukustab bensu pumba ära ja siis ongi nii et käivitub korraks
Mina pakuksin ikka immo jama

Re: Mazda 3 1,6HDi probleem.

PostitusPostitatud: 13 Juun 2020, 09:18
Postitas justin.keiss
See 1.6 on mingi pezoo diisel. Vaevalt selle immo nii teeb. Pärast peab kütusesüsteemi õhutama. :)
Suvalise 5.- obd pesasse Istuva lugejaga saab veakoodid ja lihtsama diagnostika tehtu. Rõhku kütuselatis jms peaks ikka nägema.

Re: Mazda 3 1,6HDi probleem.

PostitusPostitatud: 13 Juun 2020, 13:59
Postitas tomkulibin
kui teemaalgataja oleks oma asukoha ära märkinud, oleks ehk keegi lähedusest obd skänneri teenust pakkunud :think:

Re: Mazda 3 1,6HDi probleem.

PostitusPostitatud: 15 Juun 2020, 22:11
Postitas rihot
justin.keiss kirjutas:See 1.6 on mingi pezoo diisel. Vaevalt selle immo nii teeb. Pärast peab kütusesüsteemi õhutama. :)
Suvalise 5.- obd pesasse Istuva lugejaga saab veakoodid ja lihtsama diagnostika tehtu. Rõhku kütuselatis jms peaks ikka nägema.



Peugeoti diise jah. Ise kaldun ka arvama, et immo pole, sest armatuuris immo tuli kustub ilusti ära. Diagnostiga sai veakoode vaadatud, polnud mitte ühtegi. Käivitades lööb kütuselati rõhu ilusti ülesse.
Mida võiks veel vaadata?

Re: Mazda 3 1,6HDi probleem.

PostitusPostitatud: 17 Juun 2020, 15:34
Postitas justin.keiss
rihot kirjutas:
justin.keiss kirjutas:See 1.6 on mingi pezoo diisel. Vaevalt selle immo nii teeb. Pärast peab kütusesüsteemi õhutama. :)
Suvalise 5.- obd pesasse Istuva lugejaga saab veakoodid ja lihtsama diagnostika tehtu. Rõhku kütuselatis jms peaks ikka nägema.



Peugeoti diise jah. Ise kaldun ka arvama, et immo pole, sest armatuuris immo tuli kustub ilusti ära. Diagnostiga sai veakoode vaadatud, polnud mitte ühtegi. Käivitades lööb kütuselati rõhu ilusti ülesse.
Mida võiks veel vaadata?


Iseenesest ei taha ju diiselmootor peale õigel ajal õige koguse kütuse mitte midagi. Kui kütusesurve ja kompressioon silindris on korralik, pihustid avanevad õigel ajal, peaks ta ju töötama. Peugeoti diisli kohta ei tea aga mazda 2.0 RF diisli puhul on olnud probleemiks kahe hamba võrra valesti olnud hammasrihm, mille tõttu kõrgsurve pumba ajastus nihu ja ei käivitunud üldse. Veel oli korra probleeme puudliku mootori maandusega. Pihustid ja muu elektroonika jäi voolunälga ja kippus välja surema ning kohati mitte käivituma. Ilmselt tasuks pädeva diagnostiku poole pöörduda.